کد خبر: 661672
تاریخ انتشار :

قیمت لمینت سرامیکی

قیمت لمینت سرامیکی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

لمینت دندان سرامیکی امروزه طرفداران زیادی دارد که باعث شده است تا جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین لمینت دندان های موجود در جهان باشد.

لمینت دندان سرامیکی کیفیت و زیبایی فوق العاده ای دارد و برای استفاده به عنوان لمینت دندان طرح لبخند بهترین گزینه است. البته قیمت لمینت دندان سرامیکی نسبت به دیگر انواع لمینت دندان بالاتر است.

لمینت دندان سرامیکی چیست ؟

 

لمینت سرامیکی لایه ای بسیار نازک از جنس شیشه و سرامیک است که درخشندگی و زیبایی بسیار بالایی دارد و در کنار زیبایی جنبه درمانی نیز دارد.

لمینت دندان سرامیکی در کنار زیبایی که برای طرح لبخند شما دارد مقاومت خوبی هم دارد اما به دلیل اینکه از جنس شیشه و سرامیک است و لایه ای بسیار نازک دارد باید مراقبت کنید.

 

لمینت دندان سرامیکی انتخاب سلبریتی ها

 

لمینت دندان سرامیکی به دلیل زیبایی و درخشندگی بالا بسیار پرطرفدار شده است و بین افراد مشهور ، سلبریتی ها و بازیگران بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و به لمینت دندان بازیگران نیز معروف شده است.

13

14

 

در سال های اخیر لمینت دندان سرامیکی که به لمینت دندان بازیگران معروف است طرفداران بسیاری پیدا کرده است و بسیار محبوب شده است.

قیمت لمینت دندان سرامیکی در سال 1401

 

قیمت لمینت دندان سرامیکی در سال 1401 از قیمت حدودا 3 میلیون تومان تا 5 میلیون و 800 هزار تومان می باشد.

لمینت دندان سرامیکی قیمت و انواع مختلفی دارد که هر کدام کیفیت و طول عمر متفاوتی دارند و به همین دلیل قیمت هرکدام متفاوت است. قیمت لمینت سرامیکی بر اساس مارک لمینت – طول عمر و کیفیت هرکدام مشخص می شود.

در ادامه قیمت انواع لمینت دندان سرامیکی را مشاهده میکنید.

نوع لمینت دندان

ضمانت

قیمت هر واحد لمینت سرامیکی

لمینت سرامیکی ویتا vita

5 سال

3.800.000 تومان

لمینت دندان ایمکس

10 سال

5.000.000 تومان

لمینت سرامیکی ips

15 سال

5.800.000 تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تفاوت لمینت دندان و کامپوزیت دندان

تفاوت لمینت دندان و کامپوزیت دندان چیست؟ این سوال از مهمترین سوالاتی است که مراجعه کنندگان به دندانپزشکی می پرسند و فرق بین لمینت دندان و کامپوزیت دندان را نمیدانند.

در ادامه تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان را توضیح می دهیم تا با کامپوزیت دندان و لمینت دندان آشنا شوید.

 

کامپوزیت دندان چیست؟

 

کامپوزیت دندان لایه ای نازک از جنس خمیر و مواد کامپوزیتی است که برای ترمیم دندان های پوسیده استفاده می شود. مواد کامپوزیتی سفید رنگی که برای ترمیم دندان های پوسیده استفاده می شود در مواقعی برای زیبایی دندان ها بکار میرود.

در برخی مواقع افرادی که می خواهند زیبایی طرح لبخد خود را اصلاح کنند و دندان های درخشان و سفیدی داشته باشند از قیمت بالای لمینت دندان ناراحت هستند.

در این مواقع پیشنهاد ما انجام کامپوزیت دندان است که قیمت نسبتا پایین تری دارند. قیمت کامپوزیت دندان در سال 1401 از 900 هزار تومان تا حدودا 2 میلیون و 500 هزار تومان برای هر واحد کامپوزیت دندان است.

برای مشاهده قیمت کامپوزیت دندان در سال 1401 به صفحه زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت کامپوزیت دندان 1401

 

15

 

تفاوت های کامپوزیت و لمینت دندان

 

کامپوزیت دندان بصورت خمیرهای آماده توسط دندانپزشکان مورد استفاده قرار میگیرد و نیازی به قالبگیری و یا لابراتوار دندانسازی ندارد.

اما لمینت دندان قالبگیری می شود و پس از آن قالب روکش لمینت دندان به لابراتوار فرستاده می شود و پس از مدت حدودا 10 الی 20 روز در لابراتوار ساخته می شوند.

کامپوزیت دندان در یک جلسه 2-3 ساعته در دندانپزشکی انجام می شود اما لمینت دندان معمولا به دو جلسه درمانی نیاز دارد و همچنین 2 الی 3 هفته زمان لازم دارد.

لمینت دندان درخشندگی ، مقاومت ، زیبایی ، طول عمر و قیمت بالاتری دارد. اما کامپوزیت دندان در زمان زودتری انجام می شود و قیمت پایین تری دارد.

همچنین توجه داشته باشید که برای انجام لمینت دندان میزانی تراشیدن دندان های اصلی انجام می شود تا بتوان براحتی روکش های لمینت دندان را بر روی دندان های اصلی چسباند.

در این روش هیچ آسیبی به دندان های اصلی وارد نمیشود زیرا به میزان کمتر از 1 میلیمتر تراشیدن انجام می شود که کاملا مطمئن و بدون مشکل است.

اما برخی از افراد تصمیم میگیرند که به این دلیل لمینت دندان انجام ندهند و بجای آن کامپوزیت دندان را استفاده می کنند زیرا کامپوزیت دندان هیچگونه تراشی لازم ندارد.

یک روش زیبایی دیگر نیز وجود دارد که برای دندان ها استفاده می شود که در ادامه آنرا توضیح می دهیم. این روش بلیچینگ دندان یا سفید کردن دندان نام دارد.

 

بلیچینگ دندان چگونه است؟

 

بلیچینگ دندان یک روش برای زیبا و سفید کردن دندان های اصلی است و با لمینت دندان و کامپوزیت دندان کاملا متفاوت است.

 در لمینت یا کامپوزیت دندان یک لایه و روکش سفید رنگ بر روی دندان های اصلی قرار میگیرد، اما در بلیچینگ دندان هیچ لایه ای به دندان های اصلی اضافه نمی شود.

بلچینگ دندان یک ماده سفید کننده است که توسط قالب مخصوص در مطب دندانپزشکی بر روی دندان ها قرار میگیرد و پس از 2 دقیقه برای هر فک دندان های شما سفید می شود.

قیمت بلیچینگ دندان 1401 بسیار مناسب و بصرفه است و حدودا 2 میلیون تومان برای هر فک می باشد که قیمت بسیار مناسبی می باشد.

بلیچینگ دندان اینگونه است که در مطب دندانپزشکی یک قالب از دهان شما گرفته می شود و ماده بلیچ یا سفید کننده را درون قالب مخصوص می ریزند و بر روی دندان های شما قرار میگیرد.

برای هر فک مدت 20 الی 30 دقیقه لازم است تا دندان های سفید شوند. توجه کنید که میزان سفید شدن دندان ها در این روش کاملا بستگی به جنس و رنگ اصلی دندان های شما دارد.

اما در لمینت دندان یا کامپوزیت دندان به هر اندازه هر رنگی که دلخواه شما باشد می توانید رنگ دندان ها را تغییر دهید.

طول عمر کامپوزیت دندان بالغ بر 5 الی 7 سال است. طول عمر لمینت دندان بیش از 15 سال است و طول عمر بلیچینگ دندان اینگونه است که سالی 2 یا 3 بار باید بلیچینگ دندان را انجام دهید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها