کد خبر: 652497
تاریخ انتشار :

درخشش پیوانی ها در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت ،گاز،پالایش و پتروشیمی

درخشش پیوانی ها در بیست و ششمین  نمایشگاه  بین المللی نفت ،گاز،پالایش و پتروشیمی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پیوان : همزمان با افتتاح و شروع به کار نمایشگاه ، در ابتدای صبح و همزمان با  بازگشایی نمایشگاه ، غرفه این شرکت مورد استقبال بی نظیر بازدید کنندگان قرار گرفت وکارشناسان پیوان  در محیطی صمیمانه با حضور در غرفه پاسخگوی بازدیدکنندگان عزیز بودند .

شرکت پیوان که سابقه بسیار طولانی در زمینه تامین و توزیع محصولات فولادی و مقاطع آن  و تخته های نراد را دارد به شدت مورد اهتمام بازدیدکنندگان در نمایشگاه قرار گرفته است مهندس حسینی که از تولیدکنندگان قدیمی صنعت فولاد است با حضور در غرفه پیوان گفت از اینکه امسال مجموعه شما را در جمع مشارکت کنندگان دیدم بسیار خوشحال شدم وی ابراز داشت که شرکت پیوان دارای سابقه درخشان ،و در حوزه فولاد بسیار خوشنام و معتبر است.

مهندس رضایی از کارشناسان صنعت نفت در جنوب کشور گفت منتظر فرصتی بودم تا از نزدیک با مجموعه شما آشنا شوم که امروز این فرصت بوجود آمد.

نمایشگاه امسال با استقبال بی شمار بازدیدکنندگان از نقاط مختلف کشورمواجه شده ، به گفته غرفه داران این حجم بازدید برای اولین روز نمایشگاه بسیار چشمگیر است.

در غرفه پیوان کارشناسان و متخصصان صنعت نفت و گاز و همچنین جذب و توسعه بازار ، ضمن حضور در غرفه مشاوره های تخصصی مورد نیاز را به بازدید کنندگان ارائه می کنند .

عرفان فروزان بازدید کننده دیگری بود که سال ها سابقه فعالیت در حوزه صادرات محصولات فولادی به کشورهای منطقه را داشت که از ظرفیت های شرکت پیوان برای تامین محصولات تولیدکنندگان ایرانی و صادرات  به کشورهای منطقه جویا شد که کارشناسان بازرگانی شرکت ضمن ابراز تمایل برای همکاری  ،تعاملات بیشتر را مورد تاکید قرار دادند.

آقای ولدی نیز که در حوزه بسته بندی سیم و کابل  فعالیت می کرد با حضور

2

در غرفه پیوان و گفتگو با کارشناسان بخش چوب و تخته پیوان از ظرفیت ها و پتانسیل های شرکت برای در اختیار قراردادن تخته در زمینه بسته بندی محصولات خود جویا شد .

خانم ترابی نیز ازهمکاران  شرکت فولادی که در بخش تامین ، طی سال های متمادی با شرکت پیوان تعامل و همکاری دارد ازمشارکت  شرکت پیوان در نمایشگاه نفت و گاز ابراز خرسندی کرد و خواستار همکاری های بیشتر شد.

در کنار حضور فعال و پررنگ بازدیدکنندگان در غرفه پیوان ،کارشناسان جذب و توسعه بازار شرکت پیوان با حضور در غرفه های دیگر به بررسی زمینه های  مشترک همکاری پرداختند.

امروز حضور همکاران شرکت پیوان در نمایشگاه بسیار معنا دار و پررنگ بود با وجود تعطیلی روز جمعه بسیاری از همکاران پیوانی ضمن حضور در غرفه شرکت و ابراز رضایت مندی ،از مجموعه غرفه های نمایشگاه بازدید کردند.

از ویژگی های قابل تمایز غرفه پیوان  در اولین روز برگزاری ،حضور بازدید کنندگان خارجی از غرفه پیوان بود

گزارش روابط عمومی شرکت پیوان حاکی است که بازدید کنندگان خارجی ضمن حضور در غرفه  ،با مدیران ارشد شرکت در زمینه همکاری های مشترک گفتگو کردند.

نمایشگاه بین المللی  نفت ،گاز ،پالایش و پتروشیمی تا بیست و ششم اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی پذیرای حضور بازدید کنندگان ارجمند است.

روابط عمومی شرکت پیوان نیز از عموم متخصصان و علاقمندان دعوت کرده است تا از غرفه این شرکت در سالن 38B بازدید نمایند.

3

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها