کد خبر: 662206
تاریخ انتشار :

آیا پیچ و رولپلاک سنگ نما برای انواع سنگ ها انجام می شود؟

آیا پیچ و رولپلاک سنگ نما برای انواع سنگ ها انجام می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
 

مقدمه

پیچ و رولپلاک سنگ نما و شستشوی نمای ساختمان جزو خدماتی هستند که شما می توانید از شرکت نماشور دریافت کنید. اما آیا می دانید چرا دریافت این خدمات اهمیت زیادی دارد؟ یا این خدمات با چه هدفی انجام می شوند؟ حتما شما هم بارها و بارها با این موضوع روبرو شده اید که سنگ نمای ساختمان پس از مدتی ترک می خورد و یا از جای خود خارج شده و ریزش می کند. البته دلایل مختلفی برای این رویداد وجود دارد. اما آنچه که اهمیت بالایی دارد این است که شما مانع بروز این اتفاق شوید. چرا که در غیر این صورت ممکن است خسارات مالی و جانی فراوانی را متحمل شوید. به همین منظور لازم است تا با خدمات پیچ و رولپلاک سنگ و همچنین شستشوی نما با طناب و اهمیت آنها آشنا شوید. در ادامه قصد داریم مطالب مرتبط با این موضوع را برایتان عنوان کنیم.

خدمات نماشویی در تهران

پیچ و رولپلاک سنگ نما برای چه ساختمان هایی ضرورت دارد؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما یکی از اقداماتی است که توسط راپل کاران انجام می شود. این افراد تخصص و مهارت کافی دارند و از قبل آموزش های لازم را دیده اند. بنابراین به هیچ عنوان یک فرد غیر متخصص قادر به انجام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان نیست. آیا می دانید انجام این کار برای چه ساختمان هایی ضرورت دارد؟ به طور کلی ساختمان های بلند و مرتفعی که چندین سال از ساخت آنها می گذرد، باید نسبت به دریافت خدمات پیچ و رولپلاک سنگ در کرج و تهران اقدام کنند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما برای ساختمان های قدیمی ضرورت دارد. اما در صورتی که شاهد ریزش یک یا چند سنگ از نمای ساختمان بودید، باید بلافاصله نسبت به پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان اقدام کنید. چرا که این زنگ خطری برای شماست تا متوجه شوید که احتمال ریزش سنگ های نما یکی پس از دیگری وجود دارد.

علت ریزش سنگ های ساختمان چیست؟ - آیا پیچ و رولپلاک سنگ نما بهترین روش برای جلوگیری از این مشکل است؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما به جهت فیکس کردن و محکم کردن سنگ های نمای ساختمان انجام می شود. اما آیا می دانید ریزش سنگ های ساختمان به چه دلیلی اتفاق می افتد؟ دلایل ریزش سنگ ساختمان چیزی نیست به جز:

  • ترک خوردن سنگ ها به دلیل زمین لرزه
  • نشست ساختمان که باعث جابجا شدن سیمان های پشت سنگ و در نتیجه لق شدن آنها می شود.
  • باران و سرمای زیاد
  • گرمای شدید و تابش مستقیم نور خورشید

پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج و تهران در صورتی انجام می شود که سنگ های ساختمان مقامت خودشان را از دست داده باشند. اما در صورتی که از نظر ظاهری سنگ ها زیبایی شان را از دست بدهند، بهترین راه تعویض آنهاست. در غیر این صورت پیچ و رولپلاک سنگ ساختمان بهترین گزینه برای جلوگیری از ریزش سنگ های نمای ساختمان است.

14

پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران

 

پیچ و رولپلاک سنگ نما را روی چه سنگ هایی می توان اجرا کرد؟

پیچ و رولپلاک سنگ نما روی انواع سنگ ها از جمله آنتیک، تراورتن، سنگ های رومی، آجری، سنگ های ابزار خورده و.... می توان اجرا کرد. باید به خاطر داشته باشید که برای هر یک از این سنگ ها و نماها باید از پیچ ها و ابزارهای مخصوص استفاده کرد. در صورتی که از پیچ و رولپلاک مناسب برای فیکس کردن سنگ های ساختمان استفاده شود، قطعا عملیات مقاوم سازی و بالا بردن ایمنی ساختمان با موفقیت انجام می شود.

شستشوی پنجره و نمای ساختمان

همانطور که متوجه شدید پیچ و رولپلاک سنگ نما و همچنین نماشویی ساختمان هر دو جزو خدماتی هستند که توسط راپل کاران انجام می شوند. نماشویی با طناب و بدون استفاده از داربست یک امر کاملا تخصصی و حرفه ای است که می توانید از شرکت نماشور درخواست کنید. به خاطر داشته باشید نماشویی در تهران علاوه بر زیبایی نمای ساختمان باعث افزایش طول عمر سنگ های نمای ساختمان نیز می شود.

15

نماشویی توسط راپل کاران

شستشوی نمای ساختمان برای انواع نماها انجام می شود. شستشوی نمای آجری، شستشوی نمای سنگی و... همگی با استفاده از روش ها و ابزارهای مخصوص انجام می شود. باید به خاطر داشته باشید نماشویی در کرج و تهران پس از پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام می شود. چرا که در این صورت آب به قسمت پشت سنگ ها نفوذ پیدا نمی کند و موجب تخریب آنها نمی شود.

شستشوی نما بدون داربست از نظر اقتصادی کاملا به صرفه است. چرا که شما دیگر مجبور به صرف هزینه برای اجاره داربست نخواهید بود. شستشوی پنجره ساختمان  نیز یکی دیگر از خدمات نماشویی است که به بالا رفتن زیبایی ساختمان کمک زیادی می کند. نماشویی در تهران با استفاده از واترجت سنگ نما و واتر سندبلاست آجر انجام می شود.

کلام آخر

شرکت نماشور خدمات مهمی از جمله پیچ و رولپلاک سنگ نما و همچنین نماشویی ساختمان را انجام می دهد. تمامی این خدمات به صورت کاملا حرفه ای و توسط راپل کاران انجام می شود. راپل کاران حرفه ای در شرکت نماشو آماده ارائه این خدمات به شما مشتریان گرامی هستند. به خاطر داشته باشید خدمات نماشویی و پیچ و رولپلاک سنگ نما جزو خدمات تخصصی هستند که باید آن را به دست افراد حرفه ای و کاربلد بسپارید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها