کد خبر: 661971
تاریخ انتشار :

بهترین مرکز خرید نوار بهداشتی فله

بهترین مرکز خرید نوار بهداشتی فله
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
 اگر به دنبال خرید نوار بهداشتی به صورت عمده هستید و می خواهید با مزایای فروش عمده نوار بهداشتی فله آشنا شوید، ما را در این مقاله همراهی کنید. هر زنی به خودی خود منحصر به فرد است و نحوه واکنش بدن او در برابر پریودها نیز همینطور است. این یکی از دلایلی است که تعداد زیادی از انواع نوار بهداشتی در بازار موجود است.

علاوه بر این، نوع نوار بهداشتی که انتخاب می کنید به ترجیح شخصی شما بستگی دارد که برای بدن و دوره های قاعدگی شما بهتر عمل می کند. ترجیح شما می تواند منحصر به فرد باشد زیرا به عواملی مانند نوع پوست، شکل بدن و جریان بستگی دارد. هر کدام از نوارهای بهداشتی برای دوره های قاعدگی متفاوت است، و از یک زن به زن دیگر فرق می کند.

بنابراین برای اینکه بتوانید نوار بهداشتی مناسب خود را بیابد، باید نکاتی را در نظر بگیرید. با ما همراه باشید تا با این نکات و فروش عمده نوار بهداشتی فله بیشتر آشنا شوید.

نکات مهم در هنگام خرید نوار بهداشتی فله

هنگامی که پریود می شوید، باید به این اطمینان برسید که نوار بهداشتی شما جذب قابل اطمینانی دارد و بدون نشتی می باشد. راحتی از اهمیت بالایی برخوردار است ، مطمئن شوید که پد شما راحت است و هیچ گونه خارش یا سوزش برای شما ایجاد نمی کند. هنگام انتخاب نوار بهداشتی به نکات مهم زیر توجه کنید:

  • جذب خوب

در فروش عمده نوار بهداشتی فله، مهم ترین نکته، قدرت جذب بالا می باشد. یکی از مهمترین عناصر یک نوار بهداشتی خوب ، توانایی جذب حجم زیادی از خون در مدت زمان کوتاه است. خون جذب شده نیز باید در هسته مرکزی قفل شود و در صورت وارد آمدن فشار به پد ( به عنوان مثال هنگام نشستن ) احتمال برگشت جریان خون از میان برود.

  • طول و جریان

معمولا ترشحات خون در ابتدای قاعدگی شدیدتر است ، بنابراین انتخاب پدی که بتواند به سرعت و به طور موثر جریان شما را جذب کند ضروری است. نوارهای بهداشتی به دو دسته روز یا شب طبقه بندی می شوند که پدهای روز کوتاه تر بوده و طول نوارهای شب تا چند سانتی متر افزایش می یابد. هرچه پد بلندتر باشد، مایعات بیشتری را می تواند جذب کند.

پدهای شب نیز دارای ویژگی های اضافی مانند محافظ لگن به طور وسیع هستند تا به طور موثر از نشتی پشت هنگام دراز کشیدن جلوگیری کنند.

  • مواد مناسب

برای خرید نوار بهداشتی فله ای، توجه به مواد یکی دیگر از مواردی است که توجه به آن دارای اهمیت می باشد. مواد پد آن چیزی است که تعیین می کند چقدر راحت روی بدن شما می نشیند. نوارهای بهداشتی پنبه ای بهترین گزینه برای افرادی است که دارای پوست حساس هستند ، زیرا اغلب باعث ایجاد بثورات یا سوزش نمی شوند (مطمئن شوید که نوارهای بدون بو را انتخاب کرده اید). از مواردی که دارای لایه بالایی پلاستیکی هستند خودداری کنید.

سبک زندگی

گاهی اوقات پوشیدن پد بهداشتی نه تنها به جریان و نوع بدن بلکه به فعالیت هایی که انجام می دهید بستگی دارد. شما باید با توجه به ماهیت فعالیت های روزانه یا فعالیت هایی که در روزهای پریود اتفاق می افتند، از پد استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر کلاس بدنسازی دارید، یا از پدهای جاذب اضافی استفاده کنید، و اگر حجم کار زیاد یا هر کار فیزیکی سنگین در خانه دارید، از پدهای باریک بالدار استفاده نمایید.

2

فروش عمده نوار بهداشتی فله

برای اینکه بتوانید از خرید پدهای بهداشتی مطمئن شوید، یک فروشگاه اینترنتی خوب را برای خرید این محصول انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی باباسلمان بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. این محصول در دسته بندی ” محصولات سلولزی عمده ” قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها