کد خبر: 659943
تاریخ انتشار :

معرفی کامل خدمات شرکت هاستینگ شتابان هاست

معرفی کامل خدمات شرکت هاستینگ شتابان هاست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

شتابان هاست یکی از مجموعه‌های موفق در حوزه هاستینگ و ارائه خدمات سرور و دامنه می‌باشد. این مجموعه با هدف ارائه میزبانی متفاوت و به عنوان یک ریسلر کوچک فعالیت خود را اواخر سال 1392 آغاز کرده است. اعضای شتابان هاست به دنبال آن هستند که با بهره‌گیری از به‌روز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و با دارا بودن سهولت استفاده در خدمت کاربران خود باشند و تاکنون نیز توانسته‌اند با ده‌ها دیتاسنتر داخلی و خارجی و سرویس‌دهنده‌های متفاوتی در تعامل بوده و تجربه همکاری موفقی به همراه داشته باشند.

مجموعه شتابان هاست در طی چندین سال فعالیت حرفه‌ای خود همواره با آگاهی بر آنکه کاربران به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه این مجموعه می‌باشند در تلاش است تا نهایت رضایتمندی مشتریان خود را بدست بیاورد و در این راستا از تمام توان اعضای تیم بهره‌گرفته می‌شود تا مشکلات و درخواست‌های کاربران در اسرع وقت و به بهترین نحو حل گردد.

شتابان هاست از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون همواره در تلاش بوده‌است تا احساس نیاز کاربران خود به امنیت و حریم خصوصی، دریافت مشاوره و استفاده از تجربیات دیگران را به نحو احسن برطرف نماید و در کنار ایفای نقش میزبانی سایت، به عنوان یک مشاور کسب و کار به منظور توسعه تجارت کاربران در دنیای مجازی نیز عمل نماید.

در مجموعه شتابان‌هاست به منظور ارائه خدمات حرفه‌ای تر و به‌روزتر چارچوب‌ها و قوانینی در نظر گرفته شده است که ضمن آنکه کاربران را از سردرگمی و انحراف نیز می‌رهاند از بروز مشکلات احتمالی در تعاملات و همکاری‌ها جلوگیری می‌کند. این قوانین و خط‌مشی‌ها در ادامه به طور خلاصه در ادامه ذکر شده‌اند. در ابتدا شما باید در نظر داشته باشید که شتابان هاست این اختیار را برای خود در محفوظ نگداشته است که بتواند در هر زمان که الزامی باشد قوانین مجموعه را تغییر داده یا تکمیل نماید و نسخه قابل استناد قوانین را هر آنچه که بر روی وب سایت رسمی شتابان هاست قرار خواهد گرفت معرفی نموده است. بنابراین پیگیری و کنترل آخرین قوانین و چارچوب‌ها بر عهده خود کاربران و کارفرمایان بوده و برای همه مشتریان لازم اجرا می باشد و شتابان هاست هیچگونه مسئولیتی برای خود در خصوص اطلاع رسانی آن در نظر نگرفته‌است.

11

این قوانین در چند دسته کلی هویت، نحوه ارتباط طرفین با هم، تغییرات قوانین، نحوه تحویل خدمات، امنیت و محرمانگی، مرجع قضاوت، فعالیتهای غیرمجاز خریدار، محتوا، مسئولیت خریدار، گارانتی و پشتیبانی، ضوابط دامنه‌ها، ضوابط مربوط به میزبانی وب، ضوابط مربوط به اجاره و اجازه سرور اختصاصی و مجازی، بک آپ، قوانین مالی، فورس ماژور، انقضا و تمدید خدمات، پذیرش مواد قوانین و شرایط استفاده از سرویس، حفاظت اطلاعات، سلب اختیار تدوین گردیده است.

شما می‌توانید خدمات هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی، خرید دامنه، خدمات ارزی، گواهینامه SSL و لایسنس‌های سیستمی را از شتابان هاست بخواهید. اعضای شتابان هاست به دنبال کسب رضایت کاربران یا در نهایت بازگشت وجه تا 7 روز کاری می‌باشند شما می‌توانید با خیال آسوده و در کمال امنیت امورات مربوط به مجازی شدن تجارت خود را به شتابان هاست بسپارید.

حتی اگر پیش از آشنایی با این مجموعه سایت خود را راه‌اندازی کرده باشید نگران نباشید چرا که به آسانی می‌توانید سایت را بر روی سرور، هاست و یا دامنه‌های ارائه شده توسط شتابان هاست منتقل کنید و با خیال راحت ترافیک مصرف کنید.

همانطور که می‌دانید SSL به عنوان یک فناوری امنیتی استاندارد برای برقراری یک پیوند رمزگذاری شده بین یک سرور و یک مرورگر بوده که مخفف عبارت Secure Sockets Layer به معنی «لایه سوکت های امن» است. به عبارت دیگر با برقراری یک لینک امن، محرمانه باقی ماندن تمامی داده‌هایی که بین سرور و مرورگر رد و بدل می‌شوند را تضمین می‌شود. به زبان ساده‌تر هنگامی که در جستجوی یک وبسایت با کلمه  https:// مواجه می‌شود s پایانی به منزله برقراری ارتباط امن بوده و اطلاعات بین کاربر و وبسایت محفوظ می‌ماند لذا شما با استفاده از SSL  رایگان ارائه شده توسط این هاستینگ می‌توانید امنیت و اعتبار سایت خود را افزایش دهید.

12

امکانات و تمهیداتی که شتابان هاست نیز برای کاربران در نظر گرفته است نیز در نوع خود ویژه و مخصوص می‌باشد. با انعقاد قرارداد همکاری با این مجموعه می‌توانید به صورت کاملا رایگان از دامنه‌ای که در اختیار شما قرار داده می‌شود استفاده نمایید همچنین امکان مشاهده بکاپ های سایت برای کاربران در نظر گرفته شده است  و کارفرمایان می‌توانند هر زمان که بخواهند آن را ریستور کنید.

در حوزه خدمات هاست، خدماتی همچنون فروش و تامین هاست VIP، هاست دانلود، هاست سی پنل و هاست بک‌‎آپ مهیا گردیده است. شما می‌توانید هاست VIPرا از شتابان‌هاست بخواهید. لازم به ذکر است که هاست های VIP بدلیل سخت افزار قویتر و محدودیت های کمتر دارای منابع بیشتری نسبت به دیگر هاستها می باشند. این هاست ها مناسب سایت های پربازدیدتری است که نیاز به منابع بیشتری از هاست های معمولی دارند اما این نیاز به حدی نیست که کاربر نیاز به تهیه سرور مجازی داشته باشد. در نتیجه با در اختیار داشتن هاست VIP می‌توان از سرور قویتر، محدودیت 25 درصدی به جای 10 درصدی در استفاده از منابع، نامحدود بودن منابع، سرعت و امنیت بیشتر، پهنای باند بیشتر، میزبانی بیش از یک سایت و حجم دیتابس بیشتر بهره‌مند بود.

هاست‌های VIP شتابان هاست در سه پکیج، پکیج VIP-25GB فضا 25 گیگابایت، با مانیتورینگ حرفه ای 24 ساعته، ترافیک ماهیانه نامحدود، نوع هاردNVMe ، لوکیشن آلمان / ایران، بک آپ روزانه/هفتگی، پکیج VIP-50GB فضا 50 گیگابایت، با مانیتورینگ حرفه ای 24 ساعته، ترافیک ماهیانه نامحدود، نوع هاردNVMe ، لوکیشن آلمان / ایران، بک آپ روزانه/هفتگی و پکیج VIP-100GB فضا: 100 گیگابایت با مانیتورینگ حرفه ای 24 ساعته، ترافیک ماهیانه نامحدود، نوع هاردNVMe ، لوکیشن آلمان / ایران و بک آپ روزانه/هفتگی ارائه می‌گردد.

همانطور که می‌دانید سی پنل یکی از محبوب‌ترین کنترل پنل‌های سرور لینوکسی است. cpanel به کاربران این امکان را می‌دهد تا همه خدمات را به راحتی در یک مکان واحد مدیریت کنند. به عبارت دیگر با دارا بودن سی پنل می‌توان از ویژگی‌هایی چون؛ اضافه کردن دامنه‌های مختلف به هاست، تنظیم کردن ایمیل‌های سایت، نصب ساده سیستم مدیریت محتوا (مثلا وردپرس) روی هاست، بکاپ گرفتن از وب‌سایت، آپلود کردن آسان فایل‌ها روی سرور، چک کردن پهنای باند استفاده شده، اعمال تنظیمات امنیتی مختلف، نصب برنامه‌های جانبی روی سرور، نصب پایگاه داده (دیتابیس) جدید، مدیریت پایگاه داده‌ها و مدیریت DNS استفاده نمود. هنگامی سی پنل شما بر روی فضای میزبانی (هاست) شما نصب می‌شود، شما یک هاست مجهز به cPanel یا هاست سی پنل دارید. مهیا کردن هاست سی پنل ایران و هاست سی پنل اروپا از جمله خدمات شتابان هاست می‌باشد که می‌توانید درخواست کنید. شما می‌توانید هاست‌های سی پنل ایران را در 5 دسته GB 1- IRCP-01، GB 3- IRCP-02، GB 5- IRCP-03، GB  8- IRCP-04، GB  10- IRCP-05 به همراه امکانات و ویژگی‌های متنوع خریداری نمایید. در زمینه خرید هاست سی پنل اروپا نیز دسته GB 1- CP-01، GB 3- CP-02، GB 5- CP-03، GB  8- CP-04، GB  10- CP-05 فراهم شده است.

  از دیگر خدمات ارائه شده توسط مجموعه هاستینگ شتابان هاست، ارائه هاست دانلود (Download Host) می‌باشد. هاست دانلود یا File hosting service یک سرور متصل به اینترنت است که کاربر از فضای ‌هارد ‌دیسک آن برای قرار دادن محتوای خود اعم از ویدئو، عکس، موسیقی و... استفاده می‌کند. لذا چنانچه حجم فایل‌های آپلود شده بر روی وبسایت، بیشتر از ۲۰ مگابایت است، استفاده از هاست دانلود ضروری می‌باشد. اما جای نگرانی نیست به راحتی می‌توانید نسبت به خرید هاست دانلود ایران از وبسایت شتابان هاست و حتی هاست دانلود آلمان اقدام نماید و در سریعترین زمان ممکن از امکانات آن بهره‌مند شوید. هاست دانلود‌های ارائه شده توسط شتابان هاست در قالب IRDL-10GB، IRDL-20GB، IRDL-50GB، IRDL-100GB، IRDL-200GB، IRDL-500GB و IRDL-1TB با امکانات و آپشن‌های مختلف در دسترس می‌باشد.

 

از جمله هاست‌های دیگری که به منظور افزایش امنیت و محرمانگی اطلاعات یک وبسایت الزامی می‌باشد، دارا بودن یک هاست بک‌آپ است. هاست بک آپ یا هاست پشتیبان دارای ظرفیت ذخیره سازی بسیار بالا بوده و نسبت به دیگر انواع هاست ها دارای پنل ساده و امکانات آپلود و دانلود کردن از طریق PHP هستند بنابراین اطلاعات به طور ایمن حفظ و نگهداری می‌شوند. در شتابان هاست، سرویس‌های مختلف هاست بک آپ با نام‌های Backup-50GB، Backup-100GB، Backup-200GB، Backup-300GB، Backup-400GB، Backup-500GB، Backup-1TB و Backup-2TB ارائه می‌گردد.

13

از دیگر اصطلاحاتی که در دنیای تجارت آنلاین ممکن است با آن مواجه شوید، سرور مجازی است. سرور مجازی یا وی پی اس بصورت VPS مخفف عبارت Virtual Private Server به معنی سرور مجازی خصوصی است. سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی کامل است. این سرور با هدف میزبانی وب سایت نسبتا پر مصرف یا تعدادی سایت با مصرف متوسط، استفاده از سرور مجازی برای وب سرویس ها مانند میل سرور، دیتابیس سرور و…، استفاده از سرور مجازی برای کنترل یا بهبود عملکرد سیستم‌ها، استفاده از سرور مجازی به عنوان عامل ارتباط ثانویه و رمزنگاری اطلاعات، استفاده از خدمات سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند. البته در صورتی که آی پی خارج از کشور باشد یا انجام کارهایی که به اینترنت پرسرعت با ترافیک بالا نیاز دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید نسبت به خرید سرور مجازی ایران، خرید سرور مجازی اروپا، سرور مجازی ترید و بایننس، سرور مجازی ابری و سرور مجازی ابری آمریکا از طریق مجموعه شتابان هاست اقدام کنید.

چنانچه شما بخواهید فعالیت خود را بصورت حرفه‌ای در دنیای تجارت آنلاین آغاز کنید می‌توانید با خیال آسوده از مشاوره‌های رایگان تیم شتابان هاست بهره ببرد و در زمینه خرید تعرفه ثبت، تمدید و انتقال دامنه، دریافت سرورهای اختصاصی مانند خرید سرور اختصاصی ایران یا کشورهای اروپایی مانند المان، خرید و دریافت سرور مجازی و هاست از خدمات مجموعه شتابان هاست بهره بگیرد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا و با چند کلیک ساده و برقراری ارتباط با کارشناسان شتابان هاست مسیر خود را در آنلاین سازی تجارت خود هموار نمایید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها