کد خبر: 660773
تاریخ انتشار :

معرفی کامل و جامع هتل بین المللی ارغوان مشهد

معرفی کامل و جامع هتل بین المللی ارغوان مشهد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هتل بین المللی ارغوان مشهد از بهترین و نوساز ترین هتل ها در مشهد می باشد که در فروردین ماه سال 1401 به بهره برداری رسیده است. ساختمان هتل دارای نمایی شیک و لوکس به رنگ سفید می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند. این هتل با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات و امکانات در لیست هتل های 5 ستاره مشهد قرار گرفته است. همچنین هتل ارغوان دارای اتاق های شیک و لوکس، لابی بسیار زیبا و بزرگ و امکانات رفاهی دیگر می باشد که در ادامه با این امکانات آشنا خواهیم شد.

امکانات هتل بین المللی ارغوان

در ابتدای ورود به هتل با لابی بسیار وسیع و زیبا مواجه می شوید که تماما با فرش های زیبایی پوشیده شده است. همچنین در زمان پذیرش و به مناسبت ورود شما به هتل بعد از طی کردن یک مسیر طولانی با ولکام درینک از شما پذیرایی می گردد. لابی هتل با امکانات عالی مانند مبلمان راحتی، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون در اختیار شما قرار می گیرد. این هتل با توجه به نوساز بودنش دارای امکانات رفاهی عالی می باشد؛ البته باید بدانید که استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ... در دست احداث هستند و هنوز افتتاح نشده اند. امکانات هتل بین المللی ارغوان شامل:

هتل ارغوان مشهد | پاشا گشت پارس

رستوران و کافی شاپ: رستوران بزرگ هتل با ارائه انواع غذاهای با کیفیت آماده پذیرایی از زائران و مسافران می باشد. همچنین فضای داخل رستوران دارای طراحی بسیار شیک و لوکس می باشد که کف رستوران با فرش های زیبا پوشیده شده است. در وعده صبحانه با منوی گرم و سرد به صورت بوفه از شما پذیرایی خواهد شد. همچنین نهار و شام دارای منوی متنوعی شامل 4 نوع غذای خورشتی و کباب به همراه سالاد و دسر و ماست و نوشیدنی می باشد که در کنار غذای با کیفیت از فضای رستوران نیز لذت می برید. کافی شاپ مجموعه دارای منوی متنوعی است و شما می توانید به آن مراجعه کنید.

سالن همایش: سالن همایش های هتل دارای ظرفیت 200 نفر می باشد که برای برگذاری همایش ها و سمینار ها گزینه بسیار مناسبی می باشد. ویژگی بسیار خوب آن این است که علاوه بر 11 آسانسوری که در هتل وجود دارد یک آسانسور مجزا و VIP در هتل قرار دارد که به طور مستقیم به سالن همایش می رود.

امکانات متفرقه: از بهترین ویژگی های این هتل می توان به پارکینگ اشاره کرد که مشکل مسافران برای پارک کردن خودرو شخصی شان را حل نموده است. خدمات روم سرویس و نظافت اتاق ها همه روزه توسط پرسنل هتل انجام می شود. از امکانات دیگر این هتل می توان به خدمات خشکشویی، خودپرداز، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد.

معرفی اتاق های هتل ارغوان مشهد

هتل ارغوان | پاشا گشت پارس

هتل ارغوان مشهد در 13 طبقه ساخته شده است که دارای 107 اتاق متنوع می باشد. تمامی اتاق های این هتل ۵ ستاره دارای بهترین امکانات و تجهیزات می باشند که باعث رضایت مسافران از این هتل شده است. اتاق های مختلفی برای این هتل در نظر گرفته شده است که شامل :

  1. اتاق سینگل در 30 متر مربع
  2. اتاق دبل با 40 متر مربع
  3. سوئیت یکخوابه با 65 متر مربع
  4. سوئیت دو خوابه با 80 متر مربع
  5. سوئیت سه خوابه و سه خوابه رو به حرم با 106 متر

خوب است بدانید که در تمامی اتاق ها تجهیزات کامل شامل سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، سرویس بهداشتی و حمام تعبیه شده است. وسایلی که در تمامی اتاق ها قرار دارند شامل تلویزیون، دستگاه چای‌ساز، مبل، تلفن، سشوار، یخچال و مینی بار می باشد.

سوئیت های دو خوابه در هتل ارغوان از بهترین اتاق ها برای خانواده ها است. این سوئیت ها دارای ظرفیت 4 تا 5 نفر می باشند که دارای امکانات کامل هستند. متراژ این سوئیت های 2 خوابه حدودا 80 متر می باشد.

سوئیت های سه خوابه هتل ارغوان از ویژه ترین اتاق های موجود در هتل هستند. ظرفیت این سوئیت ها 7 نفر می باشد. سوئیت های سه خوابه هتل همگی اتاق هایی هستند که رو به حرم مطهر قرار دارند. این اتاق ها دارای متراژ 106 متر و مبلمان مجزا و مستر می باشند.

محل قرارگیری هتل بین المللی ارغوان

هتل بین المللی ارغوان مشهد با قرار گرفتن در خیابان نواب صفوی، خیابان وحدت و بلوار امیر المومنین (ع) دارای موقعیت مکانی بسیار عالی می باشد. به دلیل محل قرارگیری هتل فاصله کمی تا حرم دارد و شما با پیمایش مسافت 5 دقیقه ای به صورت پیاده به حرم مطهر رضوی خواهید رسید. همچنین همانطور که گفته شد بیشر اتاق های هتل دارای نمای رو به حرم هستند که ویژگی بسیار خوبی برای آن به شمار می رود.

هتل ارغوان مشهد واقع در خیابان وحدت به مکان های تفریحی مانند پارک وحدت ، پارک ملت، کوهسنگی، شهربازی الماس شرق و پارک ملت و پارک وکیل آباد فاصله ای نسبتا نزدیک با ماشین دارد. همچنین دسترسی هتل به وسایل نقلیه عمومی بسیار راحت است و شما با استفاده از مترو در کمترین زمان می توانید به هر نقطه از شهر بروید.

مراکز خرید زیادی نیز در شهر هستند که با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به آن ها خواهید داشت ، از جمله مراکز نزدیک می توان به مرکز خرید آرمان که از لوکس ترین مراکز خرید است و همچنین بازار های هفده شهریور، بازار رضا، بازار مرکزی، بازار جنت که از قدیمی ترین بازارها در مشهد است و بازار فردوسی اشاره کرد. شما با مراجعه به این مکان ها می توانید بهترین خرید را داشته باشید.

سخن پایانی

این هتل از بهترین و تاپ ترین هتل ها در مشهد است که افراد زیادی برای اقامت در مشهد این هتل را انتخاب می کنند. این هتل با اینکه تازه افتتاح شده است اما در همین زمان فعالیت کم توانسته است بهترین و عالی ترین خدمات را به مسافران خود ارائه دهد و رضایت آنان را به خود جلب کند. هتل بین المللی ارغوان با اینکه یک هتل 5 ستاره تاپ است اما دارای قیمت مناسبی نسبت به دیگر رقبای خود می باشد. پرسنل و کادر اجرایی با تجربه و کار آزموده هتل ارغوان مشهد با کمال افتخار آماده پذیرایی از مسافران و زائران گرامی می باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها