کد خبر: 665379
تاریخ انتشار :

بررسی و چک بهترین قیمت خرید تتر در بیت پین (سریع و آسان)

تتر یکی از ارزهای دیجیتال مطرح بازار است که شما می‌توانید به سادگی در بیت پین برای بررسی قیمت و خرید تتر اقدام کنید.

بررسی و چک بهترین قیمت خرید تتر در بیت پین (سریع و آسان)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

 

 

اگر در بازار سرمایه و ارزهای دیجیتال فعالیت دارید، احتمالا نام تتر را شنیده‌اید. تتر در واقع یک ارز دیجیتال است که به دلیل قیمت ثابت و پایدار که معادل یک دلار آمریکا است، محبوبیت زیادی در میان کاربران به دست آورده است. این ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین است و توکن‌های در گردش آن با معادل دلار آمریکایی پشتیبانی می‌شوند. این پشتیبانی، تتر را تبدیل به یک استیبل کوین کرده است که به شما این اجازه را می‌دهد تا از دارایی‌های خود در برابر نوسانات بازار سرمایه محافظت کنید. خرید و فروش تتر امروزه در بسیاری از صرافی‌های معتبر جهانی انجام می‌شود.

تتر (USDT) چیست؟

همانطور که ذکر شد، تتر نوعی ارز دیجیتال است که تفاوت مهمی با سایر رمزارزهای دارد. تفاوت اصلی تتر با دیگر ارزهای دیجیتال بی‌پشتوانه، پایدار و استیبل بودن آن است. استیبل کوین‌ها در واقع به ارزش پشتوانه‌ای که دارند، وابسته هستند. این پشتوانه می‌تواند کالا یا دارایی باشد و رمزارز مورد نظر نیز با تغییر ارز این پشتوانه تغییر می‌کند. تتر دارای پشتوانه دلار است و به دلیل پایدار بودن ارزش دلار، استیبل کوین نامیده می‌شود. البته در بازار رمزارزها، کوین‌های پایدار دیگری نیز غیر از تتر وجود دارد، اما در حال حاضر تتر را می‌توان یکی از قدرتمندترین استیبل کوین‌های USDT نامید.

برای بررسی قیمت و خرید تتر ، کلیک کنید.

مزایای خرید تتر (USDT) چیست؟

برای سرمایه‌گذاری روی یک رمزارز باید تمامی معایب و مزایای آن را مورد بررسی و تحقیق قرار دهیم. تتر به عنوان یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای مورد معامله در بازار ارزهای دیجیتال، دارای معایب و مزایایی است که به بررسی هر یک می‌پردازیم.

مزایای تتر (USDT)

تتر به عنوان قدرتمندترین استیبل کوین در بازار رمزارزها دارای معایب زیادی است که باعث می‌شود، سرمایه‌گذاران آن را بر دیگر ارزهای دیجیتال ترجیح دهند. در ادامه با این مزایا آشنا خواهیم شد.

  • سرعت انجام تراکنش بالا
  • قیمت ثابت
  • کارمزد تراکنش پایین
  • راحتی در تبدیل به پول نقد

انواع تتر

همان‌طور که بیان شد، تتر یک توکن است که بلاک چین اختصاصی ندارد؛ بنابراین روی بلاک چین‌های مختلفی پیاده‌سازی شده است. تتر در ابتدا روی بلاک چین بیت کوین کار خود را شروع کرد اما امروزه روی بلاک چین‌های مختلفی در دسترس است. در ادامه به برخی از مهمترین بلاک چین‌هایی که تتر در بستر آن‌ها در دسترس است اشاره می‌کنیم:

  • USDT ERC20: تر مبتنی بر بلاکچین اتریوم
  • USDT Omni: تر مبتنی بر بلاکچین بیت‌ کوین
  • USDT TRON: تتر مبتنی بر بلاکچین ترون

البته تتر روی بلاک چین‌های ایاس، الگوراند، بایننس اسمارت چین و برخی از دیگر بلاک چین‌ها نیز قرار دارد.

بیشتر بدانید: راهنمای کامل انواع تتر و تفاوت‌های آن‌ها

صفحه قیمت و خرید تتر در بیت پینصفحه خرید و قیمت تتر در بیت پین

بهترین کیف پول‌های تتر (USDT)

برای ذخیره رمزارزها باید کیف پول دیجیتال داشته باشید. به وسیله این کیف پول‌ها می‌توانید دارایی‌های خود را ذخیره و مدیریت کنید. کیف پول‌های بسیاری از ارز دیجیتال تتر پشتیبانی می‌کنند که در این میان ما به 5 مورد از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر اشاره می‌کنیم:

  • تراست ولت
  • اتمیک ولت
  • ترزور
  • لجر
  • مای اتر ولت

امینت تتر (USDT)

یکی از سوالاتی که ذهن هر خریداری را قبل از خریداری تتر به خود مشغول می‌کند این است که آیا تتر امن است. تتر ادعا می‌کند که ارزش یک تتر دقیقا برابر با یک دلار آمریکا است و ذخیره کافی برای تترهای عرضه شده را دارد. اما اگر بخواهیم به درستی به این مسئله نگاه بیندازیم، در می‌یابیم که پاسخ قطعی برای این سوال وجود ندارد. البته باید توجه داشت که تتر از بلاک چین استفاده می‌کند و به همین دلیل تمامی مزایای امنیتی بلاک چین را در اختیار دارد.

قیمت تتر (USDT)

تتر از آنجایی که به عنوان یک وسیله مبادله مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند دیگر ارزهای دیجیتال در حال نوسان نیست. در حالت کلی تتر تمایلی به نوسان مشابه دیگر سهام‌ها و ارزهای دیجیتال ندارد و قیمت یک سکه آن ثابت است. بهترین قیمت تتر حدود 1 دلار است اما این قیمت تا حدودی در حال نوسان است و در پایین‌ترین سطح به 0.88 دلار رسیده است. بنابراین اطلاع از قیمت لحظه‌ای تتر برای افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند دارای اهمیت بسیاری است. در واقع نسبت 1:1 تتر با دلار باعث شده است تا از آن به عنوان وسیله‌ای برای معاملات دیگر رمزارزها استفاده شود. این ارز از ثبات نسبی یک ارز فیات برخوردار است اما مانند یک ارز رمزنگاری شده عمل می‌کند.

چیزی که باعث می‌شود تا قیمت تتر در حدود 1 دلار آمریکا نگه داشته شود، حسن نیت بازار به تتر است. البته این موضوع در طول تاریخ ثابت نبوده است و گاهی اوقات ارزش آن به 93 سنت هم کاهش می‌یافت.

خرید و فروش ارز دیجیتال تتر در بیت پین

از آنجایی که امروزه بسیاری از معاملات در بازارهای رمزارز جهانی به وسیله تتر انجام می‌شود، این رمزارز از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردار شده است. خرید ارز دیجیتال تتر برای کاربران، با توجه به تحریم‌ها علیه ایران، با مشکلاتی مواجه است. بهترین روش برای خرید ارز دیجیتال استفاده از صرافی‌های داخلی است؛ زیرا صرافی‌های معتبر خارج از کشور ممکن است در پی اعمال تحریم‌ها حساب‌های کاربران ایرانی خود را مسدود کند و در نتیجه دارایی‌های شما بلوکه شوند و از دسترس خارج شوند. برای خرید و فروش تتر راه‌های زیادی وجود دارد، در این مطلب به یکی از بهترین و کاربردی‌ترین راه‌های خرید تتر اشاره می‌کنیم.

اولین قدم برای خرید و فروش رمزارز تتر ایجاد یک حساب کاربری در صرافی بیت پین است. صرافی بیت پین به دلیل داشتن ویژگی‌های زیر، گزینه‌ی مناسبی برای خرید تتر است.

  • اعتبار
  • قابلیت پیگیری و شکایت
  • میزان کارمزد
  • اطلاعات تماس و آدرس مرکزی

پس از ثبت نام در صرافی بیت پین و طی کردن فرایند احراز هویت، با استفاده از همان کارت بانکی که در صرافی تایید شده است، به خرید و فروش تتر بپردازید. پس از خرید تتر می‌توانید تتر یا هر رمزارز دیگری را از صرافی Bitpin دریافت کنید. دریافت تتر از بیت پین به دو صورت انجام می‌شود. در بخش خرید آسان بیت پین، پس از واریز مبلغ مورد نظر، تتر به کیف پول دیجیتال شما واریز می‌شود.

در  بازار معاملاتی و حرفه‌ای بیت‌پین، می‌توانید تتر را با هر قیمتی که بخواهید بفروشید یا بخرید. این صرافی‌ها رمزارز درخواستی شما را میان سفارشات خود جستجو می‌کنند و بهترین گزینه را به شما معرفی خواهند کرد. پس از خریداری، این رمزارز به کیف پول مجازی شما منتقل می‌شود و سپس شما می‌توانید با  وارد کردن نشانی ولت شخصی خود، آن را دریافت کنید.

سخن پایانی

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ اکوسیستم دیجیتالی مالی خود را مطابق تتر هماهنگ کرده‌اند. تتر به این شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا از ارزهای دولتی در بستر بلاک چین استفاده کنند و از دیگر مزایای آن بهره‌مند شوند. بسیاری از صرافی‌های داخلی مثل بیت پین و خارجی نیز از تتر پشتیبانی می‌کنند و به همین دلیل خرید و فروش آن در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود؛ بنابراین می‌توان تتر را در کنار خرید بیت کوین و دیگر رمزارزها، گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری برای ایرانیان دانست.

 

برچسب ها : تتر,رمزارز,کریپتو

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها