کد خبر: 663304
تاریخ انتشار :

دومان سهند درباره کسب و کار‌های موفق دنیا می گوید

دومان سهند درباره کسب و کار‌های موفق دنیا می گوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

گاهی اوقات وقتی به شرکت‌های بزرگ و موفق در سطح جهانی نگاه می‌کنیم، تصور اینکه چگونه به جایگاه امروزی خود رسیده‌اند، ممکن است کمی دشوار باشد. بیشتر آن‌ها با عنوان مشاغل کوچک فعالیت خود را شروع کردند، اما دقیقاً چه دستور العمل پنهانی پشت موفقیت این شرکت‌های برتر جهانی وجود دارد که نام آن‌ها آنقدر آشناست که هر روز آن‌ها را می‌شنویم. شما را با راز آن‌ها آشنا می‌کنیم! هر یک از این غول‌های جهانی رویکردی منحصر به فرد برای کسب و کار خود دارد، رویکردی که آن‌ها را در موقعیت موفقیت قرار داده است. با کسب و کار‌های موفق دنیا آشنا شوید و درس‌های کلیدی را برای کمک به شروع رشد خود، یاد بگیرید. در ادامه مسیر موفقیت هر شرکت را تجزیه و تحلیل کنید و مسیر موفقیت را پیش بگیرید. مؤسسه دومان سهند، نیز در کنار شماست تا با راهنمایی‌های به موقع مسیر موفقیت را برای شما هموار کند.

دومان سهند در کتابخانه

اپل (Apple)

برند شماره یک جهانی داستان موفقیت قابل توجهی دارد. اپل بزرگترین شرکت فناوری اطلاعات جهان از نظر درآمد و دومین تولید‌کننده بزرگ تلفن همراه پس از سامسونگ است. وقتی به مسیر تجاری ثبت شده آن نگاه می‌کنید، یکی از درس‌های مهمی که می‌توانید بگیرید این است که اگر چشم‌اندازی دارید، باید برای آن تلاش کنید، هر چند که سخت باشد. همچنین شایان ذکر است که بازاریابی اپل همیشه به طرز خیره‌کننده‌ای خوب بوده است. محصولات آن ارزان نیستند، اما شیک هستند و طرفداران اختصاصی دارند. نبوغ استیو جابز در پیش‌بینی آنچه مردم قبل از اینکه بدانند به آن نیاز دارند، با توجه به تحقیقات بازار بوده است. او همچنین تبلت PC را به عنوان دستگاه محبوب و قدرتمند، پس از تلاش‌ها و شکست‌ها، دوباره تولید کرد.

برای پیروی از اپل، به درک عمیقی از بازار هدف خود نیاز دارید. بدانید مشتریان شما در اوقات فراغت خود چه می‌کنند، چه موسیقی را دوست دارند، به چه چیزی اهمیت می‌دهند. داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید گروه مشتری هدف شما به چه چیزی نیاز دارد و از چه چیزی استقبال می‌کند.

گوگل (Google)

از کسب و کار‌های موفق دنیا می‌توان به گوگل اشاره کرد. باید خیلی دقیق و درست عمل کنید، که آنقدر موفق باشید که نام شرکت شما تبدیل به برند جهانی شود! اما گوگل دقیقاً این کار را انجام داده است و همچنین برند شماره دو جهانی سال گذشته بوده است. این شرکت از یک ایده اصلی و بسیار موفق رشد کرده است. این نیروگاه دیجیتال به طور اساسی مفهوم موتور جستجو را تغییر داد و اکنون طیف گیج‌کننده‌ای از محصولات دیگر را ارائه می‌دهد.

پیروی از این مدل به معنای تجزیه و تحلیل مداوم نحوه عملکرد خدمات شما است. از بازخورد مشتری استقبال کنید و از آن برای توسعه خدمات جدید استفاده کنید. دومان سهند، می‌تواند با تجزیه و تحلیل‌های دقیق، بهترین استارتاپ‌ها را راه‌اندازی و شما را در مسیر موفقیت همراهی کند.

سامسونگ (Samsung)

سامسونگ، برند شماره سه جهانی، یک غول تجاری در کره جنوبی است. این شرکت به سرعت به بخش‌های کاملاً متفاوت وارد شد و سرانجام با سرمایه عظیمی که در اختیار داشت، در دهه ۱۹۶۰ وارد بخش الکترونیک شد. مدل توسعه‌ای که سامسونگ استفاده می‌کند از رویکرد گوگل متمایز است، زیرا مبتنی بر سرمایه‌گذاری هنگفت در تحقیقات اولیه برای تولید وسایل الکترونیکی بهتر است. ممکن است سامسونگ همیشه اولین نسخه یک محصول را تولید نکند. با این حال، این شرکت یک یادگیرنده سریع است و برند‌های خود را به دقت طراحی می‌کند، تا آنچه مشتریان می‌خواهند و نیاز دارند بر اساس تحقیقات و آزمایش‌های گسترده، ارائه دهد.

برای تقلید از سامسونگ، به دقت به کار‌هایی که رقبای شما انجام می‌دهند نگاه کنید تا تشخیص دهید چه کار‌هایی را می‌توانید بهتر انجام دهید. در مورد مشتریان و وب‌سایت‌های آن‌ها تحقیق کنید و به دنبال سرنخ‌هایی در مورد کار‌هایی که انجام می‌دهند، باشید.

 

دومان سهند1

آمازون (Amazon)

از دیگر کسب و کار‌های موفق دنیا، آمازون است. به نظر می‌رسد آمازون در رتبه چهارم، این روز‌ها همه چیز را می‌فروشد و به سرعت در حال تبدیل شدن به مکانی برای خرید هر چیزی از سیب گرفته تا کرم بچه است. این برند در سال ۱۹۹۵ به عنوان یک کتابفروشی آنلاین ساده شروع به کار کرد. عامل متمایز شدن آمازون تمرکز شدید بر راضی نگه داشتن مشتریان بوده است. خدمات مشتری آمازون واقعاً عالی و زمان پاسخگویی آن سریع است.

برای تقلید از آمازون، مهم است که سریع و خوب به مشتریان خود پاسخ دهید. پاسخگوی نیاز‌های آن‌ها باشید و اطمینان حاصل کنید که با هر موضوعی سریع، دلسوزانه و صبورانه برخورد می‌شود. از بازخورد نترسید، این مطمئن‌ترین راه برای یافتن عیب‌ها و مزیت‌های کسی و کار شما است. قطعاً شناخت همه جوانب بازار‌های مالی کار سخت و پیچیده است، در این زمینه اگر نیاز به مشاوره دارید، دومان سهند با مشاوران با تجربه و خبره تمام نگرانی‌های شما را برطرف خواهد کرد.

مایکرؤسافت (Microsoft)

مایکرؤسافت، یکی دیگر از غول‌های فناوری اطلاعات و پنجمین برند بزرگ جهانی است. پل آلن و بیل گیتس این شرکت را در سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند و اکنون خانه امپراتوری وسیع ویندوز است. پیامی که در اینجا برای شرکت‌های کوچک وجود دارد این است که در آنچه می‌گویید، می‌توانید جاه طلب باشید، اما هرگز قول چیزی فراتر از توانایی‌های خود را ندهید. وعده‌های خود را بیش از حد انجام دهید و به خدمات خود نگاه کنید تا مشخص شود کجا می‌توانید سرمایه‌گذاری‌های جدید جسورانه را پیشنهاد دهید. تنها راه برای پایان دادن به یک موفقیت بزرگ، این است که به تلاش کردن چیز‌های جدید ادامه دهید.

دومان سهند2

 

سخن پایانی

با مرور کسب و کار‌های موفق دنیا، شرکت‌های کوچک چیز‌های زیادی را می‌توانند در مورد توسعه خدمات و محصولات، موفقیت‌های اولیه و درک بازار‌های اصلی بیاموزند. همه این شرکت‌ها به نوعی قالب را شکسته و درس‌های مفید بسیاری را از خود به جا گذاشته‌اند. دومان سهند، از لحظه ایجاد یک کسب و کار در کنار شما است تا فراتر از آنچه تصور کرده‌اید، پیش بروید. با یک رهبری دقیق قطعاً می‌توانید در کسب وکار موفق ظاهر شده و پله‌های ترقی را به سرعت طی کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها