کد خبر: 662229
تاریخ انتشار :

بهترین برند پنجره دوجداره

بهترین برند پنجره دوجداره
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهترین برند پنجره دوجداره یا پروفیل upvc چیست؟ بدون شک جزء اولین سوالاتی است که برای خریداران پنجره های دوجداره پیش می آید. پنجره یکی از اصلی ترین اجزا یک ساختمان به حساب می آید، زیرا ظاهر و نورگیری یک بنا به تعداد و مدل پنجره های آن بستگی دارد؛ به همین دلیل افراد هنگام خرید و انتخاب پنجره کمی وسواس به خرج می دهند و به دنبال بهترین برند هستند. در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که انتخاب را کمی سخت می کند.

 

در ادامه این مطلب به منظور یافتن هرچه سریع تر بهترین برند پنجره دوجداره برای افرادی که قصد خرید دارند؛ به مواردی همچون انواع پنجره دوجداره، ویژگی های یک پنجره دوجداره درجه یک، معیارهایی که یک برند برتر باید داشته باشد و معرفی یکی از بهترین برندها به نام هافمن پرداخته شده است.

انواع پنجره دوجداره

معمولا اکثر خریداران، هنگام خرید پنجره دو جداره و پروفیل upvc به دنبال بهترین برند هستند، اما بهتر است که خریداران بدانند که چه پنجره یا پروفیلی برای ساختمان آن‌ ها مناسب‌ تر است. به بیان دیگر شاید برند x بهترین برند موجود در بازار باشد، اما پنجره‌ مورد نظر را تولید نکند. به همین منظور در ادامه انواع پنجره دو جداره معرفی کرده‌ایم.

پنجره ثابت

همانطور که از نام آن مشخص است هیچگونه باز شونده‌ ای در آن تعبیه نشده و معمولا به عنوان پنجره مکمل در کنار سایر پنجره ها نصب می شود.

پنجره تک حالته

این مدل از پنجره فقط در یک راستا و به صورت افقی باز می‌شود، البته این مدل نیز خود به دو نوع بیرون بازشو و داخل باز شو تقسیم می شود.

پنجره دو حالته

در پنجره‌های دو حالته بخشی از پنجره به صورت افقی و کامل باز شده و بخش دیگر آن در محور افقی و تا زاویه ۲۰ درجه از بالا باز می‌شود.

پنجره کشویی

پنجره کشویی  یا ریلی نوع دیگری از پنجره بوده و باز و بسته کردن پنجره به کمک ریل‌ ها صورت می‌گیرد. این نوع از پنجره به دلیل فضای کمی که اشغال می‌کند بیشتر مناسب فضاهای کوچک است.

پروفیل در و پنجره هافمن یکی از سه برند برتر درب و پنجره در کشور بوده، که انواع پروفیل و درب و پنجره دوجداره را تولید و به فروش می رساند.

تمام ویژگی هایی که یک پنجره دوجداره باید داشته باشد

بسیاری از خریداران برای یک خرید رضایت بخش، همیشه به دنبال بهترین برند درب و پنجره هستند، اما این موضوع برای رضایت داشتن از خرید کافی نیست. بلکه قبل از یافتن برند برتر، باید از ویژگی‌ هایی که پنجره دوجداره نیاز دارد، اطلاع داشت. بهترین پنجره باید دارای خصوصیات زیر باشد:

●       وزن سبک

●       مقاومت بالا در برابر گرما یا سرما

●       عدم اشتعال پذیری

●       مقاومت در برابر مواد شیمیایی و خورنده مانند اسیدها و بازها

●       داشتن نوار اسپیسر مرغوب

●       مقاوم بودن شیشه در برابر ضربه

●       عدم نفوذ آب یا گرد و غبار به داخل

●       عدم تغییر شکل در برابر تغییرات جوی

●       مقاومت در برابر اشعه‌ های ماورا بنفش

●       مهار کردن اشعه‌ های مضر خورشید

●       مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی

فاکتورهای بهترین برند

شاید بسیاری مردم گمان کنند که همیشه برندهای خارجی، بهترین هستند؛ اما باید گفت که این تصور کاملا اشتباه بوده و برندهای داخلی نیز می‌توانند جزو بهترین ها قرار بگیرند. به عنوان مثال برند هافمن جزو بهترین برندهای درب و پنجره در کشور به حساب می آید، زیرا فاکتورهای زیر را دارا است:

قیمت مناسب

قیمت منصفانه و مناسب اولین فاکتوری است که یک برند باید برای محصولات خود در نظر بگیرد. همچنین باید محصولات متنوع با قیمت های مختلف تولید نماید تا اغلب اقشار جامعه  با هر سطح توان مالی بتوانند از محصولات آن استفاده کنند.

محصولات با کیفیت

کیفیت بالا محصولات تولید شده نیز از جمله عواملی بوده، که می‌تواند باعث برتر شدن برند مورد نظر نسبت به سایر برندها شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

امکان خرابی یا پیش آمدن مشکل برای محصولات تمامی برندها وجود دارد و هیچ برندی نمی‌تواند در این باره ادعا کند. در نتیجه به دلیل حفظ حقوق مصرف کنندگان برندهای برتر محصولات خود را گارانتی می‌کنند و پس از فروش محصول به مشتریان خود خدمات متنوعی ارائه می‌ دهند.

 نمایندگی فروش

یکی دیگر از فاکتورهایی که اغلب بهترین برندها دارند، نمایندگی فروش محصولات در تمامی استان ها و شهر های کشور است. به عبارتی وجود نمایندگی فروش در سراسر کشور سبب دسترسی راحت مشتریان به محصولات و خدمات ارائه شده برند می شود.

9

 

چرا هافمن بهترین برند پنجره دوجداره است؟

در حال حاضر پنجره های دوجداره، بهترین جایگزین پنجره های چوبی و آلومینیومی هستند؛ زیرا علاوه بر زیباتر شدن ظاهر ساختمان، سبب صرفه جویی مصرف انرژی می‌شوند. طبق نظرسنجی های صورت گرفته از خریداران پنجره دو جداره  و پروفیل upvc، پس از خرید پروفیل در و پنجره هافمن، برند هافمن را جزو بهترین ها و سه برند برتر  کشور معرفی کرده‌اند. در ادامه به 10 مورد از مزایایی که پنجره دو جداره و پروفیل در و پنجره هافمن اشاره شده است، تا به این پرسش پاسخ دهیم که چرا هافمن بهترین برند پنجره دوجداره است؟

1.     پنجره یو پی وی سی UPVC هافمن بهترین عایق برای تنظیم دمای منزل در فصل تابستان و زمستان است.

2.     باعث کاهش هزینه های انرژی و صرفه جویی در مصرف می شود.

3.     حدود 60% از سر و صدا و آلودگی های صوتی را کاهش می‌ دهد.

4.     باعث بالا رفتن ارزش مادی ساختمان می شود.

5.     ایمنی ساختمان را در برابر سرقت افزایش می دهد.

6.     از ورود اشعه های مضر خورشید به محیط خانه جلوگیری می کند.

7.     در ساخت پنجره دو جداره و پروفیل upvc ، از بهترین یراق آلات و آلیاژ استفاده شده است.

8.     پروفیل upvc پنجره‌ها دارای کیفیت بسیار بالا، ظاهری یکدست و شفاف است.

9.     طول عمر و دوام محصولات برند هافمن بالا و طولانی است.

10.    شیشه های به کار رفته شده در پنجره ها کاملا صاف و شفاف بوده و ضخامت خوبی دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها