کد خبر: 659372
تاریخ انتشار :

فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته کاشان را فقط از کارخانه خریداری کنید

فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته کاشان را فقط از کارخانه خریداری کنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته کاشان با نقش و نگارهای زیبا و اصیل و با رنگ بندی متنوع، کلکسیونی از فرش های دستباف گونه کاشان است که استفاده از آن تغییرات اساسی در دکوراسیون ایجاد می کند.

ولی زیبایی طرح و نقشه تنها ملاک انتخاب نیست و افراد در کنار توجه به این مورد، به دنبال کیفیت بالا و صرفه جویی در هزینه‌ها هستند تا فرش 1200 شانه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنند.

 

از میان فرش های 1200 شانه گل برجسته، هزار و دویست شانه‌هایی که در کارخانه‌های فرش کاشان تولید می شوند، دارای اصالت زیبایی و کیفیت هستند. از قدیم الایام، کاشان قطب مهم فرش ماشینی است که در این محدوده جغرافیایی، اولین قالی های دستباف و اولین محصولات ماشینی تولید شدند؛ همچنین اولین گام‌های پیشرفت در صنعت فرش ماشینی اعم از تولید فرش های گل برجسته 1200 شانه و 1500 شانه نیز توسط تولید کنندگان برتر این شهر و دیار از قبیل کارخانه فرش ساویز بافت ایجاد شد.

تولید فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته کاشان را می توان جزو پیشرفت‌های صنعت فرش کاشان دانست که خرید این محصولات بهتر است از کارخانه‌های تولیدی فرش کاشان انجام شود.

به راستی خرید مستقیم از کارخانه چه مزایایی دارد که خریداران را به خرید فرش 1200 شانه از کارخانه ترغیب می کند؟ چرا بیشتر خریداران سعی می کنند محصولات گران‌قیمت ماشینی اعم از فرش 1200 شانه را به صورت مستقیم از کارخانه و تولیدی بخرند؟ آیا این شیوه خرید می تواند بر قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته تاثیر گذار باشد؟

به خریداران توصیه می شود که فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته کاشان را فقط از کارخانه خریداری کنند؛ ولی قبل از سفارش و خرید، بهتر است در مورد چیستی و ماهیت این محصولات مطالبی را حتما بدانند.

 

2

 

ملاک انتخاب فرش 1200 شانه

درست است که ملاک انتخاب فرش 1200 شانه استفاده از زیبایی طرح و نگاره و ظرافت بالای آن در دکوراسیون پذیرایی و مکان‌های رسمی و مجلل است؛ ولی خریداران باید آگاه باشند که خرید این فرش های ماشینی 1200 شانه را باکیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند.

وقتی صحبت از کیفیت فرش 1200 شانه به میان می آید، یعنی بافته ای که با تراکم طولی بالا و بهترین الیاف برای نخ خاب بافته شود. فرش های 1200 شانه جزو محصولات با شانه و تراکم بالا هستند که با تراکم طولی (تعداد گره‌های زده شده در یک متر از طول) 3600 بافته می شوند و شانه یا تراکم عرضی شان (تعداد گره‌های زده شده در یک متر از عرض) 1200 است. مسلما قرار گرفتن این حجم بالای گره در یک متر از عرض و طول، سبب ازدیاد ظرافت، زیبایی طرح و نگاره و همچنین انسجام و فشردگی بین ریشه‌ها می شود.

فرش 1200 شانه گل برجسته با الیاف نازک آکریلیک هیت ست شده و نخ آکریلیک هایبالک بافته شده است که نمره نخ این الیاف به دلیل تعداد بالای گره، 36 الی 40 است. زیبایی این محصولات بسان قالی های دستباف است و طرح ها و نقوش برجسته سبب خاص شدن آن‌ها شده است.

خرید این مدل‌های زیبای اصیل سنتی برای پذیرایی را افرادی که به دنبال طرح‌های اصیل ایرانی هستند، ولی قدرت خرید قالی های دستباف و 1500 شانه های گل برجسته با قیمت بالا را ندارند، مناسب است و تجربه ای است که به امتحان کردنش می ارزد و زیبایی دکوراسیون و محیط های مجلل را با نقوش برجسته ای که دارند زیباتر می سازند. از طرفی قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته بسیار ارزان‌تر از قالی‌های دستباف و 1500 شانه های گل برجسته است و انتخاب بسیار ایده آلی برای مشکل پسندان است.

 

3

 

چطور می توان قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته را کاهش داد؟

بر اساس تجربه و تحقیقات فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته وقتی به صورت مستقیم از کارخانه خریداری شود، هزاران حرف در خود دارد و می تواند یک خرید دقیق و عالی محسوب شود.

مگر می شود به فرش 1200 شانه گل برجسته ای دست یافت که دارنده گواهینامه استاندارد اروپا CE، گواهینامه ISO۹۰۰۰۱ -ISO۱۰۰۰۲ و استاندارد ملی ایران باشد و درعین حال با قیمت مناسب ارائه شود؟

قیمت فرش 1200 شانه تراکم 3600 گل برجسته در فروشگاه فرش ساویز بافت به قیمت کارخانه و تولیدی است و دلیل آن هم تولید و فروش مستقیم و بدون واسطه است.

قیمت فرش ماشینی 12 متری 1200 شانه که در کارخانه ارائه می شود، اگر با قیمت 12 متری 1200 شانه ارائه شده در فروشگاه‌های در سطح شهر مقایسه شود، افراد می توانند به این تفاوت قیمت پی ببرند.

خرید مستقیم می تواند بهترین روش خرید برای فرش های 1200 شانه گل برجسته باشد؛ چون این محصولات به دلیل برجسته بودن طرح و نقشه، شانه و تراکم بالا و استفاده از الیاف هایبالک و آکریلیک هیت ست شده در بافت نخ خاب آن‌ها، نسبت به 700 شانه ها و 1200 شانه های مسطح و ساده، گران‌قیمت‌تر هستند؛ پس چه بهتر است خرید این محصولات هوشمندانه انجام شود.

 

 

خرید بی واسطه فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته کاشان از کارخانه فرش ساویز بافت

4

 

آیا در هنگام خرید می دانید که خرید از فروشگاه‌های در سطح شهر و یا دلالان، یعنی اینکه این محصول چند دست چرخیده و چند نفر واسطه شده اند تا به دست خریدار برسد؟

خرید بی واسطه فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته کاشان، یعنی خرید مستقیم از کارخانه و خرید بهترین فرش ماشینی 1200 شانه با هزینه کمتر بدون پرداخت سود اضافی به دلالان و واسطه گران. این نوع خرید می تواند صرفه جویی در هزینه و زمان باشد.

کارخانه فرش ساویز بافت یکی از تولید کنندگان برتر فرش 1200 شانه گل برجسته است که طرح‌ها و نقشه‌های این محصولات دستباف گونه اختصاصی و مختص برند ساویز بافت است. این کارخانه تولیدی، این افتخار را دارد که فرش ماشینی 1200 شانه را به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروش برساند.

وب سایت فرش ساویز بافت که مستقیم زیر نظر کارخانه اداره می شود، به دلیل داشتن مجوزهای معتبر اعم از داشتن نماد اعتماد و دارنده نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال، جزو مراکز معتبر خرید آنلاین فرش ماشینی کاشان است و افراد می توانند با وارد شدن به وب سایت https://www.savizbaft.com/ سفارش و خرید آنلاین خود را انجام دهند.

در صفحه اصلی وب سایت، تمامی محصولات بر اساس شانه و تراکم دسته بندی شده اند و افراد برای دیدن طرح های فرش 1200 شانه گل برجسته باید وارد شاخه مربوطه شوند و دنیایی از طرح‌ها و نگاره‌های جدید را با مشخصات کامل و تصاویر از زوایای مختلف محصول را ببینند.

این کارخانه به عنوان تولید کننده و پخش کننده فرش 1200 شانه گل برجسته، با هدف ارائه بهترین خدمات مشغول فعالیت و تولید در شهرک صنعتی آران و بیدگل است و ضمانت نامه و گارانتی را برای خرید محصولات قرار داده است و این نوع خرید بهترین شیوه خرید است و گواه کیفیت محصولات است.

خرید از کارخانه فرش ساویز بافت یعنی:

  • خرید محصولاتی با کیفیت استاندارد و درجه یک که ضمانت نامه 36 ماهه دارند.
  • خرید مستقیم فرش 1200 شانه گل برجسته مستقیم از کارخانه و دست یافتن به قیمت عمده و تولیدی
  • دست یافتن به جدیدترین طرح‌ها و نگاره‌های سنتی و کلاسیک اختصاصی
  • بالا رفتن قدرت انتخاب خریدار به دلیل تنوعی از طرح و رنگ

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها