کد خبر: 659107
تاریخ انتشار :

بهترین چاپخانه برای سفارش چاپ آنلاین کارت ویزیت کدام است؟

 بهترین چاپخانه برای سفارش چاپ آنلاین کارت ویزیت کدام است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

با اینکه تکنولوژی و اینترنت تا حدی زیادی پیشرفت کرده است و به طور تقریبی بیشتر کسب و کارها برای تبلیغ فعالیت خود از کارت ویزیت‌های مجازی استفاده می‌کنند ولی همچنان نیاز به کارت ویزیت‌های واقعی احساس می‌شود. البته سفارش کارت ویزیت آنلاین نیز میسر شده و صاحبان کسب و کارها می‌توانند بدون هیچ دردسری سفارش چاپ کارت ویزیت خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند.

اهمیت چاپ کارت ویزیت

در نظر داشته باشید تحت هر شرایطی یکی از مهم‌ترین و اولین قدم برای شروع روند بازاریابی و تبلیغات یک کسب و کار چاپ کارت ویزیت خواهد بود. بنابراین همچنان چاپ این کارت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور معمول کارت‌های ویزیت را به صورت افست چاپ می‌کنند.

البته در برخی موارد که باید کارت‌های ویزیت خیلی سریع وارد مرحله شوند، بهتر است از چاپ دیجیتال استفاده کرد، همچنین چاپ دیجیتال برای چاپ کارت‌های ویزیت در تعداد پایین نیز کاربرد دارد. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال چاپ کارت‌های ویزیت باکیفیت هستید، از چاپ افست استفاده کنید.

به عبارت دیگر چاپ افست از چاپ دیجیتال کیفیت بالاتری دارد و شما را بیشتر به هدف تبلیغ کسب و کارتان نزدیک می‌کند. در بخش‌های بعدی به قیمت این چاپ‌های مناسب برای کارت ویزیت نیز اشاره خواهیم کرد. به طور کلی هر کسب و کاری با توجه به بودجه و درصد اهمیت کارت ویزیت خود این هزینه‌ها را متحمل می‌شود.

قیمت چاپ کارت ویزیت

قیمت چاپ کارت ویزیت در هر یک از چاپخانه‌ها متفاوت است ولی به طور معمول هیچ چاپخانه‌ای نمی‌تواند قیمت کارهای خود را به صورت غیر عادی و بی‌دلیل و منطق افزایش دهد. ناگفته نماند برخی از بهترین چاپخانه‌ها بسیار عادل هستند و پایین‌ترین قیمت را برای چاپ کارت‌های ویزیت در نظر دارند.

قیمت چاپ کارت ویزیت یا سایر مشخصات مربوط به کسب و کار به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به 6 مورد از مهم‌ترین مسائل مربوط به چاپ کارت ویزیت هر یک چاپخانه‌ها قیمت متغیری را برای ارزش خود اعلام و دریافت می‌کنند. در ادامه این 6 فاکتور را به طور خلاصه نام می‌بریم:

  1. قیمت کاغذ
  2. قیمت چاپ
  3. امکانات چاپخانه
  4. مدل دستگاه‌های چاپی
  5. تخصص افراد فعال در چاپخانه
  6. قالب و شکل کارت ویزیت چاپی

به خاطر داشته باشید بهتر است برای چاپ کارت‌های ویزیت تعداد پایین و چاپ فوری از روش چاپ دیجیتال استفاده کنید ولی برای چاپ کارت‌های ویزیت تیراژ بالا و به منظور قیمت مناسب‌تر می‌توان از چاپ افست کمک گرفت. همچنین کیفیت چاپ افست از سایر چاپ‌ها بسیار بالاتر است.

ویژگی‌های بهترین چاپخانه برای سفارش چاپ آنلاین کارت ویزیت

7

اگر قصد دارید برای توسعه کسب و کار خود کارت ویزیت چاپ کنید، به کمک چاپخانه‌ها نیاز خواهید داشت ولی تشخیص بهترین چاپخانه بدون‌شک برای شما  سخت است زیرا در حال حاضر تعداد چاپخانه‌های حاضر در بازار بسیار زیاد است ولی همه این چاپخانه از کیفیت و امکانات مناسب برخوردار نیستند.

با کمی جستجو و تحقیق در این بازار و همچنین بررسی نظرات سایرین کاربران فضای آنلاین می‌توانید یکی از بهترین چاپخانه‌ها را برای چاپ کارت ویزیت خود انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم قبل از ثبت سفارش و انتخاب نهایی یک چاپخانه اطلاعات کافی در مورد نحوه عملکرد آن چاپخانه کسب کنید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید و پول و وقتتان را هدر ندهید.

  • ترقی و پیشرفت طی چندین سال سابقه کاری
  • تخصص و تبحر داشتن در زمینه فعالیت خود
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • توانایی چاپ انواع کارت‌های ویزیت در انواع طرح‌ها و جنس‌ها ( لیبل، سربرگ، تراکت، بروشور، ست اداری، کارت ویزیت برجسته، طلاکوب، پی وی سی و غیره)
  • توانایی چاپ کارت ویزیت در بازه زمانی کمتر از 10 ساعت
  • توانایی ثبت سفارش آنلاین
  • کمک به بازاریابی و برندسازی کسب و کار مورد نظر
  • دارای تخفیف‌ها و گزینه‌های انتخابی
  • مجهز به دستگاه‌های به‌روز
  • دارای رضایت‌بخش‌ترین امکانات
  • مجهز به چاپخانه مستقل
  • خوش قولی و تحویل به موقع سفارشات

ثبت سفارش آنلاین برای چاپ کارت ویزیت

خبر خوب اینکه ما در عصر تکنولوژی و ارتباطات غیر حضوری فعالیت داریم، بدین‌ترتیب امکان ثبت هر نوع سفارشی به صورت آنلاین و غیر حضوری وجود دارد.

تا چندی پیش برای ثبت سفارش مربوط به چاپ کارت ویزیت خود یا باید به وقتی را برای هماهنگی با چاپخانه در نظر می‌گرفتید یا به صورت تلفنی درخواست خود را به آنها انتقال می‌دادید. در حال حاضر که بیشتر کارها به صورت آنلاین امکان‌پذیر است، نیازی نیست برای رفتن به چاپخانه به صورتی حضوری اقدامی انجام دهید.

بلکه کافی است در سایت‌های حاضر در این حوزه ثبت‌نام کنید و یک حساب کاربری با اطلاعات خود یا کسب و کارتان بسازید. سپس سفارش چاپ کارت ویزیت خود را به راحتی و با چند کلیک ساده به ثبت برسانید.

امکان سفارش چاپ کارت ویزیت به صورت آنلاین یکی از خدمات به‌روز و نوینی است که شاید هر چاپخانه‌ای هنوز به آن مجهز نشده باشد. اما اگر به دنبال راحتی و رفاه بیشتری هستید بهتر است از چاپخانه‌هایی کمک بگیرید که توانایی ثبت سفارش آنلاین در تیراژ بالا و کم را داشته باشند.

برای چاپ کارت ویزیت به کجا مراجعه کنیم؟

8

در بخش‌های قبلی به ویژگی‌های بهترین چاپخانه‌ها اشاره کردیم و همچنین گفتیم چاپخانه‌ای مناسب است که توانایی ثبت سفارش آنلاین نیز داشته باشد. از این‌رو برای انتخاب چاپخانه مورد نظر خود عجله نکنید و تمام چاپخانه‌های مورد نظرتان را بررسی کنید و در نهایت تصمیم قطعی خود را بگیرید.

برخی از چاپخانه‌ها شاید به شما وعده بدهند که خیلی سریع کارت‌های ویزیت را تحولیتان می‌دهند ولی نباید گول بخورید، پس بهتر است قبل از ثبت سفارش از خوش قول بودن چاپخانه مطمئن شوید. در مقابل برخی دیگر از تیم‌های چاپخانه‌ای با تضمین بسیار کارهای شما می‌پذیرند.

در کل این شما هستید که با توجه به نکات ذکر شده در بالا و بعد از بررسی خصوصیات و ویژگی‌های یک چاپخانه سفارش خود را در آنجا ثبت می‌کنید. همیشه به قیمت و کیفیت چاپخانه‌ها توجه داشته باشید زیرا این 2 عامل از اصلی‌تری فاکتورهای حاضر در انتخاب یک چاپخانه خواهند بود.

برای سفارش آنلاین چاپ کارت ویزیت خود دست به کار شوید

اکنون که با تمام توصیه‌ها و نکات مربوط به چاپ کارت ویزیت آشنا شدید و از اهمیت چاپ کارت ویزیت نیز باخبر هستید، بهتر است برای جلوگیری از اتلاف وقت درخواست چاپ کارت ویزیت‌تان را به صورت آنلاین ثبت کنید. آیا تا به حال از آنلاین شاپ‌ها خرید کرده‌اید و لذت سفارش آنلاین را چشیده‌اید؟

ثبت سفارش چاپ آنلاین کارت ویزیت نیز یکی از بهترین انواع سفارشات است که با خیال راحت می‌توانید نیاز خود را به دیگران بسپارید و هرگز درگیر مسائل مختلف نشوید. با انتخاب یکی از بهترین چاپخانه‌ها برای سفارش چاپ آنلاین کارت ویزیت می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

در آخر اینکه بعد از بررسی هدف و نوع نیاز خود از چاپ کارت ویزیت و انتخاب جنس و قالب مورد نظرتان، بد نیست به لیست بهترین چاپخانه‌ها برای سفارش آنلاین کارت ویزیت سر بزنید و سفارش آنلاین خود را در یکی از این چاپخانه‌های مناسب و خوش قول به ثبت برسانید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها