کد خبر: 659264
تاریخ انتشار :

پک پذیرایی؛ ایده ای ساده و کاربردی برای همایش ها و مراسم ها

پک پذیرایی؛ ایده ای ساده و کاربردی برای همایش ها و مراسم ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

در تمام مراسم‌هایی که هر شخص یا شرکتی برگزار می‌کند، عوامل مختلفی برای افزایش کیفیت مراسم وجود دارند. یکی از مهم‌ترین این عوامل، پذیرایی از مهمانان است. اقلام مورد نیاز برای پذیرایی، نحوه چیدمان و ارائه این اقلام و به طور کلی نحوه پذیرایی از مهمان‌ها همواره یکی از دغدغه‌های اصلی میزبان است. در این مطلب یک ایده ساده و کاربردی برای پذیرایی در همایش‌ها و مراسم‌های مختلف را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. همچنین به معرفی انواع پک‌های پذیرایی، محتویات و آیتم‌‌های داخل پک‌ها و معرفی استارتاپ پکتو پرداخته‌ایم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین ایده برای پذیرایی در انواع همایش و مراسم آشنا شویم.

چرا پک‌های ویژه‌ پذیرایی را تهیه کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم، زمانی که برای برگزاری یک همایش یا مراسم مهمی تصمیم می‌گیرید، دغدغه پذیرایی از مهمان‌ها نیز در ذهن شما شکل می‌گیرد. به طور معمول افراد زمان زیادی را صرف خرید اقلام پذیرایی می‌کنند. اما گاهی اوقات شما زمان کافی ندارید که به صورت جداگانه برای خرید هم آیتم صرف کنید. خرید تک به تک میوه، شیرینی، آب‌میوه، تنقلات و... طبیعاً زمان و هزینه قابل توجهی را می‌طلبند. امروزه با شکل‌گیری و رونق کسب‌وکار استارتاپ‌هایی مانند پکتو، کار پذیرایی بسیار راحت شده است. شما می‌توانید به جای صرف هزینه و وقت زیاد برای خرید و آماده کردن آیتم‌های پذیرایی از پک‌های آماده و ویژه پذیرایی استفاده کنید.

13

پک پذیرایی شامل چیست؟

پک‌های پذیرایی با توجه به نوع مراسم‌ در انواع مختلفی تهیه و ارائه می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به نوع مراسمی که پیش رو دارید، انواع پک پذیرایی را تهیه کنید. برای مراسم‌هایی مانند جلسه دفاع پایان‌نامه، جلسات کاری و رسمی، همایش‌ها، مجالس ترحیم، هفتم، چهلم و...، پک‌های پذیرایی بهترین انتخاب خواهند بود. این پک‌ها می‌توانند طبق انتخاب و سلیقه شما شامل ترکیی از انواع میوه، آب‌میوه، کیک، بیسکوئیت، شکلات، آب معدنی، تنقلات، خرما، حلوا و... باشند.

14

 

 

 

برای پذیرایی در چه مراسم‌هایی می‌توان از پک پذیرایی استفاده کرد؟

معمولا افراد ترجیح می‌دهند که برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه، به رسم همیشگی از مهمانان خود پذیرایی کنند. اما برای مهمانی‌ها یا مراسم‌هایی که کمی رسمی‌تر هستند، می‌توانید پذیرایی توسط پک‌های آماده را جایگزین روش قبلی کنید.

جلسات دفاع پایان نامه

امروزه جلسات دفاع پایان نامه کمی متفاوت‌تر از قبل برگزار می‌شوند. به این صورت که دانشجو علاوه‌بر دفاع از پایان‌نامه خود، مسئولیت پذیرایی از داوران، اساتید و مهمانان حاضر در جلسه دفاع را نیز بر عهده دارد. اما این موضوع طبیعی است که با وجود تمام استرس‌ها و فشارهای کاری که بر دانشجو وارد است، نتواند به دنبال تهیه و تدارکات پذیرایی باشد. در چنین شرایطی فقط کافی است که پک‌های پذیرایی را به تعداد دلخواه سفارش داده و ذهن خود را از دغدغه‌های مربوط به پذیرایی آزاد کند.

مجالس ترحیم

مجالس ترحیم نیز یکی دیگر از انواع مراسم‌هایی هستند که استفاده از پک پذیرایی در آن‌ها کاربرد فراوانی دارد. معمولا شخص میزبان و خانواده عزادار از لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار ندارند. به همین دلیل هم نمی‌توان از آن‌ها توقع داشت که پذیرایی خوب و با کیفیتی از مهمانان خود به عمل آورند. اما از آن‌جا که نحوه پذیرایی در مراسم‌های ترحیم، هفتم، چهلم و... برای خانواده داغدار حائز اهمیت است، می‌توانند به راحتی از پک‌های ویژه پذیرایی برای مراسم ترحیم استفاده کنند.

 

15

 

جلسات رسمی، رویدادها  و همایش‌‌ها

اگر تجربه شرکت در یک جلسه اداری و رسمی یا یک همایش را داشته باشید، می‌دانید که پذیرایی از مهمانان، از جمله عوامل مهم برگزاری چنین رویدادهایی است. هنوز هم گاهی دیده می‌شود که در همایش‌ها و جلسات رسمی، پذیرایی از مهمانان مانند گذشته انجام می‌شود اما راهکار بهتری هم وجود دارد. با تهیه پک‌های پذیرایی برای جلسات اداری، رسمی، همایش‌ها، سمینارها و سایر رویدادهای این چنینی، کار شما بسیار راحت می‌شود. با این کار دیگر نیاز به رزرو رستوران یا تهیه حجم زیادی از میوه و تنقلات از بین می‌رود و در عین حال پذیرایی بسیار شیک و آبرومندانه‌ای از مهمانان خود خواهید داشت.

 

16

 

مزایای استفاده از پک‌های پذیرایی

جایگزین کردن پک‌های آماده ویژه پذیرایی مزایای زیادی نسبت به پذیرایی‌های معمول و مرسوم دارند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در زمان (به دلیل عدم نیاز به تهیه و آماده سازی اقلام پذیرایی)
  • صرفه‌جویی در هزینه
  • بسته‌بندی شیک و لاکچری پک‌ها
  • عدم صدمه به محیط زیست به دلیل جنس کاغذی و تجزیه پذیر بودن پک‌ها
  • بهداشتی بودن پک‌های یک نفره به ویژه در ایام همه‌گیری ویروس کرونا
  • عدم نیاز به نیروی انسانی برای آماده سازی پک‌ها
  • آماده شدن پک‌ها راس زمان مقرر
  • دریافت پک‌های پذیرایی در مکان تعیین شده
  • سهولت حمل پک‌ها
  • پذیرایی آبرومندانه از مهمان‌ها
  • پذیرایی یکسان از تمام مهمان‌ها
  • جلوگیری از اتلاف و اسراف اقلام مازاد
  • عدم نیاز به جمع‌آوری و شست و شوی ظروف پس از پایان مراسم
  • کاهش هزینه‌های جانبی مانند هزینه گاز، آب، حمل و نقل و...

 

 

 

پک پذیرایی پکتو

پکتو، یک استارتاپ در حوزه تهیه پک‌های آماده ویژه پذیرایی است که انواع مختلفی از پک‌ها را با توجه به تنوع مراسم‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دهد. کیفیت محصولات پک پذیرایی پکتو در بالاترین درجه بوده و از محصولات تازه و درجه یک استفاده می‌کند. برای آشنایی با پک پذیرایی پکتو فقط کافی است که به وب‌سایت پکتو مراجعه کنید.

همچنین برای تهیه پک پذیرایی پکتو برای مراسم‌ های مختلف می‌توانید در همین وب‌سایت، از بین دسته بندی‌های موجود، پک مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. اگر قصد خرید تلفنی دارید، این کار از طریق شماره تماس خرید پک پذیرایی که در سایت درج شده، برای شما امکان پذیر است.

با سفارش پک‌های ویژه پذیرایی، علاوه بر اینکه صرفه‌جویی چشمگیری در زمان و هزینه‌های شما حاصل می‌شود، درباره پذیرایی شیک، آبرومندانه و سر وقت از مهمانان‌تان نیز آسوده خاطر خواهید بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها