کد خبر: 661939
تاریخ انتشار :

خرید خودپرداز و درآمد ماهیانه بین 6 تا 8 میلیون برای افراد حقیقی امکانپذیرشد!

خرید خودپرداز و درآمد ماهیانه بین 6 تا 8 میلیون برای افراد حقیقی امکانپذیرشد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دستگاه های خودپرداز غالباً در مکان های پر رفت و آمد ضروری هستند و می توانند راه خوبی برای کسب سود درآمد باشند. خودپردازها همیشه مورد نیاز هستند چون مردم باید برای برداشت یا انتقال پول از آن ها استفاده کنند. اما آیا فکر کرده اید که می توانید فردی باشید که از درآمد خودپرداز شخصی بهره مند شوید؟ بله می توانید با خرید دستگاه خودپرداز ماهانه به بیش از 6 میلیون تومان در آمد برسید .  درآمد خودپرداز شخصی به تعداد تراکنش و محل نصب آن بستگی دارد. هر چقدر تعداد تراکنشی که انجام می شود بیشتر باشد درآمدی حاصل از آن بیشتر خواهد شد.

 

نحوه کسب درآمد از دستگاه خودپرداز

شرکت تهران خودپرداز مجری طرح توسعه خودپردازهای خارج از شعب بانک در کشور می باشد که  این فرصت را برای هموطنان محترم فراهم آورده  تا با مشارکت در این طرح و کسب درآمد از خودپرداز ، با بانک شریک شوند و راهی نو برای کسب درآمد از دستگاه خودپرداز به دست آورند.

در این طرح آورده شده که خریدار دستگاه از کارمزد هر تراکنش سهم خواهد داشت از همین رو صاحب دستگاه با بانک در این مورد سهیم است. با این قانون، شهروندان می توانند با تامین دستگاه و اتصال آن به شبکه شتاب  و پول گذاری درون آن در این درآمد با بانک سهیم شوند. در ادامه صفر تا صد مراحل نحوه رسیدن به درامد و گرفتن سود از دستگاه خودپرداز راه  برای شما به ترتیب ذکر کرده ایم.

مرحله اول : ارسال آدرس و لوکیشن محل برای نصب دستگاه

که درصورت تایید و توافق بانک مورد نظر امکان اجرای مراحل بعد امکان پذیر میباشد. البته گرفتن تایید آدرس محل نصب توسط کارگذار (یعنی شرکت تهران خودپرداز و کارگذار بانک) انجام میپذیرد .

مرحله دوم : درخواست خرید دستگاه خودپرداز

یکی از مهمترین راهنمای قدم به قدم از خرید تا تحویل و نصب خودپرداز شخصی در مورد درخواست خرید دستگاه خودپرداز می شود. برای اینکه بتوانید دستگاه خودپرداز خود را به درستی انتخاب کنید و در محل مربوطه نصب کنید، در درجه اول می بایست دقت داشته باشید که دستگاه خودپرداز برای چه کاربردی نصب می شود.

مشاورین کارآزموده  اولین شرط انتخاب را بر اساس تعداد تراکم جمعیت منطقه و تعداد افراد ی که امکان استفاده از دستگاه را در مکان نصب احتمالی دارند را بررسی نموده و طبق این برآورد دستگاه مورد نظر را پیشنهاد میدهند. شرط دیگر انتخاب دستگاه نوع کاربری مورد انتظار نیز میباشد.

به طور مثال دستگاهی که برای یک واحد رفاهی مثل هتل -رستوران و یا خوابگاه که احتمال استفاده از آن حدود 50 تا 100 نفر است  تا دستگاهی که برای استفاده از امکان پر رفت و آمد مثل بازار –فرودگاه و مترو و ... که احتمال استفاده بین 400 تا 800 نفر  پیشنهاد میگردد کاملا متفاوت است .

مرحله سوم : تهیه مدارک و قرارداد رسمی با بانک

تهیه مدارک مورد نیاز بانک توسط خریدار و بانظارت شرکت تهران خودپرداز انجام شده و به بانک موردنظر ارجاع شده و کد تخصیص یا ترمینال دستگاه از بانک گرفته شده و با قطعه ایی به نام روتر بانکی هماهنگ یا کانفیگ میگردد که از این مرحله به بعد دستگاه آماره اتصال به شبکه بانکی میباشد.

خرید خودپرداز

 

مرحله چهارم : نصب و راه اندازی خودپرداز و آغاز کسب درآمد از دستگاه

این مرحله توسط کارشناسان مربوطه وحاضر در هر شهر انجام میپذیرد و آموزش لازم به پذیرنده برای کارهای اولیه دستگاه داده میشود. ضمنا دستگاه به شبکه شتاب متصل شده و  اولین تراکنش  از دستگاه به صورت کارت به کارت یا دریافت پول نقد گرفته میشود و از این لحظه شراکت پذیرنده با بانک عامل شروع میگردد.

متوسط درآمد دستگاه خودپردازچقدر است؟

شاید این عنوان در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد. مگر خودپرداز بجز پرداخت وجه و سایر سرویسها، درآمد هم دارد؟ بله دارد

شما می توانید با خرید دستگاه خودپرداز به درامد ماهانه بین 6 الی 8 میلیون برسید. درآمد دستگاههای خودپرداز کاملاً به محل نصب آنها و تعداد تراکنش بستگی دارد. هر چه تراکنش بیشتر باشد درآمد نیز بیشتر می باشد. به طور متوسط اگر روزانه دستگاه اگر مشتریان روزانه حدود ۱۵ میلیون تومان برداشت وجه انجام دهند درآمد دستگاه خودپرداز حاصل از برداشت وجه، حدود ۳ میلیون تومان خواهد بود. درآمد حاصل از برداشت وجه از فرمول رو به رو محاسبه می شود: مبلغ برداشت شده × 1.1% × 60% (سهم صاحب دستگاه)

چه راه هایی برای افزایش درآمد دستگاه خودپرداز وجود دارد؟

افرادی که به دنبال افزایش درآمد دستگاه خودپرداز هستند، می بایست بهترین مکان  را برای نصب خودپرداز خود انتخاب کنند ، زیرا انتخاب مکان مناسب برای خودپرداز می‌تواند تاثیر چشمگیری افزایش در میزان سود و درآمد حاصل از این دستگاه برای فرد متقاضی کاملاً داشته باشد. به طور کلی از بهترین مکان برای خودپردازها محلی می باشد که پر رفت و آمد باشد و از شعبات بانک ها دور باشد. به این ترتیب افراد و کاربران مجبور هستند برای استفاده از خدمات بانکی به نزدیکترین خودپرداز مراجعه کنند. از طرف دیگر می بایست امنیت خود پرداز و همچنین دسترسی سایر افراد به آنها را نیز در نظر بگیرید.

سود دستگاه خودپرداز

نحوه محاسبه سود دستگاه خودپرداز

طبق بخشنامه بانک مرکزی برای هر تراکنش که در شبکه شتاب انجام میشود کارمزدی درنظر گرفته شده و کارمزد مشخصی به بانکی که تارکنش در آن انجام شده تعلق میگیرد.

حال بانک های عامل طراحی به نام خودپردازهای مشارکتی خارج از شعبه در نظر گرفته اند و درآمد حاصل از آن را با درصدی مشخص تقسیم میکنند.

طور میانگین بانک ها با دادن 60 درصد از این سود طرح خودپرداز های مشارکتی را ارائه کرده اند و اشخاص با خرید دستگاه های خودپرداز در سود آن با بانک شریک شده و به صورت ماهیانه کارمز خود را دریافت می کنند.

در مورد تراکنش های غیر نقدی همچون پرداخت قبوض، جابجایی حساب و ب… نیز مجموعه تراکنش ها محاسبه شده و به حساب بانک و صاحب دستگاه واریز می گردد. معمولا این واریزی ها به صورت ماهیانه می باشد.

شرح خدمات

کارمزد مالک دستگاه

بابت برداشت 2 میلیون ریال

14000 ریال

انتقال وجه (بدون درنظر گرفتن مبلغ تراکنش)

4000 ریال

پرداخت قبوض

4000 ریال

شارژ تلفن همراه

1500 ریال

دریافت موجودی

1000 ریال

 

مزایای خرید دستگاه عابربانک از شرکت تهران خودپرداز چیست؟

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در 7 روز هفته
  • بهترین و مناسب ترین قیمت
  • تحویل فوری خودپرداز​
  • مشاوره قبل از خرید atm 
  • تامین قطعات ​عابربانک

چگونه می توان دستگاه عابربانک شخصی خریداری کرد؟

برای دریافت خودپرداز نیازی نیست که به بانک مراجعه کنید زیرا طرحی با عنوان خودپرداز های خارج از شعب بانک تصویب شده که به واسطه آن می توانید ازشرکت تهران خودپرداز ، دستگاه atm مد نظر خود را خریداری کنید جهت مشاوره قبل از خرید عابربانک با شماره مشاوره تهران خودپرداز تماس بگیرید – تلفن مشاوره : 09909044066

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها