کد خبر: 651991
تاریخ انتشار :

حذف یارانه نقدی از خرداد کلید خورد/واریز یارانه 1600 هزارتومانی به این خانوار

​وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست‌های جدید به معنای آزادسازی قیمت‌ها نخواهد بود، از پرداخت یارانه به ۹۰ درصد افراد جامعه خبر داد و گفت: تا آماده شدن کارت یارانه، پرداخت ها به صورت نقدی است.

حذف یارانه نقدی از خرداد کلید خورد/واریز یارانه 1600 هزارتومانی به این خانوار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یارانه نقدی  بیش از 20 میلیون نفر فروردین ماه آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. نرخ جدید یارانه نقدی به زودی اعلام خواهد شد. افزایش صددرصدی یارانه نقدی دهک های پایین. از امسال یارانه نقدی هدفمند خواهد شد.

پسید احسان خاندوزی باحضور در برنامه صف اول گفت: چند ساعت آینده، کمک هزینه معیشتی در قالب یارانه‌های جدید به حساب مشمولان دریافت یارانه، واریز می‌شود.

وی گفت ۳۰ درصد از جمعیت یارانه بگیر یارانه ۴۰۰ هزار تومانی و ۶۰ درصد یارانه ۳۰۰ هزار تومانی دریافت خواهند کرد که البته ۱۰ درصد از جمعیت نیز بی نیاز از کمک‌های حمایتی دولت شناسایی شدند.

به گفته وزیر اقتصاد یارانه نان و دارو به همه افراد و دهک‌ها پرداخت می‌شود و تمایزی در این دو حوزه وجود ندارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه یارانه کمک معیشتی طبق گفته‌های آقای رئیس جمهور، تا چند ساعت آینده یارانه به حساب همه مشمولان دریافت یارانه واریز می‌شود تصریح کرد: اطلاعات مربوط به دهک بندی جمعیت در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجمیع شده و با حداکثر دقت، تمایز میان دهک‌ها قائل شده است.

خاندوزی ادامه داد: در دولت تصمیم بر این است که به جای واریز چند مرحله‌ای یارانه‌ها، تمام کمک‌های معیشتی به شکل یکپارچه واریز شوند و از خرداد امسال این کار انجام می‌شود که بر این اساس دیگر خبری از یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها