کد خبر: 664904
تاریخ انتشار :

معرفی شرکت فریتز، بزرگ‌ترین شرکت هوشمند سازی ساختمان

معرفی شرکت فریتز، بزرگ‌ترین شرکت هوشمند سازی ساختمان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 خانه هوشمند موضوع داغی است که کشورهای پیشرفته جهان با الگوبرداری از آن در سطح کلان توانسته‌اند، مزایای فراوانی را عاید صنایع تولیدی، تجاری و اداری خود نمایند. هوشمند سازی خانه و به‌تبع آن هوشمند سازی گلخانه، باغ‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی نویدبخش رسیدن از حداقل انرژی به بازده‌های بالای مالی و اقتصادی است. ولی تمامی مزایایی که اتوماسیون‌ها در انواع و اقسام مختلفشان برای فعالان حوزه‌های کاری دارند، فقط در سایه انتخاب یک شرکت مجری معتبر قابل‌دستیابی هستند. شرکت فریتز یکی از بزرگ‌ترین و خوش‌نام‌ترین برندهای فعال در حوزه هوشمند سازی ساختمان است. این شرکت به دلیل گستردگی خدمات و پایبندی به قوانین بین‌المللی فناوری هوشمند، اکنون در رأس فعالان این حوزه در ایران قرار دارد. البته استفاده از انواع تجهیزات هوشمند مانند قفل هوشمند، دستگیره هوشمند، لامپ هوشمند و بهره‌گیری از بیش از 20 برند معتبر دنیای نیز از دیگر مشخصه‌های مثبت این شرکت است.

در این مطلب قصد داریم تا بیشتر باب این شرکت و فعالیت‌های ارزشمندش سخن بگوییم. بدین ترتیب در معرفی یک مجموعه کارآمد، موفق و برتر به علاقه‌مندان فناوری هوشمند گام مؤثری برداریم.

معرفی خدمات شرکت هوشمند سازی فریتز

برای معرفی برتری‌های شرکت هوشمند سازی فریتز می‌توان به مؤلفه‌های پرتعدادی اشاره نمود. استفاده از متخصصین و مهندسین آشنا به مباحث هوشمند سازی، بهره‌گیری از به‌روزترین دانش این حوزه و آپدیت دائم اطلاعات و درنهایت حضور موفق در بسیاری از پروژه‌های هوشمندسازی خانه، ادارات و محیط‌های صنعتی از بارزترین ویژگی‌های این شرکت معتبر است. در ادامه بیشتر باب خدمات ارزنده فریتز این شرکت موفق، پویا و مقتدر سخن می‌گوییم. با این رویکرد به درجات اعتمادتان نسبت به این شرکت و خدماتش می‌افزاییم.

اولین خدمت شرکت فریتز: حضور فعال در حوزه‌های مشاوره، طراحی، اجرا و پیاده‌سازی

اغلب کارفرمایان دانش کافی در مورد خانه هوشمند نداشته و قبل از اقدام به پیاده‌سازی این فناوری نیاز دارند تا درزمینه‌ی مشاوره خدمات شایانی را دریافت نمایند. شرکت فریتز باافتخار به مشاوره و ارائه ایده پردازی در ابتدای کار می‌پردازد. با این تمهید به خریداران این فرصت را می‌دهد تا در آشنایی کامل با فناوری هوشمند سازی و در آسایش، دست به انتخاب و گزینش تجهیزات و سطح اتوماسیون دلخواه خود بزنند. سپس اقدام به اجرا و پیاده‌سازی تجهیزات هوشمند در بستر ساختمان مشتریان می‌نماید.

دومین خدمت شرکت فریتز: گارانتی محصولات

با نگاهی به تجهیزات هوشمند سازی خانه به‌کاررفته در پروژه‌های شرکت فریتز درمی‌یابیم که این مجموعه از برندهای معتبری چون لوکسون و کوور تجهیزات خود را تهیه می‌کند. ولی در کنار این موضوع باهدف آسایش بیشتر کارفرمایانش به گارانتی محصولات نیز می‌پردازد. بدین ترتیب در سایه این دو مزیت خریداران با خیال آسوده‌تر به سمت این شرکت و خدماتش رهسپار می‌شوند.

سومین خدمت شرکت فریتز: موجودی همیشه تکمیل

به دلیل اینکه در حال حاضر فریتز یکی از نماینده‌های انحصاری محصولات لوکسون و کوور در ایران بوده، طبیعی است که همیشه انبارهای این شرکت از موجودی تکمیل باشد. با این توصیفات هرگز با هیچ کمبود و کم و کاستی، مشتریان مواجه نموده و می‌توانند تمامی نیازهای خود را به تجهیزاتی مانند دستگیره هوشمند، دوربین‌های مداربسته، حسگرهای امنیتی و دیگر لوازم خانه‌ی هوشمند به سهولت برآورده سازند.

چهارمین خدمت شرکت فریتز: تخمین هزینه اجرای پروژه

این شرکت به دلیل علم و آگاهی کامل و آشنایی به‌تمامی راهکارهای اصولی پیاده‌سازی پلان‌های هوشمند سازی توانایی برآورد و تخمین هزینه نهایی پروژه‌ها را بر اساس معماری و الکتریکال ساختمان‌ها دارد. ازاین‌رو قبل از اجرای می‌توانید قیمت هوشمند سازی خانه خود را به دست آورده و بی‌دغدغه‌تر به این حوزه وارد شوید. البته متناسب‌سازی پک‌های هوشمند سازی با بودجه کارفرمایان نیز رسالت دیگری است که فریتز به‌خوبی از عهده این امر مهم نیز برمی‌آید.

پنجمین خدمت شرکت فریتز: حضور فعال در انواع ساختمان‌ها

فرقی نمی‌کند شما قصد اجرای ارکان هوشمند سازی را برای منزل مسکونی، اداری یا صنعتی و تولیدی داشته باشید. شرکت فریتز توانایی انجام فرآیند هوشمند سازی را برای این فضاها بدون کوچک‌ترین محدودیتی دارد. این امر سبب شده شرکت فریتز سابقه اجرای بیش از 200 پروژه موفق را در کارنامه خود ثبت نماید و بدان مفتخر باشد.

ششمین خدمت شرکت فریتز: ارائه نمایندگی‌های فراوان

وجود بیش از 17 نمایندگی مجاز در سراسر کشور از شرکت فریتز یک برند فعال و مقتدر ساخته است که نیاز بسیاری از هم‌وطنان کشورمان را به هوشمند سازی خانه، محل کار و فروشگاه برطرف می‌سازد. در این نمایندگی‌ها متخصصان این مجموعه با فراغ بال منتظر قدوم افراد مختلف هستند تا درزمینه‌ی ارائه راهکار، اجرا، تعمیر و هرگونه نیازی خدمات خود را بدون محدودیت عرضه نمایند.

هفتمین خدمت شرکت فریتز: خدمات پس از فروش

به‌هرحال این طبیعی است که انواع تجهیزات مانند دستگیره هوشمند، قفل هوشمند و کلید و پریزهای هوشمند بعد از استفاده‌های مکرر معیوب شده و نیاز به تعمیرات دوره‌ای و بازرسی داشته باشند. فریتز درزمینه‌ی خدمات پس از فروش مانند آموزش، عیب‌یابی و تعمیر بسیار قدرتمند ظاهرشده است. به‌گونه‌ای که مشتریان این مجموعه از حمایت بی‌دریغ فعالان آن نهایت رضایت رادارند.

هشتمین خدمت شرکت فریتز: ارائه سیستم های هوشمند سیمی و بی سیم

بسیار پیش می‌آید مالکان ساختمان‌های قدیمی برای اجرای هوشمندسازی ساختمان های خود نیاز به یک سری تغییرات اساسی در سیستم برق ساختمان خود هستند. به همین دلیل در بعضی مواقع می توان از همان سیستم برق کشی قدیمی سیستم هوشمند سیم دار را اجرا و پیاده سازی نمود. مجموعه فریتز با تیمی کارآزموده و فنی وارد عمل شده و خدماتی را از این باب عرضه می‌دارد تا بسترسازی مناسبی جهت اجرای امکانات خانه هوشمند سیم دار و بی سیم فراهم شود.

نهمین خدمت شرکت فریتز: راه‌اندازی و تحویل سیستم‌های هوشمند

مسلماً به‌منظور راه اندازه بسیاری از تجهیزات هوشمند مانند دستگیره هوشمند، ماژول‌ها، کلیدهای سناریو پذیر و پرده‌های برقی نیاز است تا این ابزارها در مکان مناسب ازنظر فیزیکی نصب شوند. سپس بین پروتکل‌های اجرایی این تجهیزات و کنترل‌کننده مرکزی و ریموت‌ها ارتباط برقرار گردد. درنهایت با درخواست کارفرما برنامه‌نویسی و سناریوسازی تمامی سیستم‌های هوشمند موجود انجام پذیرد. بدین ترتیب است که می‌توان ادعا نموده راه‌اندازی و تحویل پروژه‌های هوشمند سازی تمام و کمال مطابق سلیقه کارفرما انجام پذیرفته است. شرکت فریتز متعهدانه در این زمینه نیز واردشده و شمارا در راه‌اندازی کامل و بدون نقص تمامی تجهیزات هوشمند پشتیبانی می‌کند.

دهمین خدمت شرکت فریتز: بهره‌گیری از پروتکل‌های معتبر

یکی دیگر از خدمات شرکت فریتز بهره‌گیری از پروتکل‌های معتبری چون KNX و MODBUS در اجرای پروسه هوشمند است. این امر سبب شده کاربران ایمنی و امنیت بالایی را در کنار تجهیزات این برند احساس نموده و نگرانی باب هک و دستیابی افراد غیرمجاز به کدهای ابزارهای هوشمندشان نداشته باشند. علاوه بر سهولت استفاده، رفع محدودیت‌های مکانی و زمانی، ایمنی ابزارهای هوشمند نیز به‌عنوان یکی از مزایای مهم موردتوجه است. برند فریتز با اشراف کامل به این موضوع مهم، تجهیزات خود را در ایمنی صددرصدی ارائه می‌نماید. پس‌ازاین باب نیز نگرانی به خود راه ندهید.

کلام آخر باب معرفی شرکت فریتز:

بامطالعه دقیق خدماتی که باب خانه هوشمند توسط شرکت فریتز عرضه می‌شود، خود دریافته‌اید که اعتماد به این برند نوید یک اتوماسیون باکیفیت را برایتان به همراه دارد. هوشمند سازی خانه یعنی پیوستن وزندگی کردن در فضایی ورای تصور راحت، ایمن و پاسخگو که نیازهای شمارا هوشمندانه تشخیص داده و بازخوردهای لازم را جهت رفع آنها ارائه می‌دهد. این مزایا آن‌قدر مطلوب و محبوب است که چشم‌پوشی از آنها سخت است. پس برای آنکه به بهترین و برترین نوع هوشمند سازی مجهز شوید، انتخاب یک شرکت معتبر، کاردان و متخصص را در دستور کار خود قرار دهید.

 

برچسب ها : هوشمندسازی,ساختمان هوشمند,خانه هوشمند,تجهیزات هوشمند

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها