کد خبر: 659060
تاریخ انتشار :

تعمیر کروک و سانروف و سقف پانوراما بنز و بی ام و و پورشه

تعمیر کروک و سانروف و سقف پانوراما بنز و بی ام و و پورشه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

در یک مقاله جامع تلاش شده به معرفی یکی از بهترین شرکت‌های تعمیرات کروک و سانروف و دارای لایسنس رسمی از مونیخ المان و تأمین کننده انواع قطعات اصلی و استوک کروک با کیفیت میپردازیم ، با ما همراه باشید .

فرق نمی‌کند برند آلمانی مورد علاقه شما بی ام و، آئودی یا پورشه یا بنز باشد، به هر حال این احتمال وجود دارد که به ندرت مجبور شده باشید ماشین خود را برای برخی از انواع مشکلات مکانیکی و برقی به تعمیرگاه ببرید. تعمیر کروک و سانروف از جمله کارهای رایجی است که متخصصان خودروهای وارداتی با توجه به کارکرد زیاد خودروهای المانی نظیر بنز و ب ام و و پورشه در تهران و ایران زیاد با آن مواجه می‌شوند. برندهای آلمانی، محصولات خود را با اطمینان کامل از طول عمر بالا می‌سازند اما مسائل مختلفی می‌توانند بر نوع عملکرد قطعات ماشین شما تاثیر بگذارند.

در این محتوا قصد داریم یکی از بهترین شرکت­های حوزه‌ی تعمیرات ماشین‌های آلمانی (تعمیر کروک - تعمیر سانروف – تعمیر شیشه بالابر - تعمیر سقف پانوراما) را به نام شرکت ژرمن مانستر ( هیولا المان ) که متخصص رسمی از مونیخ المان می باشند را به شما معرفی کنیم و همچنین برای دیدن نمونه کارهای ان ها میتوانید به سایت اصلی این شرکت مراجعه کنید ,

6

تعمیر کروک و سانروف در معتبرترین تعمیرگاه

برای تعمیر کروک و سانروف ماشین خود به کدام تعمیرکار و تعمیرگاه اعتماد می­کنید؟

از آن جایی که خودروهای وارداتی و اروپایی به مراتب گران‌تر از سایر خودروها می‌باشند تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز هزینه‌ی بیشتری می‌برد ضمن این که نیاز به دانش و تخصص فنی زیادی هم دارد. لذا نمی‌توان کار تعمیرات خودروهایی همچون پورشه یا آئودی و بنز و بی ام و را به دست هر کسی سپرد. ویژگی‌های شرکت ژرمن مانستر ( هیولا المان ) به عنوان یک تعمیرگاه معتبر می‌تواند ملاک‌های خوبی برای تشخیص ملاک­های ارزیابی یک تعمیرگاه باشد.

7

تکنسین‌های تایید شده کارخانه و دارای لایسنس تعمیرات از نمایندگی بنز و بی ام و و پورشه از المان

مهم‌ترین مواردی که هنگام جستجوی یک تعمیرگاه خودرو با کیفیت باید بررسی شوند، گواهینامه‌ها، مدارک و مجوزها و لایسنس هستند. اعضای تیم هیولا المان، همگی تکنسین‌های معتبری می­باشند. این بدان معناست که آن‌ها آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند تا سرویس خودروی خاص شما، به همان روشی انجام شود که نمایندگی­های آلمانی انجام می‌دهند.

 

استفاده از قطعات OEM ( اصلی )

خودروهای آلمانی، همیشه باید قطعات اصلی سازنده را در طول تعمیرات و نگهداری دریافت کنند. به عبارتی قطعات جایگزین باید دقیقاً همان قطعاتی باشند که هنگام ساخت خودرو روی آن­ نصب شده­اند. استفاده از قطعات OEM گارانتی خودروی را حفظ می‌کند و این اطمینان را به شما می­دهد که ماشین­تان همان‌طور که طراحی شده است به کار خود ادامه خواهد داد .

 

8

خدمات ضمانت شده

کلیه خدمات و قطعات ارائه شده توسط هیولا المان تحت ضمانت و گارانتی 6 ماهه ارائه می‌شوند. با دانستن اینکه نیاز خودروتان با دقت و کیفیت بالا برطرف می‌شود، خیالتان راحت باشد.

سال‌ها تجربه در تعمیرات کروک و سانروف

تکنسین‌های مجموعه دارای تجربه تخصصی در حوزه تعمیر سقف کروک و سانروف، سقف پانوراما و تعمیر شیشه بالابر می‌باشند. لذا با انواع مشکلات و نقایص فنی آشنایی کامل دارند.

استفاده از ابزارهای تخصصی

ژرمن مانستر در کارگاه خود به انواع تجهیزات مناسب برای تعمیر ماشین‌های آئودی، بی ام و پورشه مجهز است. به ویژه برای تعمیر کروک و سانروف که ابزار آلات ویژه‌ای مورد نیاز هستند.

 

اهمیت سپردن ماشین‌ها به افراد متخصص

ماشین‌های آلمانی نیز مانند هر خودروی دیگری دارای یک فرمان، موتور، بدنه و گیربکس می‌باشند. با این حال، برای مثال، اگر کاپوت یک آئودی را باز کنید، موتوری خواهید دید که کاملاً متفاوت از آن چیزی است که در هوندا مشاهده خواهید کرد. هر قطعه به صورت سفارشی برای یک برند خاص خودرو ساخته می‌شود. بنابراین، باید طیف گسترده‌ای از قطعات خودرو آلمانی را بشناسید تا بتوانید روی هر خودروی آلمانی کار کنید و به تعمیر آن بپردازید. تعمیرگاه پورشه ژرمن مانستر به خوبی قطعات آلمانی را می‌شناسد و می‌داند چگونه آن‌ها را تعمیر کند  یا اگر قطعه‌ای از کار افتاده است، از کجا می‌توانند قطعه جدیدی بخرد.

وجه تمایز تعمیر کروک و سانروف در German monster

خدماتی که در ژرمن مانستر ارائه می‌شوند کاملا زیر نظر یک متخصص رسمی از نمایندگی پورشه در مونیخ آلمان می­باشند. این متخصص بر درستی و کیفیت قطعات و خدمات نظارت دارد. ضمن این که با توجه به تحقیقات گسترده‌ای که شرکت‌های بزرگ در سطح جهانی انجام می‌دهند، ما را در جریان انواع روش‌ها و تکنولوژی‌های جدید می‌گذارند.

قطعاتی که شرکت بر روی بنز بی ام و، پورشه یا آئودی شما نصب می‌کند کاملا اصل و با کیفیت می‌باشند. گاهی اوقات بنا به دلایلی که کاملا برایتان روشن می‌شوند از قطعات استوک وارداتی استفاده خواهد شد. این قطعات از دبی و عمان تهیه شده‌اند و نیاز به نگرانی در مورد کیفیت آن‌ها نیست. همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم ناظران آلمانی صحت و سقم همه چیز را تایید می‌کنند. این قطعات توسط شعبه‌های ما در کشورهای مذکور خریداری و در عرض پنج تا شش روز کاری به تهران ارسال می‌شوند. برای گرفتن مشاوره و راهنمایی‌های تخصصی می‌توانید با مراجعه به سایت هیولا المان از طریق درگاه­های مشخص‌ شده با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها