کد خبر: 651673
تاریخ انتشار :

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل تایوانی

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل تایوانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

مشکل آلودگی آب سال های زیادی است که بسیاری از مناطق را درگیر خود کرده است. مصرف آب آلوده خطرات جبران ناپذیری برای سلامت انسان دارد و به همین علت باید از تصفیه کامل و سلامت آب آشامیدنی اطمینان حاصل نماییم. برای حل این موضوع سیستم تصفیه شهری به تنهایی نمی تواند آب را از آلودگی ها پاک کند. چرا که پس از عبور آب در این سیستم، به دلیل استفاده از کلر و هم چنین لوله های قدیمی و فرسوده، رسوبات زیادی نیز وارد آب می شوند بنابراین کیفیت آب مناسب نوشیدن نیست و باید مجدد آن را تصفیه نمود. وجود یک دستگاه آب تصفیه کن خانگی می تواند به ما در حل این مشکل یاری کند. دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل بهترین انتخاب برای حذف املاح و مواد مضر آب می باشد. در این مطلب برند های معتبر آب تصفیه کن تایوانی و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب را بررسی و بهترین مرکز خرید تصفیه آب های تایوانی یعنی تصفیه آسا را معرفی خواهیم کرد.

برند های معتبر آب تصفیه کن خانگی

اسمز معکوس بهترین سیستم دستگاه تصفیه آب است که می تواند خیال ما را از بابت حذف مواد و املاح مضر آب راحت کند. دستگاه های اسمز معکوس با دارا بودن فیلتر ممبران توانایی این را دارند که در طی چندین مرحله تصفیه و عبور آب از فیلتر های مختلف املاح و مواد مضر آب را تا کوچک ترین ابعاد از بین ببرد. دستگاه های تصفیه آب معتبر تایوانی هم از این سیستم برخوردار می باشند که در کنار کیفیت بالا قیمت مناسبی هم دارند.

شناخته شده ترین و قدیمی ترین برند های تایوانی مینروا، سافت واتر و سی سی کا می باشند که جزو بهترین مارک های تصفیه آب در سراسر دنیا هستند. سافت واتر و سی سی کا تجربه ی درخشانی در تولید دستگاه های اسمز معکوس دارند و بیش از نیم قرن است که  توانسته اند در میان مردم مورد استفاده قرار بگیرند. این دو برند قیمت پایین تری نسبت به برند مینروا دارند اما کیفیت بسیار خوبی دارند و از بهترین تکنولوژی ها و بهترین مواد اولیه در تولید آن ها استفاده شده است.این برند ها تصفیه آب های 6 الی 8 مرحله ای تولید کرده اند که کامل ترین آن ها دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد. دستگاه های سافت واتر و سی سی کا مونتاژ ایران و دارای قطعات تایوانی/چینی می باشند. در بازار نمونه های تقلبی این دستگاه ها بسیار زیاد می باشد که با قیمت بسیار پایینی نیز به فروش می رسند و کیفیت آن ها بسیار ضعیف و عملا هیچ کاربردی ندارند. پس بهتر است  برای خرید دستگاه اورجینال به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.

بی شک برند مینروا بهترین مارک تصفیه آب خانگی تایوانی می باشد. این برند نزدیک به یک قرن است که در صنعت تصفیه آب فعالیت درخشان دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های برند مینروا داشتن نماد اصالت و هولوگرام اورجینال ممبران آن می باشد. شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری این برند در ایران می باشد. مینروا از سیستم اسمز معکوس بهره مند است و در مدل زیر سینکی آن ها را تولید کرده  است. تصفیه آب های این برند دارای قطعات تایوانی با کیفیت می باشند. از جمله فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک با هولوگرام اصلی، پمپ قدرتمند، مخزن آنتی باکتریال 16 لیتری با کیفیت و شیر آلات استیل ضد زنگ و مرغوب. به دلیل خدمات پس از فروش برند مینروا این دستگاه تبدیل به پر فروش ترین دستگاه در چند سال گذشته شده است. محصولات این شرکت دارای تاییدیه سازمان جهانی بهداشت و گواهینامه های بین المللی می باشند و هم چنین قطعات آن گارانتی یک ساله نیز دارند. برای کسانی که به دنبال یک دستگاه تصفیه آب با امکانات بالا و کیفیت و بازدهی عالی هستند مینروا یک گزینه ی مطمئنی خواهد بود که قیمت مناسبی نیز دارد.

2

مشاوره و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب به دلیل وجود تنوع مدل ها و دستگاه های تقلبی موجود در بازار می تواند به خریداران برای انتخاب یک دستگاه با کیفیت یاری برساند. برای خرید دستگاه تصفیه آب اصل تایوان که بتواند املاح آب را به طور کامل از بین ببرد باید از نوع اسمز معکوس باشد. تصفیه آب ها ی اسمز معکوس در بازار معمولا حداقل دارای 6 فیلتر می باشند که برای اکثر مناطق بسیار مناسب است. اما اگر به دنبال کیفیت بالاتری از آب آشامیدنی می باشید می توانید دستگاه هایی با تعداد فیلتر بیشتر مثل قلیایی یا اکسیژن ساز را تهیه نمایید که دارای 7 یا 8 مرحله می باشند.

از میان دستگاه های تصفیه آب مدل های زیر سینکی همیشه بهترین انتخاب برای آشپزخانه شما می باشند چرا که در زیر سینک نصب می شوند و سر و صدای کمی دارند و می توان به آن ها فیلتر های تصفیه آب جدید اضافه کرد .هم چنین نسبت به دستگاه های رومیزی کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری دارند. در انتها دستگاهی که خریداری می کنید باید استاندارد های جهانی بهداشت را داشته باشند و از فروشنده ی معتبر تهیه شود و ضمانت و خدمات پس از فروش آن نیز توسط فروشنده به شما داده شود.

3

نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

فروشنده معتبر در انتخاب دستگاه اورجینال بسیار مهم است. شرکت تصفیه آسا نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب با برند های تایوانی در ایران است. هم چنین نمایندگی انحصاری برند مینروا را نیز در اختیار دارد و قیمت آن را نیز ضمانت خواهد کرد و به همین دلیل این برند را در سراسر ایران می توانید با قیمت یکسان خریداری نمایید. برای اطلاع از قیمت بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

تصفیه آب خانگی مینروا کیفیت و خدمات بسیار بهتری دارد و به همین علت در میان مردم بسیار محبوب است و همواره پر فروش بوده است. هم چنین فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب از طریق سایت تصفیه آسا نیز فراهم شده است تا خرید شما مشتریان گرامی آسان تر شود و در زمان و وقت شما نیز صرفه جویی می شود. با خرید آنلاین در سریع ترین زمان محصول مورد نظرتان را در محل خود دریافت خواهید کرد. شما می توانید برای اطلاعات بیشترو  مشاوره خرید با کارشناسان حرفه ای شرکت ارتباط برقرار کنید. تصفیه آسا علاوه بر واردات و فروش دستگاه تصفیه آب، از بهترین وارد کنندگان فیلترهای تصفیه آب خانگی و کلیه قطعات آن و آب شیرین کن های بزرگ صنعتی می باشد. ارسال دستگاه های تصفیه آب به سراسر کشور رایگان و نصب آن ها در استان تهران و البرز نیز بدون هزینه می باشد. گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت، خدمات پس از فروش و پشتیبانی به صورت 24 ساعته شبانه روزی، تخفیفات شگفت ویژه و خرید اقساطی از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا می باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها