کد خبر: 665125
تاریخ انتشار :

کتاب های دروس عمومی کنکور خیلی سبز

کتاب های دروس عمومی کنکور خیلی سبز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

چکیده : برخی از داوطلبان بیشتر وقت خود را صرف مطالعه دروس اختصاصی می‌کنند و از دروس عمومی کنکور غافل می‌شوند. درحالیکه اهمیت دروس عمومی دست کمی از اختصاصی ندارد‌. برای افزایش مهارت تست زنی دروس عمومی خرید کتاب کنکور را پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد خرید کتاب کمک آموزشی برای دروس عمومی را دارید با ما همراه باشید تا شما را با انتشارات خیلی سبز، یکی از بهترین انتشارات کتاب‌های کنکور آشنا کنیم.

 

برنامه ریزی صحیح برای کنکور همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی داوطلبان کنکور می‌باشد. با توجه به اینکه سوالات کنکور هر سال سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود؛ داشتن یک برنامه‌ریزی دقیق بسیار اهمیت دارد. سوالات کنکور شامل دروس عمومی و اختصاصی می‌باشد که تسلط کامل روی این  دروس به کسب رتبه برتر کنکور بسیار کمک می‌کند. برخی از داوطلبان بیشتر وقت خود را صرف مطالعه دروس اختصاصی می‌کنند و از دروس عمومی کنکور غافل می‌شوند. درحالیکه اهمیت دروس عمومی دست کمی از اختصاصی ندارد‌. برای افزایش مهارت تست زنی دروس عمومی خرید کتاب کنکور را پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد خرید کتاب کمک آموزشی برای دروس عمومی را دارید با ما همراه باشید تا شما را با انتشارات خیلی سبز، یکی از بهترین انتشارات کتاب‌های کنکور آشنا کنیم.

دروس عمومی کنکور

بسیاری از داوطلبان کنکور از تاثیر دروس عمومی بر کنکور غافل هستند و بیشتر تمرکز خود را روی دروس اختصاصی می‌گذارند. در حالیکه دروس عمومی به خاطر ساده تر بودن، یادگیری آنها هم راحت‌تر است و شما با تقویت مهارت تست زنی می‌توانید رتبه خوبی در کنکور کسب کنید. اکثر داوطلبان کنکور برای برنامه‌ریزی و مطالعه دروس عمومی با مشکل مواجه هستند از این‌رو در ادامه به نکات مهم هنگام مطالعه دروس عمومی کنکور می‌پردازیم تا بتوانیم به شما در خواندن این دروس کمک کنیم.

 

  • جهت مطالعه دروس عمومی همانند دروس اختصاصی باید یک برنامه ریزی دقیق داشته‌ باشید تا بتوانید تسلط خود را روی این دروس افزایش دهید.
  • برنامه‌ریزی دروس عمومی را به گونه‌ای انجام دهید تا قبل از فرا رسیدن زمان کنکور سراسری بتوانید هر درس را دوبار مرور کنید.
  • یک کتاب کنکور خوب و کامل برای دروس عمومی تهیه کنید تا با تمرین و تست زدن تسلط خود را روی این دروس افزایش دهید.
  • بعد از مطالعه درسنامه کنکور، حتما با تمرین و تست زنی مطالب را در ذهنتان تثبیت کنید.
  • سعی کنید در آزمون‌های استاندارد شرکت کنید تا تسلط خود را روی دروس بسنجید.

دلایل اهمیت دروس عمومی در کنکور

  • بسیاری از داوطلبان کنکور تصور می‌کنند که دروس عمومی مهم نیستند و تمرکز خود را فقط روی دروس اختصاصی می‌گذارند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و با افزایش مهارت و تسلط خود روی دروس عمومی از رقابتان جلو بیافتید و بتوانید با کسب رتبه خوب در کنکور در رشته مورد علاقه تان قبول شوید.
  • طبق آمار منتشر شده از نتایج کنکور، دانش آموزان در دروس عمومی بسیار ضعیف عمل می‌کنند. میانگین ادبیات ۱۷ درصد، میانگین عربی ۱۸ درصد، میانگین دین و زندگی ۳۰ درصد و میانگین زبان انگلیسی ۱۰ درصد است. از این رو شما با خرید کتاب کنکور خوب و کامل، می‌توانید مهارت تست زنی خود را افزایش دهید و رتبه خوبی در کنکور سراسری کسب کنید.
  • بسیاری از داوطلبان دروس عمومی از جمله عربی و  زبان انگلیسی را به خاطر سخت بودن رها می‌کنند. جالب است بدانید زمانی که داوطلبان به یک درس اهمیت نمی‌دهند تراز آن درس افزایش پیدا می‌کند و تاثیرش روس نتیجه کنکور بیشتر می‌شود. شما با افزایش مهارت تست زنی در دروس عربی و انگلیسی می‌توانید رتبه خوبی در کنکور بدست بیاورید.

کتاب کنکور

برای اینکه بتوانید در کنکور سراسری رتبه خوبی بدست بیاورید فقط مطالعه کتاب درسی کافی نیست بلکه باید خودتان  را به چالش بکشید و با حل تست های مختلف خود را برای این آزمون سراسری آماده کنید. کتاب کنکور در کنار کتاب درسی می‌تواند به داوطلبان به درک بهتر مطالب درسی و همچنین تقویت مهارت تست زنی کمک‌ کند. در این  بخش می‌خواهیم به اهمیت کتاب کمک درسی بپردازیم که آیا خرید کتاب کمک آموزشی برای کنکور مهم است یا نه؟

اگر فقط بحث امتحانات مدرسه باشد قطعا کتاب درسی برای شما کفایت می‌کند‌. البته بسیاری از کتاب‌های کنکور دارای درسنامه دقیق و کامل هستند که به درک و یادگیری بهتر مطالب درسی بسیار کمک می‌کند. اما کنکور سراسری یک آزمون پیچیده و سخت  است که میلیون‌ها داوطلبان برای کسب رتبه برتر با هم رقابت می‌کنند. سوالات کنکور با سوالات امتحانات درسی متفاوت است و داوطلبان باید از قبل مهارت تست زنی خود را افزایش دهند تا با تمرکز و اعتماد به نفس بیشتری سر جلسه کنکور حاضر شوند. توجه داشته باشید برای موفقیت در کنکور نباید از کتاب‌های درسی غافل شد. بلکه شما ابتدا باید کتاب درسی خود را با دقت مطالعه کنید  و سپس جهت تسلط بیشتر روی مباحث هر فصل سراغ کتاب کنکور بروید. همانطور که قبلاً هم گفتیم دروس عمومی هم مانند دروس اختصاصی بسیار اهمیت دارند و برای کسب رتبه برتر در کنکور باید به این نکته توجه نمود. دروس عمومی کنکور دارای مباحث ساده‌تری نسبت به دروس اختصاصی هستند اما با این وجود برخی از داوطلبان فقط تمرکز خود را روی درس های اختصاصی می‌گذارند. اگر قصد دارید در یکی از رشته‌های پولساز قبول شوید در قدم اول باید یک برنامه‌ریزی صحیح و کامل داشته باشید که شامل دروس عمومی و اختصاصی باشد. سپس بعد از مطالعه کتب درسی باید سراغ کتاب‌های کمک درسی بروید تا تسلط خود را روی مطالب درسی افزایش دهید. با توجه به انواع کتاب‌های کنکور در بازار پیدا کردن یک کتاب که تمام نیازهای شما را برطرف کند کار سختی می‌باشد. اگر به دنبال یک کتاب کمک درسی برای دروس عمومی می‌گردید کتاب‌های دروس عمومی کنکور خیلی سبز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب کنکور

انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز یکی از بزرگترین و معتبرترین انتشارات کتاب‌های کمک درسی در کشور است که با ارائه کتاب‌های مختلف سعی در برطرف کردن نیازهایی دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور در تمام مقاطع کرده است. یکی از ویژگی‌های این انتشارات ارائه آسان و ساده مطالب درسی است به گونه‌ای که تمام دانش‌آموزان با هر سطح درسی می‌توانند مطالب درسی را عمیق‌تر و بهتر یاد بگیرند. از سری کتاب‌های کنکور خیلی سبز می‌توان به  کتاب‌های تست جامع خیلی سبز، کتاب‌های نردبام خیلی سبز، کتاب‌های هفت خان خیلی سبز، کتاب‌های موضوعی خیلی سبز، کتاب جمع بندی خیلی سبز، کتاب های چند کنکور خیلی سبز غیره اشاره کرد. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم برای موفقیت در کنکور سراسری دروس عمومی بسیار تاثیرگذار هستند. تعداد سوالات درس عمومی در کنکور شامل ۱۰۰ تست است که وقت پاسخ دهی به آنها ۷۵ دقیقه می‌باشد. در واقع دانش آموزان برای پاسخ دادن به هر تست کمتر از یک دقیقه وقت دارند. به همین دلیل آمادگی ذهنی و مهارت تست زنی برای پاسخ دهی به سوالات دروس عمومی کنکور بسیار  اهمیت دارد.  کتاب  چند کنکورعمومی انتشارات سبز یکی از بهترین کتب کمک درسی است که برای روزهای  باقی مانده به کنکور بسیار کاربری است.

انتشارات خیلی سبز

خرید کتاب کنکور دروس عمومی از گیومه

گیومه یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب کنکور است. شما در این مجموعه می‌توانید انواع کتاب‌های کمک آموزشی از پیش دبستانی تا کنکور را خریداری کنید. جهت خرید کتاب های کنکور انتشارات سبز کافیست به این فروشگاه اینترنتی سر بزنید و با توجه نیازتان خرید خود را انجام دهید و در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

کلام آخر

همانطور که گفته شد اهمیت دروس عمومی دست کمی از دروس اختصاصی ندارد. داوطلبان کنکور با خرید کتاب‌های کمک درسی از انتشارات معتبر می‌توانند تسلط خود را روی دروس عمومی افزایش دهند. انتشارات خیلی سبز یکی از بهترین انتشارات کتاب‌های کنکور است که به خاطر ارائه مطالب درسی با زبان ساده و قابل فهم مورد توجه بسیاری از دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها