کد خبر: 651331
تاریخ انتشار :

مراحل طراحی کارت ویزیت

مراحل طراحی کارت ویزیت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

کارت ویزیت چیزی فراتر از اطلاعات تماس برند و سازمان شما است.  کارت ویزیت در واقع یک نمایش بصری از شما و شرکت شما است. کارت‌های ویزیت مؤثر تعدادی از نیازهای بازاریابی را برآورده می‌کنند، از جمله شناخت برند، تبلیغات، دعوت به همکاری و اطلاعات تماس مهم. به خواندن ادامه دهید تا به شما بگوییم که چگونه یک کارت ویزیت طراحی کنید که تأثیر ماندگاری از خود به جای بگذارد.

طراحی کارت ویزیت در 5 مرحله آسان

بنابراین، یک کارت ویزیت خوب چیست؟ هرکسی نظر خود را در مورد طراحی کارت ویزیت عالی دارد. ما لیستی از نکات و ترفندهای کارشناسان برجسته بازاریابی و طراحان گرافیک ماهر را برای کمک به شما جمع آوری کرده‌ایم تا با کمک آن بتوانید یک کارت ویزیت عالی طراحی کنید. این مراحل را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه یک کارت ویزیت عالی برای شرکت خود طراحی کنید. مراحل طراحی شامل:

  • اطلاعات خود را سازماندهی کنید
  • شکل و اندازه خود را انتخاب کنید
  • در مورد یک تایپ، فونت یا تایپوگرافی تصمیم بگیرید
  • اصول اولیه طراحی را دنبال کنید
  • طراحی خود را نهایی کنید

در ادامه به شرح مفصل هر یک می‌پردازیم.

1. اطلاعات خود را سازماندهی کنید

اولین قدم از اصول اولیه کارت ویزیت این است که تصمیم بگیرید چه چیزی را در کارت ویزیت خود قرار دهید. هدف کارت ویزیت این است که هر آنچه را که در مورد کسب و کار شما باید بدانند به مشتریان ارائه دهد. این شامل نام و عنوان شغلی، نام تجاری، آرم (لوگو)، شماره تلفن، آدرس فیزیکی، وب سایت، ایمیل، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر است.

شما همچنین باید سلسله مراتب این جزئیات را در نظر بگیرید. چه چیزی باید در بالا باشد؟ بزرگ‌ترین قسمت طرح کدام شکل و کجا باید باشد؟ مهم‌ترین چیزی که مشتری شما باید بداند چیست؟ هنگامی که مشخص کردید کدام بخش از اطلاعات را می‌خواهید در کارت خود قرار دهید، وقت آن است که طراحی را شروع کنید.

2. اندازه و شکل خود را انتخاب کنید

می‌خواهید کارت ویزیت شما چگونه دیده شود؟ شما باید در مورد یک جهت تصمیم بگیرید: افقی یا عمودی. همچنین قبل از شروع طراحی کارت ویزیت خود باید شکل و اندازه را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از رقبا متمایز شوید، ممکن است بخواهید شکل کارت ویزیت خود را فرم کلاسیک آن خارج کنید. اشکال مختلف کارت ویزیت عبارت‌اند از:

13

  • استاندارد (مستطیل به صورت افقی یا همان کلاسیک)
  • مربع
  • گوشه گرد
  • گوشه گرد مربع
  • تا شده
  • دایره
  • بیضی شکل

هنگام طراحی کارت ویزیت خود، حتما حاشیه امن و اندازه استاندارد را در نظر بگیرد. زیرا اگر به این عوامل توجه کنید بعد از چاپ با تعدادی کارت ویزیت ناقص روبه‌رو می‌شوید که برای برند یا سازمان شما اصلا مناسب نیستند.

3 . در مورد تایپ و فونت تصمیم بگیرید

اکنون زمان تصمیم گیری در مورد تایپ و فونت است. اگر فونت خاصی در وب سایت، لوگو یا سایر مواد بازاریابی شما گنجانده شده است، توصیه می‌کنیم از همان فونت در کارت ویزیت خود برای اهداف یکسانی استفاده کنید. حروفی که انتخاب می‌کنید باید نشان دهنده برند شما باشد، اگر شرکت شما در زمینه فناوری فعالیت می‌کند، باید فونت‌های فنی و مدرن را انتخاب کنید. اگر نویسنده هستید. صرف نظر از فونتی که انتخاب می‌کنید، خواندن آن باید آسان باشد.

4. اصول طراحی اولیه را دنبال کنید

موثرترین کارت ویزیت‌ها از اصول اولیه طراحی پیروی می‌کنند. اصول طراحی مانند تاکید، سلسله مراتب، الگو، فضای سفید و وحدت را در نظر بگیرید. همه این‌ها در کنار هم برای ایجاد طرح‌های کاربردی و بصری جذاب کار می‌کنند. وقتی صحبت از اصول طراحی کارت ویزیت خوب می‌شود، اغلب کمتر، بیشتر است. برخی از موثرترین مفاهیم طراحی کارت ویزیت ساده ترین آن‌ها هستند. طرح‌های شلوغ یا خیلی شلوغ می‌توانند چشم را خسته و اذیت کند، بنابراین بهتر است روی سادگی تمرکز کنید و از متن یا گرافیک غیر ضروری دور شوید.

14

6. طرح خود را نهایی کنید

آخرین چیزی که نمی‌خواهید این است که یک جعبه تازه چاپ شده از کارت‌های ویزیت جدید را باز کنید و متوجه شوید که اشتباه تایپی در کارت وجود دارد. یکی از مهم‌ترین نکات طراحی کارت ویزیت، تصحیح، تصحیح، تصحیح است! از یک همکار یا دوست بخواهید طراحی کارت شما را از نظر غلط املایی یا هر چیز دیگری که ممکن است کمی بد به نظر برسد، دوباره بررسی کند. کمک گرفتن از یک جفت چشم دیگر هرگز ضرری ندارد! علاوه بر این، فایل‌های نهایی خود را مجدداً بررسی کرده تا از هرگونه سردرگمی در چاپ جلوگیری کنید.

هنگامی که 100٪ مطمئن شدید که طرح شما آماده است، آن را به چاپخانه ارسال کنید! اطمینان حاصل کنید که یک مؤسسه قابل اعتماد با متخصصان با تجربه انتخاب می‌کنید که طراحی شما را مو به مو اجرا می‌کنند. همان طور که قبلاً گفتیم، کیفیت چیزی است کار شما را اثر بخش می‌کند. این نکات را بررسی کنید تا تصمیم بگیرید چقدر برای بودجه بازاریابی خود هزینه کنید.

طراحی کارت ویزیت و بازاریابی

کارت ویزیت همیشه یک ابزار بازاریابی ضروری خواهد بود، زیرا هیچ چیز بهتر از اولین برداشت معرفی برند شما نیست. به یک الگوی از پیش ساخته که هزاران شرکت در حال حاضر از آن استفاده می‌کنند بسنده نکنید. شما شایسته طراحی منحصر به فرد کسب و کار خود هستید. در نتیجه در تمام مراحل طراحی کارت ویزیت از استاندارهای طراحی پیروی کنید تا نتیجه مورد نظر حاصل شود در این مطلب 5 مرحله آسان برای طراحی یک کارت ویزیت عالی را می‌توانید مشاهده کنید.

https://irankohan.ir/

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها