کد خبر: 660903
تاریخ انتشار :

بهترین ماشین های ۲۰۲۲ برای اجاره در تهران

بهترین ماشین های ۲۰۲۲ برای اجاره در تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اصلی‌ترین موضوعی که در زمان کرایه اتومبیل باید به آن توجه کنید؛ نوع خودرویی است که قصد کرایه کردن آن را دارید. در این مقاله سعی کرده‌ایم بهترین ماشین هایی که می‌توانید از طریق موسسات کرایه اتومبیل مستقر در تهران اجاره کنید را به شما معرفی کنیم.

 

بهترین خودروهای 2022 برای کرایه

گزینه‌های متعددی در بازار وجود دارد که می‌توان از آنها به عنوان بهترین ماشین 2022 یاد کرد؛ اما از بین همه آنها، چند مدل بسیار مطرح را می‌توان نام برد که بسیاری از متخصصان این حوزه، کرایه کردن آنها را برای کسب یک تجربه فوق‌العاده از رانندگی معقول می‌دانند. در ادامه به صورت اختصاصی در مورد بهترین ماشین ها از بین این لیست صحبت می‌کنیم.

آئودی Q5

اگرچه آئودی Q5 مدل 2022 جذاب‌ترین شاسی بلندی که تاکنون به بازار عرضه شده است محسوب نمی‌شود؛ اما ظاهر مجلل، مجهز بودن به مجموعه‌ای از امکانات لوکس و به‌روز و کیفیت بالای داخل کابین، این خودرو را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجاره تبدیل کرده است. Q5 با دو موتور مختلف 4 سیلندر توربوشارژ 261 اسب بخاری و هیبریدی 362 اسب بخاری به مشتریان عرضه می‌شود. هر دو این موتورها متصل به سیستم استاندارد چهار چرخ متحرک آئودی Quattro هستند. از آلفارومئو استلویو، بی‌ام‌و X3 و پورشه ماکان به عنوان اصلی‌ترین رقبای آئودی Q5 یاد می‌شود. گرچه این سه رقیب، تجربه رانندگی هیجان‌انگیزتری را در جاده‌های پر پیچ و خم برای شما به همراه دارند؛ اما امکانات در نظر گرفته شده برای این سری از آئودی، این خودرو را برای استفاده روزانه مناسب‌تر ساخته است.

هوندا سیویک

کمپانی هوندا در سال 2022 روی یکی از کامپکت‌های محبوب خود یعنی سیویک، تغییراتی را اعمال کرد که باعث شد سری جدید این خودرو به نسبت مدل‌های قدیمی، جادارتر، مجهزتر و زیباتر شود. سری 2022 هوندا سیویک علاوه بر کابین بزرگ‌تر، بسیار شیک‌تر از سری‌های تولید شده در سال‌های قبل است. بهبود امکانات و ظاهر این خودرو باعث شد که ما سیویک را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های تولید شده در سال 2022 برای اجاره در نظر بگیریم. این ماشین 2022 با طیف متنوعی از موتورهای توربوشارژ به بازار عرضه می‌شود که محبوب‌ترین آنها مدلی یا حجم 1.5 لیتر است. این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستم دیفرانسیل جلو، از امکانات متنوعی مانند مانیتور بزرگ، امکان اتصال بی‌سیم به تلفن‌های هوشمند و سیستم کمک راننده برخوردار است. همه این امکانات باعث شده که بتوان از گزینه‌هایی مانند هیوندای الانترا، مزدا 3 و تویوتا کرولا به عنوان رقبای اصلی هوندا سیویک نام برد.

5

جیپ گرند چروکی

گرند چروکی یکی از تولیداتی است که باعث شد در صنعت تولید خودرو، جیپ را به عنوان یک تولیدکننده نمونه خودروهای آفرود بشناسند. جذابیت این اتومبیل در ترکیبی از ویژگی‌های فنی عالی و زیبایی ظاهری آن نهفته است. این خودرو علاوه بر اینکه قابلیت بسیار خوبی برای استفاده به عنوان آفرود دارد؛ از نظر ظاهری بسیار شیک است. گرند چروکی با سه مدل موتور V-6، V-8 و هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. این خودرو علاوه بر اینکه دیفرانسیل عقب است؛ مجهز به یک سیستم چهارچرخ متحرک بسیار قدرتمندی است که تردد در هر مسیر و در هر شرایط آب و هوایی را برای شما تسهیل می‌کند.

مزدا 6

مزدا 6 نه تنها زیباترین سدان خانوادگی است؛ بلکه رانندگی و سواری با آن نیز در مقایسه با همتایان خود بسیار لذت‌بخش‌تر است. این کمپانی از دو مدل موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر و نسخه توربوی قوی‌تر همین موتور برای تولید سری 6 استفاده می‌کند. در طراحی این خودرو سعی شده از تمام المان‌هایی که بدنه را تبدیل به خودروی اسپرت و لوکسی می‌کنند استفاده شود. فناوری‌های محبوب مورد استفاده در تولید مزدا 6 باعث شده که این اتومبیل در لیست بهترین ماشین ها برای اجاره در سال 2022 تبدیل شود. بنابراین اگر به دنبال خودرویی با بدنه لوکس و جذاب هستید که امکانات رفاهی و موتور قدرتمندی داشته باشد؛ ما این مدل مزدا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

6

تویوتا GT86

نسل دوم تویوتا GR86 که در سال 2022 تولید شده است؛ از یک موتور چهار سیلندر خطی بسیار پرقدرت و یک گیربکس دستی شش سرعته استاندارد نیرو می‌گیرد. کمپانی تویوتا توانست با تغییرات و اصلاحاتی که در مدل قدیمی GR86 ایجاد کرده؛ قدرت موتور 2 لیتری را با ارتقا 400 سی‌سی ظرفیت، 23 اسب بخار افزایش دهد و به 228 اسب بخار برساند. نتیجه این تغییرات تولید خودرویی است که هم از قیمت مناسبی برخوردار است و هم تجربه فوق‌العاده‌ای را برای رانندگی به همراه دارد. این ویژگی‌ها باعث شده که در تمام لیست‌های معتبر دنیا، از تویوتا GT86 به عنوان یکی از بهترین ماشین های ۲۰۲۲ برای اجاره نام برده شود.

سوبارو BRZ

سوبارو BRZ یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین، چابک‌ترین و خوش قیمت‌ترین خودروهایی است که در لیست ما جای دارد. وزن پایین این ماشین اسپرت، تجربه رانندگی بسیار لذت‌بخشی را برای شما به همراه دارد. BRZ مجهز به یک موتور 228 اسب بخاری و سیستم چهارچرخ متحرک است که طراحی بسیار حرفه‌ای و زیبایی دارد. مرکز ثقل پایین این خودرو باعث شده که بتوان BRZ را درگروه مدل‌های اسپرت نیز جای داد. در طراحی داخلی این اتومبیل علاوه بر راحتی سرنشینان از فناوری‌های بسیار پیشرفته‌ای استفاده شده است.

واکسهال موکا

واکسهال موکا یک SUV جدید است که اولین بار در سال 2021 با هدف رقابت با فورد پوما، نیسان جوک و رنو کپچر به بازار عرضه شد. این خودرو بر اساس پلتفرم CMP پژو سیتروئن ساخته شده و مجهز به به یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر جدید Pure Tech بنزینی است. واکسهال موکا هم دیفرانسیل جلو و هم مجهز به  سامانه هدایت قدرت موتور می‌باشد.

7

پورشه 911 GT3

GT3 جدیدترین نسل سری 911 کمپانی پورشه است که در سال 2022 به بازار عرضه شده و مجزه به یک موتور 4 لیتری 6 سیلندر بسیار قدرتمند می‌باشد. این موتور می‌تواند بیش از 500 اسب بخار قدرت تولید کند. البته موتوری که روی سری GT3 RS نصب می‌شود حدود 18 اسب بخار قدرت بیشتری دارد و برای تردد در مسیرهای ناهمواره گزینه بهتری است. طراحی بدنه بسیار زیبا و مشخصات فنی خارق‌العاده GT3 باعث شده که این خوردو در لیست بهترین ماشین های ۲۰۲۲ برای اجاره در تهران جایگاه بسیار خوبی داشته باشد.

شرکت آنلاین اجاره خودرو سورنا سیر

با توجه به محدودیت و نوسانات ارز بسیاری از کسانی که علاقه به خودرو های خارجی دارند نمی توانند آن را تهیه کنند پس به دنبال کرایه آن هستند و چند سالی است شرکت های اجاره خودرو در تهران بسیار رشد داشته اند و از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و به همین دلیل افراد سودجو نیز در این زمینه بیشتر شده اند پس باید در انتخاب موسسه اجاره خودرو بسیار دقت کنید اما سورنا سیر یکی از قدیمی ترین شرکت های رنت ماشین می باشد که بهترین ماشین های 2022 را کرایه می دهد و شما می توانید به صورت رایگان با کارشناسان آنها در ارتباط باشید تا بهترین محصول متناسب با شرایط شما پیشنهاد شود برای ارتباط کافی است از روش های زیر اقدام کنید

آدرس: جردن – کوچه آناهیتا – پلاک ۲۲ – واحد ۷

تلفن: ۸۸۷۸۵۷۰۴ - ۰۲۱

سایت: https://ejarekhodrosorena.com

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها