کد خبر: 652651
تاریخ انتشار :

یادداشت بنان شاپ در مورد راهنمای خرید اتو بخار + نکات طلایی

یادداشت بنان شاپ در مورد راهنمای خرید اتو بخار + نکات طلایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

از دیدگاه بیشتر افراد، هیچ چیزی نمی تواند به اندازه لباس های چروک، ظاهر افراد مختلف را شلخته و نامرتب سازد. از این رو داشتن یک اتو بخار مناسب، برای از بین بردن چروک لباس ها در هر خانه ای لازم و ضروری می باشد. به جرات می توان گفت که اتو بخار جزء یکی از لوازم ضروری و کاربردی تلقی می شود و خریداری کردن آن نیاز به دانستن نکات مهمی دارد. اگر رویای استایلی ایده آل و خوشتیپ بودن جزء اولویت های شماست، راهنمای خرید اتو بخار را همراه با ما دنبال کنید.

خرید اتو بخار مستلزم به رعایت چه نکاتی می باشد؟

 

  1. توان مصرفی و برچسب انرژی

از مهم ترین نکات در هنگام خرید اتو بخار، توجه کردن به توان مصرفی و برچسب انرژی دستگاه می باشد. با توجه به پر مصرف بودن انرژی اتو بخار، شما باید حتما در هنگام خرید این دستگاه بسیار دقت کنید. در کل باید گفت اتو بخاری هایی با توان 2000 تا 3000 وات برای مصارف خانگی بسیار مناسب و به صرفه هستند.

  1. طراحی و جنس اتو بخار

حالا که شما برای خرید این دستگاه هزینه صرف می کنید، بد نیست که اتو بخاری شیک با جنس بدنه عالی را خریداری کنید. این فاکتور می تواند جزء یکی از مهم ترین آپشن ها در راهنمای خرید اتو بخار رقم بخورد. لذا برای گرفتن بهترین نتیجه از یک اتو بخار باید حتما به جنس کف اتو نیز دقت کنید. جنس کف اتو بخارها از انواع مختلفی همچون: سرامیک، استیل و تیتانیوم ساخته شده اند. لازم است بدانید، که اکثریت کفه های اتو بخار موجود در بازار از جنس سرامیک و یا تیتانیوم هستند. این جنس ها به آسانی روی لباس سُر می خورند، به لباس های نازک و یا پلیستر نمی چسبند، کمتر به پارچه آسیب می زنند، خیلی راحت تمیز می شوند و در برابر پوسیدگی و خراشیدگی مقاوم تر هستند. علاوه بر این ها هر چند کف دستگاه عریض تر باشد، به کاربر امکان اتو کشی راحت تری را ارائه می دهد.

  1. دارا بودن پنل کنترل اتو بخار

 در مجموع پنل اتو بخار هم به صورتی دیجیتالی و هم به صورت دستی برای این دستگاه طراحی شده است. در کل مدل های دیجیتالی از قیمت بالاتری برخوردار هستند و شما می توانید به طور دقیق، با استفاده ار نمایشگرهای دیجیتالی دمای آب و فشار بخار را تنظیم کنید.

  1. وزن مناسب اتو بخار

از دیگر معیارهای مهم در راهنمای خرید اتو بخار، سنجیدن وزن دستگاه می باشد. اکثر افراد برای راحتی کار خود ترجیح می دهند، که دستگاه انتخابی شان از وزنی سبک برخوردار باشد، تا به راحتی آن را حمل و جابه جا کنند. در خصوص اتو بخار باید گفت که اگر وزن آن خیلی سبک باشد، در هنگام اتو کشیدن لباس ها، فشار مورد نظر وارد نمی شود و اتو کشی دلخواهی انجام نخواهد شد. همچنین سنگین بودن اتو نیز باعث می شود، که به راحتی نتوانید اتو را روی البسه ها حرکت دهید. از این رو شما باید دستگاهی را انتخاب کنید، که نه بیش از حد بزرگ باشد و نه خیلی کوچک.

 

 

  1. قابلیت ضد رسوب داشتن دستگاه

اتو بخارهایی که مجهز به این قابلیت هستند، در محفظه آب آن ها رسوب تشکیل نمی شود و در چنین شرایطی نیازی به رسوب زدایی کردن محفظه نخواهد بود. این ویژگی می تواند، باعث عملکرد بهتر دستگاه شود و طول عمر آن را نیز افزایش دهد.

2

  1. ظرفیت مخزن آب اتو بخار

همان طور که در جریان هستید در اتو بخارها، آب در داخل مخزن دستگاه به جوش می آید، بخار می شود و در آخر از روزنه های موجود در کف اتو بیرون می آید. هر چه مخزن آب دستگاه شما بزرگ تر باشد، شما این امکان را دارید که برای مدت طولانی، بتوانید لباس هایتان را اتو کنید. بدون این که نیازی به پر کردن مداوم مخزن در طول فرآیند اتوکشی داشته باشید. بنابراین دقت کردن به ظرفیت مخزن اتو بخار، یکی از فاکتورهای مهمی است که باید در راهنمای خرید دستگاه، به آن توجه شود.

 

  1. طول سیم اتو بخار

کوتاه بودن سیم دستگاه می تواند در حین اتو کشیدن لباس ها، محدودیت به وجود بیاورد. در کل هر اندازه که طول سیم بیشتر باشد، اتوکشی آسان تر و انعطاف پذیرتر خواهد بود و شما قابلیت مانور بیشتری هنگام اتو کردن لباس ها خواهید داشت. اگر جزء دسته ای از افراد هستید که با اتو زیاد سر و کار دارید، طول سیم بیشتر دستگاه می تواند تجربه ای راحت تر از اتوکشی را نصیب شما کند.

  1. قابلیت ضد چکه بودن اتو بخار

در راهنمای خرید اتو بخار، دقت کنید که دستگاه انتخابی شما به قابلیت ضد چکه مجز باشد. چون که با این امکان دیگر دستگاه چکه نمی کند و از لکه شدن لباس ها جلوگیری به عمل می آورد.

  1. راحتی استفاده از دستگاه

هنگام خریداری کردن این محصول، سعی کنید که اتو را چند دقیقه در دست بگیرید. به طراحی دسته اتو نیز توجه کنید و ببینید که کار کردن با این دستگاه خوشایند است یا خیر.

  1. خاموش کن خودکار

برخی از دستگاه های اتو بخار به سیستم قطع ‌کن خودکار مجهز هستند. این سیستم با توجه به حرکات اتو، می تواند دستگاه را خاموش ‌کند. به ‌عنوان مثال، اگر برای مدتی اتو در حالت ایستاده یا خوابیده بی‌حرکت بماند، اتو بخار خاموش می‌شود. برخی دیگر از مدل‌ها، این قابلیت را دارند که اگر اتو به طرفین هم بیفتد، سیستم به طور اتوماتیک دستگاه را خاموش کند. علاوه بر این ها، قابلیت بی نظیر خاموش کن خودکار، خطرات ناشی از استفاده کردن اتو را به حداقل می ‌رساند و می ‌تواند مانع از آتش ‌سوزی یا سوختگی لباس‌ها و ... شود. بهترین حالت ممکن این قابلیت این است که، وقتی شما از خانه بیرون می‌ روید و مدام شک می‌کنید که اتو را خاموش کرده‌اید یا خیر، دیگر خیالتان راحت است که دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و هیچ جایی برای نگرانی باقی نمی ماند.

 

 

  1. برندهای معتبر اتو بخار

معیار بسیار مهم دیگری که می تواند رضایت از خرید شما را به 100 درصد برساند، خریداری کردن دستگاه از برندهای معتبر می باشد. از جمله برندهای بی نظیر اتو بخار می توان به: فیلیپس، بوش، تفال، براون، پاناسونیک، فوما، هاردستون، زیمنس، فلر و پارس خزر اشاره کرد.

3

  1. گارانتی و خدمات پس از فروش محصول

به عنوان آخرین فاکتور در راهنمای خرید اتو بخار، فراموش نکنید که خرید محصول شما با داشتن گارانتی معتبر است، که کامل و بی نقص تلقی می شود. بنابراین حتما به این گزینه مهم در هنگام خرید اتو بخار توجه کنید، تا در صورت بروز هر گونه مشکل، خدمات پس از فروش محصول، به فریاد شما برسد.

سخن پایانی

باید گفت که با در اختیار قرار دادن این همه اطلاعات برای شما عزیزان، دیگر خریداری کردن وسایل بسیار راحت شده است و هر یک از شما می توانید، تنها با خواندن یک مقاله چند دقیقه ای، هنگام خرید لوازم خانگی کاملا اطلاعات درستی در دست داشته باشید و خریدی مطمن را تجربه نمایید. امیدواریم که این مقاله نیز بتواند گره از کار شما بگشاید و بهترین خرید اتو بخار را نصیب تان گرداند. با تشکر از همراه بودن یکایک شما دوستان.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها