کد خبر: 650868
تاریخ انتشار :

شامپو لورآل و آلپسین بهترین شامپوهای خارجی موجود در بازار

شامپو لورآل و آلپسین بهترین شامپوهای خارجی موجود در بازار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اگر برای خرید شامپو بین برندهای مختلف سردرگم شده و به دنبال راهنمایی برای انتخاب برند هستید، اصلا نگران نباشید. ما امروز به معرفی دو برند برتر شامپو یعنی لورآل و آلپسین می‌پردازیم.

شامپو چیست؟

با توجه به نقش پررنگ موها در زیبایی افراد، اهمیت زیادی دارد که برای انتخاب و خرید شامپو، به دنبال برندهای معتبر و محصولات حرفه ای باشید. انتخاب شامپو مناسب برای موهای معمولی، خشک یا چرب، کمک می کند تا ضمن شستشوی لازم، سلامت، شادابی و لطافت موها تامین شود.

برای آشنایی با دو برند لورآل و آلپسین و محصولات آنها، ابتدا باید به سوال «شامپو چیست» پاسخ بدهیم. شامپو نوعی شوینده است که می توان آن را براساس نیازهای مختلف تغذیه ای مو، غنی کرد. شامپو در ساده ترین شکل خود صرفا خاصیت پاک‌کنندگی مو و پوست سر را دارد اما با اضافه کردن ترکیبات مختلف، مثل انواع ویتامین و روغن‌های گیاهی می‌توان آن را تبدیل به یک محصول تاثیرگذارتر کرد تا مشکلات مربوط به مو، مثل ریزش، شوره، موخوره یا آسیب های ناشی از رنگ و دکلره را کاهش داد. در زیر ما چند نمونه از شامپوهایی که استفاده‌ی زیادی دارند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

برند لورال

یوژن پل لوئیس شولر، شیمی‌دان جوان فرانسوی، فرمول رنگ موی خود را به نام Oréale توسعه داد. پس از گذشت مدتی، وی محصولات خود را فرموله کرد و به آرایشگران پاریسی فروخت. با افزایش فروش، شولر در 31 ژوئیه 1919 شرکت خود را ثبت کرد که این شرکت Société Française de Teintures Inoffensives pour Cheveux نام داشت. پس از گذشت مدتی، نام این شرکت به L'Oréal تبدیل شد. هم‌اکنون 88 هزار نفر، کارمند این شرکت هستند.

شامپو ترمیم کننده السیو لورال

اگر به‌دنبال یک شامپوی ترمیم‌کننده‌ی باکیفیت هستید، ما به شما شامپو ترمیم کننده السیو لورال مدل Total Repair را معرفی می‌کنیم. این شامپو مناسب موهای خشک، معمولی و رنگ‌شده بوده و فواید سرشاری برای مو دارد. شامپو السیو لورال مدل  Total Repair دارای پروکراتین و سرامید بوده و به همین‌خاطر،موهای آسیب‌دیده را ترمیم و بازسازی کرده و از مو در برابر آسیب‌های مش، رنگ، دکلره، اشعه فرابنفش خورشید و استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند.

این شامپو حاوی نرم‌کننده بوده و استفاده از آن باعث می‌شود موهای شما از حالت زمختی و زبری خارج شوند. علاوه بر این شامپوی محبوب شرکت لورال، قابلیت حجم‌دهندگی داشته و همین موضوع منجر به افزایش محبوبیت آن شده است. می‌توانید برای خرید بهترین نوع شامپو لورال به فروشگاه ایرنترنتی موتن‌رو مراجعه کنید.

شامپو ضد ریزش مو السیو لورال

آیا شما هم از ریزش وحشت‌زده هستید؟ اصلا نگران نباشید. شامپو ضد ریزش مو السیو لورال مدل Arginine Resist X3 همچون قهرمانی تازه نفس از راه رسیده و به این ترس شما پایان خواهد داد. ریزش مو پدیده‌ای است که در میان بسیاری از بانوان دیده شده و پس از یائسگی، شیوع بیش‌تری پیدا می‌کند.

2

 شامپو ضد ریزش مو السیو لورال دارای آرژنین و پروتئین بوده که این نوع ترکیبات به افزایش رشد مو کمک کرده و ریزش مو را قطع می‌کنند. علاوه بر این، شامپو لورال موهای شما را نرم و لطیف کرده و به تقویت ساقه، پیاز و ریشه‌ی مو می‌پردازد. این شامپو نگرانی شما بابت ریزش مو را از بین برده و موهایی سالم و جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

شامپو لورال پروفشنال

اگر از زرد شدن موهای خود خسته و بی‌رمق شده‌اید، محصولی از شرکت لورال برای شما مناسب است. شامپو لورآل پروفشنال سری Expert مدل Silver حاوی میکروپیگمنت‌های بنفش بوده که همین موضوع از زردی موهای بلوند جلوگیری می‌کند. در هنگام شست‌وشوی سر، این شامپو رنگ‌دانه‌های زرد موی بلوند را خنثی کرده و همین موضوع منحر به تثبیت رنگ می‌شود. همچنین استفاده از شامپو لورال پروفشنال برروی موهای سفید یا خاکستری، منجر به افزایش درخشندگی آنها شده و جلوه‌ای زیبا به آنها می‌بخشد. علاوه بر این، شامپو لورال دارای آمینواسید و منیزیم بوده که همین دو ماده، فولیکول‌های مو را تقویت کرده و استحکام تارها را افزایش می‌دهند. علاوه بر این، شامپو لورال پروفشنال سری Expert مدل Silver، نرمی و لطافت را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید برای خرید انواع شامپو برای جلوگیری از زردی مو، به سایت موتن‌رو مراجعه نمایید.

برند آلپسین

دومین برندی که امروز معرفی خواهیم کرد، برند آلپسین است. این برند در سال 1905 و در کشور آلمان تاسیس شده و بنیان‌گذار آن، دکتر کورت ولف است. شامپوهای این برند مناسب مردان بوده و اصلی‌ترین ویژگی شامپوهای برند آلپسین، کافئین است. بسیاری از شامپوهای این شرکت دارای کافئین بوده و بنا به ادعای سازندگان، این ماده ریزش مو را کاهش می‌دهد.

شامپو ضد ریزش مو آلپسین

اگر از ریزش موهای خود خسته شده و هنوز محصول مناسب را پیدا نکرده‌اید، برند آلپسین دوای درد شماست. شامپو ضد ریزش مو آلپسین مدل C1 حاوی کافئین با تقویت ریشه، از ریزش مو جلوگیری می‌کند. کافئین موجود در این محصول، گردش خون دور ریشه‌ی مو را افزایش می‌دهد. با افزایش گردش خون، موادغذایی و اکسیژن بیش‌تری به پیاز مو منتقل شده و بدین‌صورت پیاز مو تقویت می‌شود.

3

هورمون تستوسترون یکی از دلایل ریزش مو در مردان است. کافئین موجود در این این محصول با مهار هورمون تستوسترون، سرعت ریزش مو را کم می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده این محصول، افزایش سرعت رشد مو است. همچنین این شامپو حاوی کراتین بوده که همین ماده به تقویت ریشه‌ی مو می‌پردازد. شما عزیزان می‌توانید برای خرید شامپو آلپسین به سایت مو تن رو مراجعه کنید.

شامپو معمولی آلپسین

یکی دیگر از محبوب‌ترین محصولات برند آلپسین، شامپو مدل Caffeine C1 است. این شامپو مناسب‌های موهای معمولی بوده و فواید سرشاری برای مو دارد. این شامپو ضد ریزش مو بوده و به ترس شما نسبت به ریزش مو پایان می‌دهد. درواقع کافئین موجود در این شامپو تاثیر شگفت‌انگیزی روی موهای شما داشته و با گذشت 2 دقیقه، از منافذ پوست عبور کرده و به ریشه مو می‌رسد. این شامپو با بالا بردن گردش خون در رگ‌های خونی، فولیکول‌های مو را تحریک کرده و آنها را شاداب و سرزده می‌کند. با رخ دادن چنین اتفاقی، فولیکول‌های ضعیف مو تقویت می‌شوند. همچنین این شامپو حاوی ویتامین‌های A و  Bبوده که این ویتامین‌ها از مو دربرابر اشعه فرابنفش خورشید و آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کنند.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، شامپوهای دو برند لورال و آلپسین، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ و جذابی دارند. شما عزیزان می‌توانید این شامپوها را با بهترین قیمت و تضمین اصالت از سایت موتن‌رو خریداری کرده و از امکانات بی‌نظیر آن ازجمله مشاوره رایگان بهره‌مند شوید. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها