کد خبر: 653578
تاریخ انتشار :

زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی | تفاوت کالابرگ الکترونیکی با کوپن

زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی از سوی مسئولین اعلام شد.

زمان اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی | تفاوت کالابرگ الکترونیکی با کوپن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش رستانیوز کالا کارت یا کالابرگ الکترونیکی قرار است نقش همان کوپن دهه ۶۰ را بازی کند. کالابرگ الکترونیکی طرح جدید دولت برای کمک به معیشت مردم است. کالابرگ الکترونیکی مخصوص کالاها و اقلام اساسی است. برای ثبت نام کالابرگ الکترونیکی از سوی دولت سایتی برای ثبت نام معرفی شده است. در ادامه این مطلب تمامی اخبار کالابرگ الکترونیکی را می‌توانید بخوانید.

گرچه هنوز یارانه خرداد ماه قابل برداشت نشده، اما برای بسیاری این سوال مطرح شده است که یارانه تیرماه چه زمان واریز می‌شود و آیا اصلا یارانه‌ای در کار است؟

طرح کالابرگ الکترونیک تفاوت‌هایی با کوپن دهه شصت دارد و بیشتر شبیه به پرداخت کمک هزینه نقدی برای خرید کالاهای اساسی است.بحث کوپن یا کالابرگ الکترونیک از تابستان سال ۱۳۹۷ و با افزایش چشمگیر قیمت کالاهای اساسی مطرح شد.بر این اساس قرار اسـت همان کارت ‌بانکی کـه افراد با آن یارانه می گیرند بـه کالابرگ الکترونیک تبدیل شود تا مردم با استفاده از آن از فروشگاه‌ها سهمیه کالا‌های اساسی ‌خودرا دریافت کنند‎ ‎.بر اساس گمانه زنی ها کالابرگ الکترونیک هر چند ماه یکبار شارژ می شود.در ادامه به آخرین اخبار از کالابرگ الکترونیک می پردازیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها