کد خبر: 661477
تاریخ انتشار :

خرید مواد شیمیایی با بهترین قیمت و کیفیت از بازرگانی شیمی فرنو

خرید مواد شیمیایی با بهترین قیمت و کیفیت از بازرگانی شیمی فرنو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امروزه مواد شیمیایی بخشی از زندگی ما شده است و برای انجام دادن بسیاری از فعالیت ها به آن ها نیازمند شده ایم. بسیاری از بیماری ها را پیشگیری می کند و کشاورزی را بهبود بخشیده است با این حال باید توجه داشته باشید که اگر از آن ها به درستی استفاده نشود ممکن است سلامتی شما را به خطر بیاندازد. تخمین زده شده است که حدودا" یک هزار ماده ی شیمیایی جدید در سال وارد بازار می شوند. این مواد به طور مخلوط معمولا" در محصولات یافت می شود و تقریبا" در هر محصولی که از آن استفاده می کنید وجود دارد از خمیردندان گرفته تا خودکار و تلفن همراه! ما در این مطلب می خواهیم به معرفی چند ماده ی پر فروش شیمیایی با شما عزیزان صحبت کنیم اگر علاقه مند به این موضوع هستید و نمیدانید از کجا باید آن ها را خریداری کنید همراه ما بمانید.

زایلین در روغن موتور

خرید زایلین برای روغن موتور

اولین ماده ای که می خواهیم درباره ی آن با شما صحبت کنیم Xylene می باشد. زایلن یک مایع بی رنگ با بوی بد می باشد که در دمای اتاق قابل اشتعال است. زایلن از نفت خام به دست می آید و به عنوان حلال در صنایع مختلف به کار می رود. در صنعت تولید چسب به عنوان حلال، در صنایع چاپ، لاستیک، رنگ و چرم، در صنعت تولید پوشش های ضد آب در دندانپزشکی، آزمایشگاه، بافت شناسی و در مواردی متعدد در سوخت هواپیما، بنزین کاربرد دارد.

یکی از کاربرد های اصلی زایلن به عنوان روان کننده است و از آن در روغن موتور یا روغن ترمز استفاده می شود.

زایلین دارای 3 ایزومر می باشد( ایزومر به این معنی است که آن ها دقیقا تعداد و نوع اتم های یکسانی دارند اما به طور متفاوتی در کنار هم دیگر مرتب شده اند) سه ایزومر زایلین عبارت اند از:

  • اورتور زایلین
  • متازایلین
  • پارازایلین

موارد احتیاط برای خرید زایلین : در کنار کاربردهای این ماده حواستان به خطرهایش نیز باشد و آن را از دسترس کودکان خارج کنید چرا که کودکان بیشتر از بزرگسالان تحت تاثیر آن قرار می گیرند. سوزش بینی، گوش و گلو، عدم هماهنگی عضلات، افزایش دمای بدن، سرگیجه و تداخل در سیستم تنفسی و ریه ها از مواردی است که هنگام تماس یا استنشاق آن برای شما به وجود می آید.

متانول به صرفه ترین ماده شیمیایی

قیمت متانول در شیمی فرنو

متانول در تهیه ی پلاستیک، تولید برق، سوخت وسایل نقلیه و ایجاد ضد یخ کاربرد دارد. میزان مسمومیت این الکل بالاست و برای ضد عفونی پیشنهاد نمی شود. جالب است بدانید مقادیر کمی از متانول به طور طبیعی در بسیاری از موجودات زنده و بسیاری از میوه ها و سبزیجات وجود دارد. متانول به تنظیم فعالیت ژن انسان کمک می کند همچنین در سیستم گوارش انسان برای کمک به متابولیسم غذا ایجاد می کند.اگر به دنبال راه حلی سازگار با محیط زیست هستید متیل الکل گزینه ی مناسبی برای شما می باشد قیمت متانول با اینکه رو به افزایش است اما نسبت به ماده های دیگر بسیار به صرفه تر می باشد.

اسید فسفریک پرمصرف ترین ماده ی شیمیایی

اسید فسفریک

اسید فسفریک نوعی اسید و مایع بی بو است که در صنایع غذایی به عنوان ماده ی افزودنی، در نوشابه های گاز دار کاربرد دارد. همین طور در تولید کود های شیمیایی ، تصفیه آب، خوراک دام وداروسازی، ضد حریق کردن بعضی سطوح، جرم گیری سطوح فلزی، در تهیه ی پاک کننده های صابونی و غیر صابونی نیز به کار می رود. اسید فسفریک در زمره ی پر مصرف ترین مواد شیمیایی در صنعت می باشد و اثرات مخرب کمتری نسبت به اسید سولفوریک و هیدروکلریک اسید دارد.

صحبت از اسید سولفوریک شد بهتر است درباره ی آن کمی بیشتر بدانید این ماده شیمیایی به عنوان یک ماده ی واکنش دهنده در پردازش و ساخت برخی از کالاهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد. اسید سولفوریک یک مایع روغنی بی رنگ است که با آزاد شدن گرما در آب حل می شود.

وایت اسپرید در 3 گرید

آیا تا به حال شده است آدامس به فرش یا لباستان چسبیده باشد و شما نتوانید آن را پا کنید؟ حلال 402 یک راه حل مناسب برای این کار می باشد. این ترکیب به صورت حلال برای نابودی لکه های مختلف و به عنوان حلال در صنعت رنگ سازی کاربرد دارد. زدودن ترکیبات آروماتک از این حلال باعث بی بو شدن و افزایش کاربری آن در صنعت رنگ است این ماده در 3 گرید تولید شده است:

گرید A : در صنعت رنگ و چاپ کاربرد دارد و از آن به عنوان تینر روغنی نیز یاد می شود در اروپا 60% از وایت اسپریت ها صرف تولید رنگ و لاک ناخن می شود.

گرید B :در الکل، چاپ، پارچه، روکش کف و واکس خانگی کاربرد دارد. این گرید مخصوص صنعت پارچه می باشد.

گرید C: در تولید حلال های روان کاری از سطوح فلزی و اسپری های تمیز کننده کاربرد دارد. این گرید در صنایع فلز مورد استفاده قرار می گیرد.

ادتا و درمان بیماری ها

کیلیت تراپی روشی برای حذف فلزات سنگین مانند جیوه یا سرب از خون است. در سال های اخیر برخی افراد ادعا کرده اند که درمان با کیلاسیون می تواند به درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری قلبی، اوتیسم، آلزایمر و دیابت کمک کند. کیلاسیون درمانی شامل تزریق نوعی دارو می باشد.یکی از شلاتور های رایج ادتا(آمین تترا استیک اسید) می باشد.

 ادتا 2 سدیم در پاک کننده ها، مواد شوینده، محلول ساخت فیلم رنگی، کودها و اصلاح کننده PH استفاده می شود.این ترکیب در لوازم آرایشی و شوینده های حمام ، روغن ها و کرم ها، محصولات مراقبت از مو نیز کاربرد دارد. ماندگاری ادتا 2 سدیم در شرایط مناسب 36 ماه می باشد.

مواد شیمیایی را از کجا بخریم؟

اگر بخواهید ماده ی شیمیایی بخرید احتمالا" گیج می شوید که از کجا آن را تهیه کنید اما اگر از یک منبع معتبر آن را خریداری کنید خیالتان راحت می شود.از مهم ترین مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید درجه ی خلوص ماده ی شیمیایی می باشد اینکه این ماده ها چقدر خالص است بسیار مهم می باشد بنابراین شما برای خرید مواد شیمیایی به یک مجموعه ی با تجربه و قابل اعتماد نیاز دارید. بازرگانی شیمی فرنو یکی از معتبر ترین شرکت ها در این زمینه می باشد این مجموعه با ارائه ی مشاوره در بهبود کیفیت محصولات باعث شده مشتریانش به راحتی خرید خود را انجام دهند و از خرید خود راضی باشند. برای مشاوره  رایگان و خرید مواد شیمیایی فقط کافی است با شماره های زیر همین الان تماس بگیرید.

شماره تماس: 02133579752 - 09120226057 - 09121950791

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها