کد خبر: 660718
تاریخ انتشار :

خرید از آمازون راحت تر است یا ایبی؟

خرید از آمازون راحت تر است یا ایبی؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

آمازون و ایبی هر دو پلتفرم کارآفرینی در دنیای تجارت الکترونیک هستن. اگر قبلاً با این سایت ها کار نکردید، ما یه تجربه ای از خریداران نقاط مختلف جهان به شما میدیم تا بهترین تصمیم رو برای خرید محصولات بگیرید.

  • نگاه کلی

خریداران وقتی به آمازون و ایبی نگاه میکنن، مسلماً دو چیز متفاوت میبینند. آن ها ممکنه در ایبی یک جامعه فروشگاهی از افراد همفکر رو ببینن که اقلام خاص رو خرید و فروش میکنن. در حالی که در آمازون، آن‌ها یک خرده‌فروش بزرگ با زیرساخت قوی و عملیات متمرکز میبینن که تک تک فروشندگان توسط خود آمازون اداره میشن. خرید در هر دوی آنها برای خریداران آسونه و گزینه‌های پرداخت زیادی رو ارائه میدن، اما خرید چه نوع محصولی؟ اینجاست که نوع سایت اهمیت پیدا میکنه. برای خرید از آمازون به راحتی میتوانید در لینک قبل اقدام کنید.

  • ایبی برای خریداران

ایبی به طور سنتی یک سایت حراجی هست که فروشندگانی رو جذب میکنه که میخوان اقلام قدیمی‌تر رو زودتر به فروش برسونن. به این ترتیب، خریدارانی که عاشق وسایل قدیمی و حراج هستن، به ایبی هجوم میارن و دنبال کالاهای مورد علاقه شون میگردن. همچنی خریداران با گزینه Buy It Now در سایت ایبی میتونن از حراجی‌ها پیشی بگیرن. هنگامی که یک خریدار در ایبی کالایی رو جستجو میکنه، فهرست کالاهای فروخته شده و نشده رو با هم میبینه. در حالی که در آمازون، این مورد نیست. پس به طور کلی سایت ایبی بیشتر برای خرید و فروش محصولات دست دوم مناسبه.

  • آمازون برای خریداران

آمازون برای خرید اقلام با قیمت رقابتی، خوبه و همه خریداران از این موضوع کاملا آگاه هستن. بسیاری از کاربران با آمازون به‌عنوان نوعی گوگل برای خرید رفتار میکنن. اگه بخوان قیمت کالایی رو از برندهای مختلف مقایسه کنن، سراغ آمازون میرن. به جای اینکه جلوی کالایی در فروشگاه بایستن و تصمیم بگیرن که کدوم رو انتخاب کنن، خیلی راحت از طریق آمازون اون کالا رو حتی با قیمت خیلی پایین دریافت میکنن. این شرکت برخلاف ایبی برای خرید و فروش کالاهای دست دوم بسیار سختگیره و تمام کالاهای دست دوم با برچسب گذاری مخصوصی رتبه بندی میشن. آمازون با ارائه خدمات پریمیوم ثابت کرده که  وفاداری مشتری براش بسیار ارزشمنده و راحت ترین خدمات رو برای خریداران فراهم میکنه.

 

در این راستا شرکت های ماکارو، مالتینا، علی سیتی، لک لک، چارسوق به عنوان واسطه بین خریدار و شرکت های خارج از ایران عمل میکنن و شما میتونید از این طریق از سایت های آمازون و ایبی به راحتی خرید کنید. اما اگه به دنبال کالایی هستید که در ایران یافت نمیشه، یا قیمت محصول با نرخ جهانی اختلاف زیادی داره، پیشنهاد میکنیم که به سایت ماکارو درخواست بدید و مابقی کارها رو به این شرکت واگذار کنید. سایت ماکارو با دریافت لینک محصول آمازون از شما، در کمترین زمان ممکن (21 روز) محصول رو به دست شما میرسونه.

خرید کتاب دست دوم از آمازون

آمازون با بیش از 33 میلیون کتاب جدید و دست دوم برای ارسال به بیش از 100 کشور، به عنوان بزرگترین خرده فروش کتاب در جهان شناخته شده. در آمازون طیف گسترده‌ای از کتاب‌ها با جلد کاغذی و جلد سخت با قیمت‌های کمی پایین‌تر از نسخه‌های جدید وجود داره که هر ژانری از داستان مدرن، آموزشی تا سرگرمی و موارد دیگه رو پوشش میده. اگه شما هم در مورد خرید کتاب‌های دست دوم در آمازون کنجکاو هستید، پس به خواندن ادامه بدید!

آمازون برای اطمینان از رضایت و شفافیت مشتریان، همه کتاب‌های استفاده شده رو قبل از فروش رتبه‌بندی میکنه. سیستم رتبه بندی با برچسب های جدید، بسیار خوب، خوب یا قابل قبول مشخص میشن. برای خرید کتاب از آمازون به لینک قبل مراجعه کنید.

برچسب جدید: یعنی کتاب دارای نسخه کامل به همراه جلد اصلی و بسته‌بندی محافظ هستش. این دسته از کتاب ها هیچ نقصی ندارن.

برچسب بسیار خوب: برای کتاب‌هایی اعمال میشه که نقص‌های ظاهری کمی بیشتر از کتابهای جدید دارن. ممکنه یه کمی کیفیت جلدشون پایین باشه. 

6

برچسب خوب: جلد و صفحات کتاب دست نخورده هستن، اگرچه ممکنه کمی ساییدگی نشون بده. گاهی اوقات در داخل صفحات یادداشت ها، نکات برجسته یا برچسب های کتابخانه هم موجود هست.

برچسب قابل قبول: این کتاب‌ها  نسبت به برچسب خوب دارای آسیب جزئی، یادداشت‌ها یا نکات برجسته بیشتری هستن، اما متن همیشه قابل خواندنه.

آمازون به کتاب‌های دست دوم با صفحات گمشده و متن مبهم رتبه‌ی غیرقابل قبولی رو اختصاص میده. این نسخه‌ها رو به هیچ عنوان در آمازون قابل فروش نیستن. اما سوال اینجاست که آمازون چه نوع کتاب های دست دومی رو داره؟ محبوب‌ترین دسته‌ها برای کتاب‌های دست دوم و جدید عبارتند از ادبیات و داستان، معمایی، هیجان‌انگیز، علمی تخیلی و فانتزی، عاشقانه معاصر، و علمی. جستجوی کتاب های دست دوم در آمازون بسیار آسونه. اگه به دنبال عنوان خاصی از کتاب هستید، با وارد شدن به سایت آمازون، میتونید در بخش کتاب جستجو کنید. در غیر این صورت، بر اساس ژانر یا نویسنده سرچ کنید. اگر مطمئن نیستید که کتاب استفاده شده یا جدید میخوایید، قیمت هر دو در صورت موجود بودن برای شما نمایش داده میشه. گاهی اوقات تخفیف‌های خیلی خوبی در مورد کتاب‌های دست دوم موجود هست.

منبع : macarow.com

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها