کد خبر: 660817
تاریخ انتشار :

تبلت چه مارکی بخریم ؟ + معرفی جامع انواع برندهای تولید کننده تبلت

تبلت چه مارکی بخریم ؟ + معرفی جامع انواع برندهای تولید کننده تبلت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با اینکه تبلت ها نتوانستند به طور کامل جای کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ را بگیرند اما هنوز هم کاربران زیادی از این محصول استقبال می کنند. شرکت ها و برند های بسیاری نیز تبلت تولید می کنند. به دلایلی هنوز هم بسیاری از کاربران تبلت را انتخاب می کنند. این دلایل شامل نمایشگر بزرگتر نسبت به گوشی، راحت‌تر کار کردن با آن، وزن سبک‌تر و حمل و نقل آسان تبلت در مقابل لپ تاپ است. اما سوالی که برای کاربران پیش می‌آید این است که تبلت چه مارکی بخریم؟ در ادامه انواع تبلت‌های مطلوب بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. لوازم جانبی موبایل و تبلت نیز مانند کامپیوترها بسیار متنوع هستند. شما عزیزان می توانید از قیمت قاب تبلت در سایت بروز کالا مطلع شوید.

ویژگی‌های تبلت خوب

برای اینکه بتوانید از تبلت خود انتظار عملکرد خوبی را داشته باشید، باید هنگام خرید این دستگاه ویژگی هایی در نظر بگیرید. اندازه صفحه نمایش یکی از آن موارد است. شما با توجه به نیاز خود آن را انتخاب خواهید کرد. در حالت کلی اندازه این محصول به سه دسته تقسیم می شود. این دسته‌ها شامل سایزهای کوچک ( بین 7 تا 9 اینچ )، متوسط ( بین 9 تا 11 اینچ ) و بزرگ ( 12 اینچ یا بزرگتر ) می‌باشد.

مورد دیگری که باید زمان خرید تبلت خود به آن دقت کنید، این است باید بدانید که سیستم عامل اکثر تبلت‌ها سیستم عامل موبایل است. یعنی این دستگاه‌ها غالبا از انروید و یا iOS استفاده می‌ کنند. پس شما قادر خواهید بود با تبلت خود برنامه‌هایی را اجرا کنید که در گوشی‌ها اجرا می‌شوند. اندازه مناسب این محصول باعث شده است که وبگردی، بازی و دیدن فیلم با آن تجربه بی‌نظیری باشد که شما در این موارد این محصول را به لپ تاپ ترجیح می‌دهید. داشتن باتری با ظرفیت بالا، پردازنده مناسب و دوربین با کیفیت نیز موارد مهم دیگر هستند.

خرید بهترین مارک تبلت

خرید تبلت از فروشگاه اینترنتی بروزکالا

علاوه بر موارد و ویژگی هایی که ذکر شد، باید بدانید که چقدر می‌خواهید برای خرید تبلت هزینه کنید و بودجه شما چقدر است و هدفتان از خرید آن چیست؟ آنقدر تنوع این دستگاه بالا است که شما می توانید از حدود سه میلیون تومان تا حدود هفتاد میلیون تومان تبلت تهیه کنید. اما نکته اینجا است که شما این دستگاه را برای انجام چه کاری می خواهید؟

بهتر است ابتدا کارایی این دستگاه را برای خود بررسی کنید تا بدانید کدام محصول به کار شما می‌آید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید با آن فیلم و سریال تماشا کنید، بهتر است بین تبلت‌های بالای 10 اینچی با رزولوشن مناسب بگردید. اگر بازی کردن با تبلت برای شما در الویت است، حتما تبلت گیمینگ تهیه کنید که دارای تمام بهترین کیفیت پردازنده، باتری و رزولوشن بالا است. اگر مصرف دانش‌آموزی یا دانشجویی دارید، احتمالا هر تبلتی کار شما را راه می‌اندازد. می‌توانید اطلاعات جامعی از مدل‌های تبلت، لوازم جانبی موبایل و تبلت در بروزکالا به دست بیاورید.

بهترین تبلت‌های سال 2022

می‌خواهیم بهترین برندها و بهترین مدل‌های تبلت در سال 2022 را به شما معرفی کنیم و مشخصات کلی از آنها بیان کنیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود.

Apple iPad Air 5

این محصول اپل با پردازنده بسیار قدرتمند  M1تولید شده است. این تراشه باعث عملکرد قوی و سریع این دستگاه شده است. از 5G پشتیبانی می کند و کاربر با آن تجربه جدیدی از اینترنت را خواهد داشت. این مدل آیپد قابلیت اتصال به Wi-Fi 6 را دارد. بدنه آن آلومینیومی است. نمایشگر این دستگاه 10.9 اینچی است. فضای ذخیره سازی این محصول 64 یا 128 گیگابایتی است. دوربین اصلی آن و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هستند. وزن آن 461 گرم است و قیمت پایه این دستگاه حدود 599 دلار می‌باشد.

خرید تبلت

Galaxy Tab S8 Ultra

این محصول با تراشه قدرتمند کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 از پس اجرای هر برنامه سنگین و بازی‌های گرافیکی بر می‌آید. صفحه نمایش این دستگاه 14.6 اینچی است. وزن آن 726 گرم می باشد. دوربین آن 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسلی است و باتری آن 11200 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. باتری این مدل در 82 دقیقه فول شارژ می شود. سیستم عامل آن انروید 12 است.

Microsoft Surface Go 2

این دستگاه دارای پردازنده پنتیوم طلایی است. نمایشگر آن 10.5 اینچی می باشد. حافظه ذخیره سازی این تبلت مایکروسافت 64، 128 و یا 256 گیگابایتی می باشد. رزولوشن نمایشگر آن 1280 پیکسلی است و کیفیت بالایی از تصاویر را به نمایش می گذارد.

Samsung Galaxy Tab A7

این محصول دارای پرادزنده اسنپدراگون 662 است. نمایشگر آن 10.4 اینچی می‌باشد. حافظه ذخیره سازی این مدل 32 گیگابایت می باشد. این دستگاه سامسونگ دارای دوربین 8 مگاپیکسلی است. ماندگاری باتری آن 13 ساعت و 13 دقیقه است.

Amazon Fire 7

نمایشگر این دستگاه 7 اینچی است. حافظه ذخیره سازی این محصول 16 و 32 گیگابایتی می باشد. اگر بودجه زیادی برای خرید تبلت ندارید، این دستگاه برای شما مناسب خواهد بود. این دستگاه قیمت بالایی ندارد. دوربین اصلی آن 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسلی است.

بهترین مارک تبلت 2022 کدام است؟

برندها و شرکت‌های متفاوت دستگاه‌های مختلفی را برای سلیقه های گوناگون تولید و عرضه می‌کنند. پس اینکه بگوییم آن برند از بقیه برندها بهتر است، درست نیست. اما می‌توانیم بگوییم برندهای اپل، سامسونگ، لنوو و مایکروسافت جزو برندهایی هستند که تبلت های خوبی تولید می‌کنند. دستگاه های لنوو برای مصارف دانش‌‌آموزی و دانشجویی عالی هستند. آیپدها و تبلت‌های مایکروسافت دارای قدرت و سرعت مناسبی هستند اما قیمت بالایی دارند. شما می‌توانید انواع تبلت سامسونگ را با انواع قیمت‌های متفاوت خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات کامل در مورد تمامی مدل‌های تبلت موجود در بازار به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید.

برای برقراری تماس با فروشگاه اینترنتی بروزکالا به آدرس www.berozkala.com مراجعه فرمایید و همچنین می‌توانید با شماره تلفن 87700781 تماس حاصل نمایید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها