کد خبر: 659043
تاریخ انتشار :

اسباب کشی در تهران با بهترین قیمت

اسباب کشی در تهران با بهترین قیمت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

Alt تصویر : اسباب کشی سریع خانه

وقتی مستاجر هستید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که یک روز بالاخره قراردادی که برای خانه دارید به پایان می‌رسد و باید آماده اسباب کشی و جابجایی وسایل شوید. کسانی که سال‌ها است تجربه مستاجری دارند به خوبی با مراحل اثاث کشی آشنا هستند و بسته‌بندی وسایل و حمل بار را در عرض یک چشم بر هم زدن انجام می‌دهند.

اما مستاجرهای تازه نفس یا زوج‌های جوانی که به تازگی مستاجر شده­اند، در این مسیر ممکن است با مشکلات و سختی‌های زیادی مواجه شوند. یکی از این موارد هزینه بالای اسباب‌کشی‌های درون‌شهری یا برون‌شهری است. این تفاوت قیمت به خاطر فعالیت شرکت‌های متنوع در این زمینه به وجود آمده و هر مستاجری ممکن است یک یا دو بار یا حتی بیشتر اسباب کشی گران را آن هم در شهرهای بزرگی مانند تهران تجربه کرده باشد.

برای اینکه اثاث کشی در تهران را با بهترین قیمت انجام دهید و در هزینه جابجایی وسایلتان صرفه‌جویی کنید، بهترین راه استفاده از خدمات پلتفرم‌های آنلاین حمل اسباب و اثاثیه منزل است. این پلتفرم‌ها برای بخش‌های مختلف خدماتی که ارائه می‌دهند هزینه جداگانه‌ای در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین با یک محاسبه سرانگشتی قبل از اسباب کشی می‌توانید مبلغی که برای جابجایی اثاثیه منزلتان بین مبدا و مقصد باید بپردازید را تخمین بزنید.

 

نکات اسباب کشی ارزان در تهران

اگر همین روزها قصد اثاث کشی در تهران را دارید و می‌خواهید هزینه‌هایتان را تا حد امکان کاهش دهید، نکاتی که در ادامه ذکر شده را در نظر داشته باشید.

1) انتخاب وسیله حمل بار مناسب

قبل از اینکه اسباب کشی را شروع کنید و با یکی از شرکت‌های باربری برای حمل بار تماس بگیرید، لازم است که مقدار اسباب و اثاثیه بسته‌بندی شده منزلتان را ارزیابی کنید. در صورتی که وسایلتان محدود است، با کمک ماشین‌های حمل بار جمع و جور مانند نیسان می‌توانید وسایلتان را بین مبدا و مقصد جابجا کنید و هزینه کمتری برای جابجایی اثاث منزلتان بپردازید.

اما در شرایطی که وسایلی که دارید شامل یخچال ساید، مبل، کنسول و... می‌شود، برای جابجایی وسایل باید به سراغ ماشین‌های حمل بار سنگین‌تر مانند خاور، ایسوزو و بروید. برای اینکه بهتر بتوانید درباره نحوه انتخاب حمل بار و ماشین مناسب آن تصمیم‌گیری کنید، این امکان برایتان وجود دارد که با مشاورین پلتفرم‌های حمل بار آنلاین تماس بگیرید و با کمک آن‌ها بهترین گزینه را برای جابجایی وسایلتان انتخاب کنید.

2) بررسی امکان بسته‌بندی وسایل

بعضی از باربری‌ها علاوه بر حمل و نقل اثاثیه، خدمات بسته‌بندی وسایل سبک و سنگین را هم ارائه می‌کنند. هزینه‌ای که توسط این شرکت‌ها برای بسته‌بندی وسایل در نظر گرفته می‌شود با توجه به نوع بسته‌بندی و حجم وسایل متفاوت است. اگر می‌خواهید اسباب کشی ارزان را در تهران انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم خودتان بسته‌بندی وسایل منزلتان را انجام دهید تا در هزینه این بخش صرفه‌جویی شود.

8

3) چیدمان وسایل توسط شرکت حمل بار

شرکت‌های حمل بار خدمات چیدمان وسایل را نیز ارائه می‌کنند. کسانی که مشغله زیادی دارند و می‌خواهند زودتر وسایل منزلشان سر و سامان بگیرد می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

البته هزینه چیدمان وسایل توسط شرکت‌های حمل بار و اثاثیه به طور جداگانه محاسبه می‌شود و روی مبلغ نهایی اثاث کشی اضافه می‌شود. بهترین راه برای کاهش هزینه‌های اسباب کشی این است که خودتان به مرور وسایل را بچینید و مرتب کنید و هزینه این بخش را ذخیره کنید.

4) هزینه زمان اضافه اثاث کشی

به محض اینکه شما با شرکت‌های باربری تماس بگیرید‌ یا درخواست اسباب کشی در تهران را از طریق پلتفرم‌های آنلاین اثاث کشی ثبت کنید، ماشین و کارگران راس ساعت مشخص شده برای حمل بار در محل حاضر می‌شوند. اگر وسایلتان را به طور کامل بسته‌بندی نکرده‌اید یا اینکه برای اسباب کشی آماده نیستید، پیشنهاد می‌کنیم که هنوز با شرکت‌های اثاث کشی تماس نگیرید و وقت حمل بار را رزرو نکنید!

چون به ازای هر ساعتی که ماشین و کارگران درب منزلتان منتظر بمانند باید هزینه بیشتری را برای جابجایی وسایل بپردازید. تخمینی که برای جابجایی وسایل توسط شرکت‌های اثاث کشی برای جابجایی وسایل در نظر گرفته شده 3 ساعت است؛ و هر چه اسباب کشی شما بیشتر از این 3 ساعت طول بکشد باید هزینه بیشتری برای آن در نظر بگیرید.

5) تعداد کارگرهای درخواستی برای حمل بار

کسانی که وسایل محدودی دارند و ماشین حمل بار کوچک‌تری را برای اسباب کشی انتخاب می‌کنند می‌توانند دو کارگر را برای جابجایی وسایل منزلشان انتخاب کنند. به همان نسبت هر چقدر وسایل بیشتر باشد، تعداد کارگرهایی که برای حمل اثاثیه نیاز دارید بیشتر می‌شود.

با توجه به اینکه دستمزد کارگران و ماشین حمل بار به صورت جداگانه محاسبه می‌شود، با زیاد شدن تعداد کارگرها هزینه اثاث کشی برایتان بیشتر تمام خواهد شد؛ بنابراین برای اسباب کشی ارزان در تهران باید وسایل ضروری را تهیه کرده و از خریدن وسایل اضافی و شلوغ کردن منزلتان اجتناب کنید.

9

6) تعداد طبقات مبدا و مقصد

اگر محل زندگی‌تان در مبدا و مقصد طبقه هم کف یا طبقه اول باشد، هزینه اسباب کشی برایتان ارزان‌تر تمام خواهد شد؛ اما وقتی طبقه‌های دوم به بالا ساکن هستید یا قصد دارید ساکن شوید، به ازای هر طبقه حمل اثاثیه باید اجرت اضافی را به شرکت حمل بار بپردازید. البته در صورتی که ساختمان آسانسور حمل بار داشته باشد، هزینه اثاث کشی ارزان‌تر از زمانی که حمل بار با پله انجام می‌شود خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها