کد خبر: 654196
تاریخ انتشار :

جاماندگان یارانه جدید حتما بخوانند | خبر مهم در مورد یارانه جدید

یارانه جدید به برخی از افراد محتاج یا جامانده هموز تعلق نمی‌گیرد.

جاماندگان یارانه جدید حتما بخوانند | خبر مهم در مورد یارانه جدید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش رستانیوز یارانه جدید  یکی از طرح های دولت برای کم کردن فشار اقتصادی از دهک های پایین جامعه بود؛ یارانه جدید قرار بود بار مشکلات اقتصادی را از مردم کم تر کند، اما با پرداخت یارانه جدید تورم هر روز بیش تر و بیش تر شد. مبلغ یارانه جدید هر ساله از سوی دولت تعیین می شود و به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. در ادامه به روز ترین اخبار در زمینه یارانه جدید را از سایت رستانیوز می توانید دنبال کنید.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تاکنون دو فهرست از متقاضیان معترض به دهک‌بندی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شده است، گفت: دهک‌بندی‌ها هر سال یکی دو بار رسیدگی می‌شود.

داریوش ابوحمزه در مورد آخرین وضعیت ثبت اعتراض مردم در سامانه حمایتی وزارت تعاون اظهار داشت: از زمان ثبت اعتراضات مردم تاکنون در قالب دو فهرست سه میلیون نفری و یک میلیون نفری که در مجموع بیش از چهار میلیون نفر می‌شوند، به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای بررسی وضعیت خانوار معرفی شده‌اند.

وی این نکته را هم گفت: کلیه کسانی که متقاضی رسیدگی به وضعیت دهک‌بندی خانوار خود بوده‌اند با دستور رئیس جمهور یارانه معیشتی اردیبهشت‌ماه را دریافت کرده‌اند، اما هنوز قابل برداشت نیست تا وضعیت بعد خانوار و دهک‌بندی آنها مشخص شود.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کسانی که از خانواده ازدواج کرده‌اند، اما سیستم خانواده خود را جدا نکرده‌اند، می‌توانند با تشکیل خانوار جدید یارانه‌ای بعد خانواده خود را تغییر دهند، اما کسانی که مجرد هستند برای جدا کردن خانوار خود باید منتظر تصمیم دولت باشند و ما پیشنهادی به دولت ارائه کرده‌ایم که افرادی از خانوار که از سن مشخصی که دولت تعیین خواهد کرد بیشتر باشند و دارای درآمد مستقل باشند بتوانند ساختار خانواده خود را جدا کنند. البته این امر نیاز به مصوبه هیأت دولت دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها