کد خبر: 651784
تاریخ انتشار :

​قیمت دلار روز اعلام شد | پیش بینی مهم از آینده قیمت دلار

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۴۵۳ (بیست و پنج هزار و چهارصد و پنجاه سه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۷۰۹(بیست و پنج هزار وهفتصدو نه تومان) اعلام شد.

​قیمت دلار روز اعلام شد | پیش بینی مهم از آینده قیمت دلار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت دلار  در روز های اخیر روند صعودی بدی را در پیش گرفته است. در راستای افزایش قیمت دلار، قیمت سکه و طلا نیز بالا می رود. پیش بینی های عجیبی از قیمت دلار انجام گرفته و نشان از این دارد که قیمت دلار مرز 28 هزار تومان را طی کند. امید است که با کاهش قیمت دلار، قیمت سکه نیز به وضع بهتری برسد و قیمت مناسب تری پیدا کند. قیمت دلار در 6 اردیبهشت ماه اعلام شده است و نسبت به روز گذشته تغییر کمی داشته است. هم چنین می توانید پیش بینی عجیب از قیمت دلار را نیز بخوانید.

بازار ارز تهران هفته گذشته به علت تعطیلات عید فطر نیمه تعطیل بود و به همین دلیل معامله گران کمتری وارد بازار شدند ؛  با این حال در همین فضای کم معامله قیمت دلار  در روز پنجشنبه توانست تا بالای مقاومت ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان حرکت کند.

در معاملات پشت خطی دیروز قیمت درهم در ساعاتی به ۷ هزار و ۷۵۰ تومان رسید اما در نهایت با ۷ هزار و ۷۲۰ تومان معامله شد. برخی از تحلیلگران معتقدند با قیمت یاد شده درهم احتمال رسیدن اسکناس آمریکایی به محدوده ۲۸ هزار و ۳۰۰ تومان وجود دارد.

در بازار سلیمانیه هم قیمت دلار بالای ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان بود. از طرفی هم قیمت دلار هرات بالای ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله شد که این امر  می تواند احتمال کاهش نرخ دلار در بازار امروز را ضعیف تر کند.

برخی از معامله گران معتقدند در صورتی که دلار امروز بالای مرز مقاومتی ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود این امر می تواند زمینه ساز ورود خریداران به بازار شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها