کد خبر: 651411
تاریخ انتشار :

پنهان کاری مینا وحید ادامه دارد | نامزد پنهانی مینا وحید کیست

مینا وحید عکسی از خود در پیج شخصی اش منتشر کرد.

 پنهان کاری مینا وحید ادامه دارد | نامزد پنهانی مینا وحید کیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مینا وحید  از بازیگران جوان سینما و تلویزیون و تئاتر است. مینا وحید به تازگی جنجال های زیادی را برای خود درست می کند. اولین جنجالی که مینا وحید خود را با آن به دام کاربران انداخت، حضور و حرکات جلفش در کنسرت یکی از خوانندگان معروف بود. مینا وحید بازیگری را از سینما آغاز کرد و در فیلم های تلویزیونی و سینمایی و سریال های خانگی زیادی بازی کرده است. مینا وحید استعداد خوبی در بازیگری دارد طوری که برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید شده است.

مینا وحید عکسی از خود زیر باران در اینستاگرام منتشر کرده که گویا عکس دونفره می باشد ولی قسمتی از عکس برش داده شده است.

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 17 مردادماه سال 1366 در رشت متولد شد. این هنرمند جوان کشورمان در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد و یک خواهر و یک برادر دارد.

پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و اعتقاد داشت که بازیگری آخر و عاقبت ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به دخترش افتخار کرد.

مینا وحید تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر ادامه داد و با تحصیلات آکادمیک وارد دنیای بازیگری شد.

ماجرای عشق و عاشقی مینا وحید در جوانی

مینا وحید در دوران جوانی و در حالی که تنها 19 سال داشت وارد یک رابطه عاشقانه شد اما پدرش زود متوجه این موضوع شد و گوشی تلفن همراهش را از او گرفت و با وجود اینکه خانواده آن پسر به خواستگاری مینا وحید هم آمدند اما پدرش مخالف ازدواج زودهنگام بود و ماجرا بی سرانجام ماند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها