کد خبر: 653680
تاریخ انتشار :

ارزانترین و بهترین خدمات باربری مشهد با بیمه نامه رایگان !

ارزانترین و بهترین خدمات باربری مشهد با بیمه نامه رایگان !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

شاید برای شما عزیزان نیز پیش امده است که قصد ارسال بار و کالایی به مشهد را دارید یا ساکن مشهد هستید و قصد دارید محموله یا کالا یا حتی اثاثیه و لوازم منزل خود را از مشهد به سایر شهر های کشور ارسال کنید اما یک شرکت باربری معتبر و با قیمت مناسب را در اختیار ندارید . در این مقاله به معرفی یکی از برترین شرکت های فعال در صنعت حمل و نقل بار می پردازیم که خدمات باربری مشهد را بصورت تخصصی و ارزان در اختیار شما قرار میدهد . 

 

شرکت آنی بار با بیش از 30 سال سابقه در امز ارسال بار و کالا به مشهد همه روزه امکان ارائه خدمات باربری در کمترین زمان را برای شما عزیزان فراهم می نماید . علاوه بر این ، اگر محموله و کالایی را در شهر مشهد برای نقاط مختلف کشور آماده ارسال دارید ، باربری آنی بار در کمترین زمان ممکن بصورت دربستی امکان ارسال آن را برای شما فراهم خواهد نمود . 

 

باربری مشهد به سایر شهر های کشور از ویژه ترین خدماتی است که آنی بار با ارزانترین تعرفه برای مجاورین حرم رضوی در نظر گرفته است . 

 

استفاده از بیمه نامه کامل برای باربری مشهد 

 

تفاوتی ندارد که محموله شما از مشهد به شهرهای دیگر ارسال میشود یا از سایر نقاط کشور به مشهد  . شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار برای انتقال انواع محموله های با ارزش کم و یا زیاد از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید که در صورت بروز هرگونه حادثه امکان جبران خسارات را فراهم می نماید . 

 

باربری مشهد بصورت خودکار شامل 100 میلیون تومان پوشش بیمه نامه میباشد که بصورت رایگان برای همه محموله ها اعمال میشود . اما در صورتی که ارزش محموله شما بیش از این مقدار باشد ، شرکت انی بار پوشش مناسب را بر اساس میزان ارزش محموله شما فراهم خواهد نمود . 

 

بیمه نامه مناسب و متعهد سبب میشود تا در زمان بروزز حوادث و خسارات ، صاحبین بار دغدغه جبران خسارات نداشته و در اسرع وقت تمامی هزینه ها به ایشان پرداخت شوند . خساراتی که برای باربری مشهد مشمول بیمه میشوند عبارتند از آتش سوزی ، سرقت ، شکستگی ، تصادف خودروی حامل و . . . . . که همگی بصورت کامل تحت پوشش بیمه ایران هستند . 

 

چه نوع محموله هایی تحت پوشش باربری مشهد می باشند ؟ 

 

باید به این نکته اشاره کرد که یک شرکت باربری باید امکان انتقال انواع محموله های مختلف با شرایط متفاوت را داشته باشد که آنی بار بصورت کامل طیف وسیعی از انواع بار و کالاها را تحت پوشش خود قرار میدهد . شما میتوانید از طریق خدمات شرکت آنی بار باربری مشهد را با کمترین هزینه و برای انتقال انواع محموله ها در اختیار داشته باشید . 

 

محموله های به 2 صورت عادی و ترافیکی دسته بندی میشوند که برای انتقال محموله های عادی مانند کالاهای تجاری ، صنعتی و شخصی آنی بار هیچگونه محدودیتی نخواهد داشت و در اسرع وقت کار انتقال آنها انجام خواهد شد . برای حمل و نقل محموله ها ترافیکی نیز میتوانید روی خدمات شرکت انی بار حساب ویژه ای باز کنید . 

 

باربری مشهد برای انتقال محموله های ترافیکی با اخذ مجوز های لازم انجام میشود و محموله های دارای وزن و شرایط غیر متعارف را در کمترین زمان ممکن می توانید با بالاترین ایمنی و کمترین هزینه منتقل نمایید . 

4

ارسال بار به مشهد با انواع خودروی باری 

 

یکی از مهمترین و بارزترین ویژگی های شرکت باربری آنی بار ، در اختیار داشتن بهترین و بزرگترین ناوگان حمل و نقل بار و کالا متشکل از انواع خودروی باری است . شرکت آنی بار برای باربری مشهد انواع خودروهای باربری موجود در کشور را در اختیار شما قرار میدهد تا از هر نقطه ای از کشور امکان ارسال بار به مشهد و از مشهد به سایر نقاط کشور را داشته باشید . 

 

برای باربری مشهد خودروهای زیر در اختیار شما قرار میگیرد : 

 

  • انواع تریلی ها ( تریلی کفی ، تریلی چادری ، تریلی کمرشکن ، تریلی کمپرسی ) 
  • انواع کامیون ها ( کامیون تک ( 10 تن ) ، کامیون جفت ( 15 تن )
  • خاور و کامیونت ( مسقف و روباز ) 
  • نیسان وانت 

 

لازم به ذکر است که خدمات باربری نیسان برای مشهد فقط از استان تهران در اختیار شما قرار میگیرد اما سایر خودروهای باربری از همه نقاط کشور در اسرع وقت آماده حمل و نقل بارهای شما می باشند . هر یک از این خودروهای باربری توان حمل مشخصی دارند و ابعاد اتاق بار انها نیز متفاوت است . از همین جهت ، بهتر است قبل از ثبت درخواست باربری مشهد حتما از طریق شماره پنج رقمی آنی بار با کارشناسان آنی بار در تماس باشید و از مشاوره تخصصی ایشان به صورت رایگان بهره مند شوید . .

 

 

باربری از تهران به مشهد 

 

همانطور که میدانید ، تهران یکی از مهمترین مراکز صنعتی و تجاری کشور است که همه روزه حجم وسیعی از نیاز های نقاط مختلف را تامین می نماید . از همین جهت ، باربری تهران به مشهد بصورت همه روزه آماده ارائه خدمات برای انتقال انواع محموله و کالاهای شما از همه نقاط استان تهران ( شهرک های صنعتی ، ناحیه های صنعتی و مناطق مختلف شهر تهران ) میباشد . 

 

شما می توانید درخواست باربری مشهد را در هر لحظه از طریق آنی بار ثبت نمایید و خودروی باربری را در محل مورد نظر در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید . 

 

حمل و نقل اثاثیه در باربری مشهد 

 

یکی از مهمترین ویژگی های باربری آنی بار ، امکان ارائه خدمات اثاث کشی در کنار حمل و نقل تجاری است . مجموعه باربری آنی بار امکان انتقال اثاثیه و لوازم منزل شما از مشهد به همه نقاط کشور را دارای میباشد و با تیم کارگری حرفه ای و اموزش دیده بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه خواهد نمود . 

 

باربری مشهد برای اثاثیه منزل امکان ارسال از تهران را نیز برای شما فراهم نموده است که در اسرع وقت انجام میشود . بهترین خودروی باربری برای اثاث کشی بین شهری نیز کامیونت مسقف است که در کمترین زمان در اختیار شما قرار میگیرد . البته برای ارسال اثاثیه از تهران به مشهد ، در صورتی که حجم لوازم منزل شما کم باشد آنی بار امکان باربری با نیسان وانت را نیز فراهم می نماید که هزینه های کمتری خواهد داشت . 

 

5

 

روش های درخواست خدمات باربری مشهد 

 

برای درخواست و ثبت سفارش خدمات باربری مشهد ، شرکت آنی بار 3 روش را در نظر گرفته است که شما می توانید در اسرع وقت به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشید : 

 

  • ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن موبایل 
  • ثبت درخواست از طریق سایت آنی بار 
  • ثبت درخواست بصورت تلفنی 

 

با استفاده از اپلیکیشن باربری آنی بار ، در هر ساعت از شبانه روز می توانید درخواست خدمات مورد نظر خود را ثبت نمایید . اما از طریق تماس تلفنی با شماره 5 رقمی ( 57669 - 021 ) ، علاوه بر ثبت سفارش ، مشاوره تخصصی و رایگان در خصوص حمل بار به مشهد نیز در اختیار شما قرار میگیرد . 

آنی بار برای باربری مشهد بهترین خدمات را در اسرع وقت برای هموطنان گرامی در نظر گرفته است که همین موضوع سبب شده تعداد مشتریان خدمات باربری مشهد آنی بار به صدها نفر در طی روز برسد . 

 

برای ثبت درخواست باربری مشهد از طریق سایت نیز می توانید به وبسایت شرکت انی بار مراجعه نمایید : 

 

https://anibar.net

شماره پنج رقمی : 57669-021

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها