کد خبر: 664522
تاریخ انتشار :

سقف کاذب ارزان برای مغازه

سقف کاذب ارزان برای مغازه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

سقف کاذب ارزان برای مغازه علاوه بر صرفه جویی در هزینه های اجرایی سقف کاذب ، موجب افزایش زیبایی محیط می گردد. با اجرای سقف کاذب می توان تاسیسات عبوری از سقف را به راحتی پوشاند و جلوه زیبایی به آن بخشید. یکی از روش های دسترسی به این هدف، کناف کاری سقف می باشد. مدلهای سقف کاذب برای مغازه بسیار متنوع بوده و با توجه به ابعاد مغازه ، ارتفاع سقف ، نوع کسب و کار و ... انتخاب و اجرا می گردد. جهت اطلاع از هزینه اجرای سقف کاذب ارزان برای مغازه با کارشناسان عمران مدرن از طریق شماره تلفن 62999675-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com در ارتباط باشید.

قیمت سقف کاذب مغازه

قیمت سقف کاذب مغازه به عوامل متعددی وابسته است. با توجه به ابعاد سقف و متراژ اجرایی ، قیمت سقف کاذب مغازه متفاوت خواهد بود. با افزایش متراژ ، به متریال اولیه بیشتری نیاز بوده و هزینه تامین آن افزایش می یابد. در مقابل با کاهش متراژ می توان سقف کاذب ارزان برای مغازه اجرا کرد. طرح اجرایی هم بر روی قیمت سقف کاذب مغازه تاثیرگذار می باشد. به منظور اجرای سقف کاذب ارزان برای مغازه بهتر است از طرح های ساده تری استفاده کرد. به عبارتی، با پیچیده تر شدن مدلهای سقف کاذب برای مغازه ، به مهارت و تخصص بالاتری نیاز بوده و پیاده سازی آن نیز دشوارتر می باشد. بنابراین قیمت سقف کاذب مغازه افزایش می یابد.

نوع سقف کاذب برای مغازه ، تعیین کننده قیمت خواهد بود. از نظر جنس متریال می توان انواع سقف کاذب چوبی ، سقف کناف مغازه ، پی وی سی ، سی ان سی و ... را اجرا کرد که قیمت هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت است. کیفیت مصالح اولیه هم تعیین کننده قیمت سقف کاذب برای مغازه است. ارتفاع سقف عامل دیگر موثر بر قیمت سقف کاذب مغازه می باشد. هزینه های اجرایی تا ارتفاع مشخصی از سقف یکسان بوده و با بیشتر شدن ارتفاع ، به تناسب، قیمت سقف کاذب مغازه بیشتر می شود. در برآورد هزینه ها باید اجرت استادکار را نیز مدنظر قرار داد. به منظور اجرای سقف کاذب ارزان برای مغازه ، باید کار را به استادکارهای متخصص و در عین حال منصف سپرد.

جهت اطلاع از هزینه اجرای سقف کاذب ارزان برای مغازه و یا قیمت سقف کاذب طلقی ، پی وی سی و ... با کارشناسان عمران مدرن از طریق شماره تلفن 62999675-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com در ارتباط باشید.

 

3

 

مدلهای سقف کاذب ارزان برای مغازه

مدلهای سقف کاذب برای مغازه بسیار متنوع است. از مهم ترین عوامل در انتخاب طرح و مدل ، ابعاد مغازه و ارتفاع سقف آن می باشد. از دیگر مواردی که تعیین کننده مدلهای سقف کاذب برای مغازه می باشد، نوع کسب و کار است. همچنین باید دکوراسیون فضا را نیز مدنظر قرار داد. امروزه سبک های مدرن ، در بین انواع مدلهای سقف کاذب برای مغازه ، طرفداران زیادی پیدا کرده است. می توان انواع سقف کاذب ساده را نیز برای آن اجرا کرد که جزو سقف کاذب ارزان برای مغازه محسوب می گردد. نورپردازی یکی از مهم ترین عوامل در زیباتر جلوه نمودن سقف می باشد. با نورپردازی سقف می توان زیبایی دوچندانی به آن بخشید.

 

انواع سقف کاذب ارزان برای مغازه

برای سقف کاذب مغازه می توان انواع کناف ، آسمان مجازی ، تایلی ، چوبی ، کشسان و ... را اجرا نمود. از این میان غالبا سقف کناف مغازه بیشتر از سایر انواع اجرا می گردد. سقف های تایلی با تایل های ۶۰×۶۰ سانتی متر اجرا می گردند. این تایل ها دارای انواعی همچون ساده ، آکوستیک و روکش دار هستند که قیمت آنها با هم متفاوت است. با انواع ساده آن، می توان یک سقف کاذب ارزان برای مغازه اجرا کرد. انواع آکوستیک قیمت بالاتری دارند. به طور کلی، سقف کاذب تایلی نسبت به سایر انواع ، ارزان تر است.

سقف های پی وی سی دوام و طول عمر بالا و وزن کمی دارند. این نوع را هم می توان جزو انواع سقف کاذب ارزان برای مغازه در نظر گرفت. تایل های پی وی سی عایق رطوبتی می باشند. تایل های پی وی سی غالبا به رنگ سفید می باشند. اجرا و نصب این نوع از سقف کاذب برای مغازه بسیار آسان است.

4

 

 

سقف کناف مغازه

کناف از پرطرفدارترین انواع سقف کاذب می باشد که علاوه بر مغازه به عنوان سقف کاذب سرویس بهداشتی ، پذیرایی ، اتاق خواب و ... نیز اجرا می گردد. از مهم ترین مزایای سقف کناف مغازه ، امکان پیاده سازی آن در طرح های متنوع می باشد. همچنین نورپردازی آن به شیوه های مختلف امکان پذیر است. سقف کناف مغازه قابلیت رنگ آمیزی داشته و به راحتی می توان آن را به رنگ های مختلف و دلخواه درآورد. از دیگر مواردی که می توان به عنوان مزیت سقف کناف مغازه به آن اشاره کرد، سبک بودن کناف است. صفحات مورد استفاده برای اجرای آن به صورت ساده ، ضد رطوبت ، ضد حریق و ضد رطوبت و حریق به فروش می رسند. با استفاده از انواع ساده آن می توان قیمت ها را کاهش داده و یک سقف کاذب ارزان برای مغازه اجرا کرد.

 

سقف کاذب مغازه کوچک

همان طور که پیشتر نیز بیان شد، به منظور طراحی سقف کاذب مغازه باید ابعاد آن را در نظر گرفت. برای طراحی سقف کاذب مغازه کوچک ، باید از طرح های پیچیده و شلوغ پرهیز نمود. همین طور برای مغازه های با ارتفاع کم ، باید از طرح های ساده استفاده کرد. طراحی های شلوغ و پیچیده برای فضاهای بزرگ و با ارتفاع زیاد مناسب است. طرح های مربعی و مستطیلی یکی از راه های بزرگ تر دیده شدن فضا می باشند. برای طراحی سقف کاذب مغازه کوچک بهتر است که از رنگ های روشن استفاده گردد. با انتخاب طرح مناسب و در عین حال یک سقف کاذب ارزان برای مغازه ، می توان مشتریان بیشتری را جذب کرد.

5

 

 

مزایای سقف کاذب ارزان برای مغازه

سقف کاذب ، سقفی است که بر روی سقف اصلی اجرا شده و باربری ندارد. از مهم ترین مزایای اجرای سقف کاذب ، امکان پوشاندن سیم کشی های برق ، مکانیک و سایر تاسیسات عبوری از سقف می باشد. اجرای سقف کاذب امکان نورپردازی های مختلف را فراهم می نماید. با پیاده سازی سقف کاذب ارزان برای مغازه می توان ضمن زیباتر کردن محیط ، تبادل صدا و حرارت را کاهش داد. کاهش تبادل انرژی موجب کاهش هزینه ها می گردد. علاوه بر همه این مزایا ، اجرای سقف کاذب ارزان برای مغازه سبب شیک تر شدن فضای مغازه و جذب مشتری بیشتر می گردد. در واقع با یک بار هزینه می توان درآمد مغازه را افزایش داد.

جهت اطلاع از قیمت اجرای سقف کاذب ارزان برای مغازه با کارشناسان عمران مدرن از طریق شماره تلفن 62999675-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها