کد خبر: 652266
تاریخ انتشار :

تفریح رویایی در تابستان با کمترین هزینه

تفریح رویایی در تابستان با کمترین هزینه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

استخرهای پیش ساخته را اولین بار شرکت اینتکس ساخت این استخرها امروزه جایگزین استخرهای قدیمی و بتنی است. استخر پیش ساخته مصارف زیادی دارد، اندازه­های بزرگ استخر پیش ساخته برای مصارف کشاورزی، در اندازه­های متفاوت برای ویلاها و تفریح افراد و حتی استخر پیش ساخته برای پرورش آبزیان و ماهی نیز استفاده می­شود.

بدنه­ی استخرهای پیش ساخته از فایبرگلاس می­باشد و روی زمین یا داخل زمین نصب می­شوند. بزرگترین سایز استخر پیش ساخته پنج در هفت است که به عنوان یک استخر کامل بوده و شرکت اینتکس آن را تولید می­کند. این استخرها با پایه­های فلزی مستحکم و قوی نگه­داشته می­شوند.

6 نکته که درباره­ ی استخر پیش ساخته باید بدانید

  1. برای سفارش استخر پیش ساخته حتما بدانید که خودتان نمی‌توانید آن را نصب و راه‌اندازی کنید. نصب کردن یک استخر پیش ساخته کار کسی است که به خوبی با وسایل و تجهیزات این محصول آشنا بوده و متخصص باشد.
  2. این استخرها قابل حمل و نقل هستند. یعنی در صورتی که بخواهید استخر را می‌شود از جایی که نصب است برداشت و در جایی دیگر نصب کرد.
  3. استخرهای بادی طراحی‌های مختلفی دارند. معمولا به شکل مستطیل بوده اما در اشکال دایره، مربع و متنوع‌تر هم در بازار وجود دارند.

امکانات استخرهای پیش ساخته

  • پمپ تصفیه­ی آب: همراه با استخر یک پمپ تصفیه­ی آب شنی نیز می­باشد که قابلیت دارد حتی آب سخت را تصفیه کند. این نوع پمپ دارای شش نوع منوی مختلف جهت تصفیه­ی آب است. در مدت زمان یک ساعت پمپ تصفیه حدود 10 مترمکعب آب را می­تواند تصفیه کند. بر روی پمپ تصفیه یک تایمر و فشارسنج نصب شده تا بتوانید به راحتی آن را کنترل کنید.
  • نردبان استخر: نردبان هر استخر پیش ساخته متناسب با اندازه­ی آن ساخته می­شود. جنس نردبان از آلیاژ آلمینیوم است. پایه­های نردبان از پلاستیک فشرده و با کیفیت ساخته می­شود. استحکام و تحمل این نردبان زیاد است و وزن زیادی هم ندارد و امکان جابه­جا کردن و برداشتن آن می­باشد.
  • روکش استخر: برای استخرهای پیش ساخته روکشی در نظر گرفته می­شود تا از ورود گردوخاک و حیوانات و افتادن آشغال در استخر جلوگیری شود. مهم است که وسیله­ای که نیاز به کیفیت زیاد دارد و قیمت قابل توجهی نیز دارد را از کجا تهیه کنید. سایت اینتکس ارائه کننده­ی انواع مختلف استخرهای پیش ساخته است که به راحتی می­توانید محصول مورد نظر خود را سفارش بدهید.
  • بدنه اصلی استخر: دارای 4 دریچه مخصوص آب است. دو دریچه در قسمت کف برای تخلیه­­ی آب و دو دریچه نیز روی دیواره بدنه برای نصب انواع پمپ های تصفیه و گرم کن قرار گرفته است. وظیفه­ی اصلی دریچه­ها عبور آب از پمپ­ها و باز گرداندن آن به استخر می باشد.
  •  طراحی ظاهری درون استخر نیز به شکل کاشی وار است تا در زمان پر بودن بدنه اصلی از آب شکل زیبایی به خود بگیرد.

چادر مسافرتی، آرامش در سفر

چادر مسافرتی وسیله‌ای مفید و کاربردی است. بزرگترین کاری که چادر مسافرتی انجام می‌دهد این است که سرپناهی برای افراد درست می‌کند تا از سرما، گرما، باد و باران  در امان باشند‌. معمولا همه چادرهای مسافرتی را با ساده‌ترین نوع آن که برای مسافرت‌های خانوادگی استفاده می‌شود، می‌شناسند اما چادر مسافرتی انواع متعددی دارد که کاربردهای مختلفی نیز دارند.

چادر مسافرتی یکی از لوازم حیاتی برای سفر، کوهنوردی و طبیعت‌گردی افراد ورزشکار می‌باشد.

حتی بعضی از چادرهای حرفه‌ای نیز برای گردشگری در طبیعت مناسب‌اند اما برای کوهنوردی مناسب نیستند.

مواردی که قبل از خریدن یک چادر باید در نظر بگیرید

عوامل زیادی است که در خریدن یک نوع چادر مسافرتی باید به آن توجه کنید، این موارد عبارت است از: ظرفیت ، ارتفاع چادر، چند لایه بودن، ضد آب بودن یا نبودن، سهولت نصب، درب چادر مسافرتی، داشتن یا نداشتن پنجره، تهویه مناسب، داشتن لایه ی زیرین (کف) چادر، وزن، جنس.

این موارد همگی جز امکانات مختلف یک چادر مسافرتی هستند که ممکن است یک چادر آن‌ها را داشته باشد یا نداشته باشد. نکته‌ی مهم دیگر این است که شما به خوبی بدانید دقیقا به چه چادر و با چه امکاناتی نیاز دارید که انتخاب مفیدی داشته باشید.

انواع مختلف چادر مسافرتی به اختصار عبارت‌اند از:

چادر مسافرتی فنری

ساده‌ترین نوع چادر مسافرتی است که برای فعالیت حرفه‌ای و ورزشی مناسب نیست. این نوع چادر به ‌راحتی و با کمک‌ فنرهایی که دارد با درآمدن از کیف مخصوصش باز می‌شود و می‌توانید استفاده کنید. چادرهای فنری معمولا وزن زیادی دارند و به همان صورت که بیرون آمد به همان صورت نیز بسته می‌شوند. این چادر مناسب است برای مسافرت‌ها و گردش‌های خانوادگی.

 

چادر عصایی

چادر عصایی ستون‌هایی از جنس فایبرگلاس دارد و بر خلاف چادر فنری بسیار سبک است. ویژگی سبک بودن و مقاوم بودن نسبی آن در برابر دمای آب‌وهوای بالا یا پایین باعث شده تا انتخاب اول کسانی باشد که به طبیعت نوردی و کمپینگ در کوهستان یا جنگل می‌روند.

 

چادر ژئودزیک

مقاوم‌ترین نوع چادر در برابر آب‌وهوای طوفانی می‌باشد. مدل‌های نیمه ژئودزیک هم هستند که تنها تفاوتشان در اندازه است و آن‌ها نیز بسیار مناسب برای کوهستان‌های بادخیز می‌باشند.

 

چادرهای گنبدی

این نوع چادرها ستون‌هایی دارند که ابتدا خمیده و سپس به یکدیگر متصل می‌شوند و چادری گنبدی شکل را آماده می‌کنند. استحکام چادر گنبدی با بزرگ‌تر شدن اندازه‌ی آن کاهش پیدا می‌کند و به‌ طور کلی برای تعداد نفرات کم مناسب است.

 

چادر مسافرتی تونلی

از نظر جنس بدنه مانند چادرهای گنبدی می‌باشد با این تفاوت که فضای پرت چادرهای تونلی بسیار کمتر است و به خاطر شکل بدنه برای تعداد افراد زیاد مناسب است. برای برپایی این نوع چادر باید ستون‌های قابل خم‌شدن را به یکدیگر متصل کنید.

 

چادر خط الراسی

این نوع چادرها کلاسیک‌ترین شکل چادر هستند. زمانی تمامی چادرها به همین شکل بوده‌اند. این نوع چادر ثبات و استحکام بسیار زیادی دارد. ایراد این نوع این است که به‌ خاطر بدنه و شکل قرارگیری ارتفاع زیادی دارد حتی مدل و اندازه‌ی کوچک آن نیز دارای ارتفاع زیاد می‌باشد. از کوچک‌ترین اندازه تا بزرگ‌ترین اندازه‌ها که برای چادرهای سیرک استفاده می‌شود، چادر خط الراسی قابل برپایی است. شیوه­ی برپایی این چادر سخت و زمان­بر می‌باشد.

 

ویژگی های شناور بادی

4

شناور بودن بر روی آب یکی از تفریحات جذاب آبی است. افراد شناورهای بادی را می­خرند تا ساعت­ها به استراحت و بازی بپردازند. برای آفتاب گرفتن نیز از شناورهای بادی می­توانم استفاده کرد. شناور بادی برای استفاده کودکان تا بزرگسالان مناسب است و کودکان را ساعت­ها مشغول بازی نگه­ می­دارد.

شناورهای بادی را معمولا از جنس پی وی سی و پلاستیک فشرده می­سازند که مناسب پوست بوده و مقاومت کافی را دارد. اما پی وی سی در مقابل جسم تیز و داغ هیچ­گونه مقاومتی ندارد و باید مراقب باشید.

شناور بادی روی آب مناسب کودکان را به انواع طرح­های فانتزی مثل حیوانات، خوراکی­ها یا وسایل نقلیه می­سازند تا برای کودکان جذاب باشد.

 

فواید خریدن شناور بادی  

شناور بادی وزن بسیار کمی دارد و به راحتی هم باد شده و آماده­ی استفاده می­شود. شناورهای بادی برای هنگامی که می­خواهید استراحت و ریلکس کنید، بهترین وسیله هستند.

یکی از مهم­­ترین ویژگی شناور بادی قابل تعمیر بودن آن است. شناور بادی علاوه بر سرگرم کننده بودن، قیمت بسیار مناسبی دارند.

برای سفارش شناور بادی یکی از قابل اعتمادترین فروشگاه­های اینترنتی سایت اینتکس سیتی است که از بین شناورهای بادی متنوع هرکدام را بخواهید، سفارش می­دهید.

https://intex-city.com/

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها