کد خبر: 654095
تاریخ انتشار :

بهترین مدل دراور برای اتاق کودک چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مدل دراور برای اتاق کودک چه ویژگی هایی دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

یکی از پر‌کاربرد‌ترین اجزا سرویس خواب کودک، دراور است؛ ولی هنگام خرید آن نباید بدون آگاهی عمل کرد. بهترین مدل دراور برای اتاق کودک، ویژگی‌هایی دارد که در این محتوا آن را بررسی می‌کنیم. خرید بهترین دراور در طولانی مدت به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. زیرا اگر دراور کودک را هوشمندانه انتخاب کنید، امکان استفاده برای سال‌های بعد نیز وجود دارد. پس با صرف فقط چند دقیقه از زمان خود برای مطالعه این محتوا، خریدی هوشمندانه و رضایت‌بخش را تجربه کنید. 

مدل دراور‌های بچگانه؛ از مدرن تا کودکانه

دراور بچگانه مدل‌های متنوعی دارد. اگر سبک اتاق فرزند شما فانتزی و کودکانه باشد، باید دراور نیز فانتزی خریداری شود. قیمت دراور سبک‌های مختلف، با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال دراور‌های کوچک و فانتزی بچگانه از دراور‌های اسپرت و مدرن ارزان‌تر است. معمولا سبک مدرن و اسپرت بسیار انعطاف‌پذیر است و در آینده نیز با سرویس خواب نوجوان، به‌راحتی هماهنگ می‌شود. اگر قصد ندارید سرویس خواب را در هر مقطع سنی عوض کنید، با انتخاب یک دراور اسپرت برای آینده فرزند خود، سرمایه‌گذاری خواهید کرد. 

کیفیت ساخت بهترین دراور اتاق کودک؛ چوبی یا ام دی اف، کدام بهتر است؟

دراور کودک جنس‌های مختلفی دارد. چوبی و ام دی اف از پر‌کاربرد‌ترین متریال ساخت دراور است. معمولاً جنس دراور را مطابق با جنس تخت‌خواب انتخاب می‌کنند. یک دراور چوبی سفید در کنار تخت خواب یک نفره به‌ همان جنس و رنگ، فضایی دلباز و آرامش‌بخش را برای اتاق کودک ایجاد می‌کند.

14

وزن دراور بچگانه؛ سبک‌ترین دراور برای اتاق کودک

انتخاب دراور بچگانه، فقط به سبک و جنس محدود نمی‌شود. کودکان به‌دلیل شیطنت‌هایی که دارند ممکن است دست به کار‌های خطرناکی بزنند. اگر در یکی از این شیطنت‌ها دراور چوبی برگردد و سقوط کند، آسیب جدی به کودک وارد می‌شود. به‌همین دلیل هنگام انتخاب باید به وزن دراور و محکم‌بودن پایه‌های آن دقت کنید. دراور چوبی نسبت به دراور ام دی اف، وزن و عمر بیشتری دارد ولی به‌همان اندازه برای نگهداری از دراور چوبی، باید وقت و زمان بیشتری صرف کنید. به‌عنوان مثال، باید مواظب باشید تا فرزند‌تان، آب روی سطح آن نریزد. 

تعداد کشو دراور اتاق کودک؛ جا‌دار با پارتیشن‌بندی مناسب

معمولاً لباس‌های راحتی و لباس‌هایی که نیاز به آویزان کردن ندارند در دراور قرار می گیرد تا دسترسی به آن‌ها راحت‌تر باشد. دراور اتاق کودک باید جا‌دار باشد. برای نظم بیشتر کشو‌های دراور نیز می‌توانید از پارتیشن‌های نظم‌دهنده استفاده کنید. استفاده از این پارتیشن‌ها نظم بیشتری به لباس‌ها می‌بخشد، علاوه‌بر این، کودک نظم را از سنین پایین یاد می‌گیرد. روی دراور نیز می‌توان با کتاب یا عروسک‌های مختلف تزئین کرد. اگر دراور مدرن و اسپرت برای کودک خود بخرید، در آینده به‌عنوان میز آرایش، قابل استفاده است. 

15

ابعاد بهترین دراور کودک؛ سایز استاندارد دراور کودک چگونه تعیین می‌شود؟

دراور کودک، ابعادی متناسب با قد او دارد. تعداد کشو‌ها نیز در ارتفاع نهایی دراور تاثیر‌گذار است. یک دراور کودک با ۳ کشو، ارتفاعی معادل ۷۷ سانتی‌متر دارد. عمق آن ۵۰ و عرض آن ۹۰ سانت است. البته دراور‌ها ابعاد مختلفی دارند و همه مدل‌های آن با یک سایز ساخته نمی‌شود. ارتفاع دراور معمولی متناسب با قد افراد بالغ است تا دسترسی به کشو‌های آن آسان باشد. ابعاد ۱۴۷×۵۰×۸۰ سانتی‌متر از سایز استاندارد دراور اتاق بزرگسالان است. 

رنگ مناسب برای بهترین دراور کودکان؛ کدام رنگ در روحیه کودک تاثیر مثبت دارد؟

رنگ در اتاق کودکان بسیار اهمیت دارد. رنگ‌های شاد در روحیه کودکان نیز تاثیر دارد. سبک دکوراسیون کلاسیک بیشتر به استفاده از رنگ‌های خنثی تمایل دارد. رنگ سفید و خاکستری از رنگ‌های پر‌کاربرد سرویس خواب کلاسیک است. رنگ سفید انعطاف‌پذیری بیشتری برای هماهنگی با سایر رنگ‌ها را دارد. خاکستری نیز با رنگ‌های سبز، زرد و نارنجی با زیبایی هماهنگ می‌شود. اگر قصد استفاده از این رنگ‌های خنثی را دارید، با به‌کارگیری چند رنگ شاد برای روتختی یا رنگ دیوار، محیط اتاق کودک را از یکنواختی خارج کنید.

انتخاب رنگ دراور بهتر است متناسب با رنگ تخت انجام شود. استفاده از رنگ‌های مکمل نیز باعث می‌شود تا اتاق فضایی شاد و دل‌زنده داشته باشد. در‌نتیجه، انتخاب رنگ دراور کاملاً بستگی به سلیقه هر شخص دارد و هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ‌های شاد یا دلباز برای اتاق کودک وجود ندارد. 

قیمت دراور کودک؛ فاکتور مهم در انتخاب بهترین دراور اتاق کودک

همه افراد دوست دارند تا بهترین کالا را با قیمتی مناسب تهیه کنند. قبل از انتخاب دراور اتاق کودک، باید از عوامل تاثیر‌گذار در قیمت آن آگاه باشید. قیمت دراور کودک نیز مانند سایر کالا‌ها، بستگی به جنس، کیفیت ساخت و ضمانت‌نامه محصول دارد. هر‌چقدر تعداد کشو‌ها نیز بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. به‌عنوان مثال دراور‌های چوبی با ۷ کشو، از دراور ام‌‌دی‌اف با ۳ کشو گران‌تر است.

16

خرید دراور مدرن برای اتاق کودک از فروشگاه بلج؛ سرمایه‌ای برای آینده

 در این محتوا به ویژگی‌های بهترین دراور برای اتاق کودک اشاره کردیم. اگر دراور را متناسب با سبک اتاق و رنگ سایر سرویس خواب انتخاب کنید، قطعاً از نتیجه نهایی بسیار خرسند خواهید شد. رنگ، وزن و ابعاد دراور نیز برای اتاق کودک اهمیت دارد. هر‌چقدر وزن دراور کمتر باشد، کودک کمتر در خطر قرار می‌گیرد. ارتفاع دراور نیز متناسب با قد کودک است تا امکان دسترسی به همه کشو‌ها برای او وجود داشته باشد.

فروشگاه بلج انواع دراور‌های چوبی و ام‌دی‌اف را مطابق با ترند جهانی و در طرح‌های متنوع ارائه می‌دهد و گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش، کیفیت بالای دراور‌ها را تضمین می‌کند. همچنین ارسال به صورت رایگان برای خرید‌های بالای ۳ میلیون تومان به سراسر ایران فراهم شده است تا مشتریان عزیز بدون اتلاف وقت، بهترین کالا را درب منزل تحویل بگیرند. برای مشاهده مدل‌های مختلف دراور وارد سایت bolej.ir شوید و برای دریافت مشاوره خرید، با شماره ۰۲۱۵۳۱۳۸ تماس بگیرید تا کارشناسان دکوراسیون داخلی بلج، شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها