کد خبر: 665757
تاریخ انتشار :

مهم‌ترین مزایای استفاده از ردیاب خودرو را بشناسید

مهم‌ترین مزایای استفاده از ردیاب خودرو را بشناسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اکسسوری‌های قدیمی امنیت خودرو، چند وقتی است که جای خود را به ابزارهای حرفه‌ای‌تری مانند ردیاب‌های خودرو داده‌اند. همه ما می‌دانیم که این دستگاه‌های کوچک و کاربردی هزینه بیشتری نسبت به نصب دزدگیر روی خودرو دارند؛ بنابراین در این مطلب می‌خوانیم مزایای ردیاب خودرو چیست و آیا هزینه برای تهیه دستگاه جی پی اس خودرو، سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای به شمار می‌آید؟ از شما دعوت می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

ردیاب خودرو چیست؟ کارایی ردیاب خودرو در تأمین امنیت اموال شما

ردیاب‌های خودرو دستگاه‌های کوچک الکترونیکی هستند که به‌صورت مخفیانه، در بخشی از خودرو نصب می‌شوند. این دستگاه‌های کوچک و اقتصادی بر پایه فناوری GPS کار می‌کنند؛ به این معنا که در هر لحظه طول و عرض جغرافیایی، سرعت و جهت حرکت وسیله نقلیه را به کمک یک سیم‌کارت به راننده منتقل می‌کنند.

در حال حاضر نمونه‌های ردیاب مختلفی در بازار وجود دارند. طیف وسیع این دستگاه‌های کاربردی به رانندگان اجازه می‌دهد که باتوجه‌به بودجه خود، امکان انتخاب بهترین گزینه را داشته باشند. این در حالی است که بهترین جی پی اس خودرو در ایران می‌تواند پا را از نشان‌دادن محل جغرافیایی خودرو فراتر بگذارد و اطلاعات کاربردی دیگری مانند صدای داخل کابین و حتی باز و بسته‌شدن در را نیز به ما اطلاع دهد.

برای آنکه بیشتر با مزایای ردیاب خودرو آشنا شوید، در ادامه مهم‌ترین مزایای استفاده از ردیاب خودرو را در یک لیست کاربردی برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

5 تا از مهم‌ترین مزایای ردیاب خودرو که باید بدانید!

تابه‌حال چند بار با وجود شنیدن صدای دزدگیر خودرو، با بی‌اعتنایی نسبت به خاموش‌کردن آن اقدام کرده‌اید؟ متأسفانه لوازم جانبی سنتی مانند قفل فرمان، قفل پدال و حتی دزدگیر، دیگر موانع قدرتمندی در برابر سارقان نیستند. به همین دلیل افراد زیادی با سرمایه‌گذاری برای خرید دستگاه ردیاب خودرو، نسبت به تأمین حداکثری امنیت اموال خود اقدام می‌کنند.

1.       ابعاد کوچک دستگاه ردیاب؛ یکی از مهم‌ترین مزایای ردیاب خودرو

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین مزیت‌های دستگاه‌های ردیاب خودرو، ابعاد کوچک آن‌ها است. معمولاً رنگ سیاه و ابعاد بسیار کوچک دستگاه GPS خودرو، سبب می‌شود سارقان نه از وجود این دستگاه‌ها مطلع شوند و نه بتوانند برای ازکارانداختن آن‌ها، اقدامی کنند.

یکی از کوچک‌ترین نمونه‌های دستگاه ردیاب خودرو، جی پی اس آهنربایی است که با وجود ابعادی کوچک‌تر از یک انگشت، چسبندگی فوق‌العاده‌ای دارد و حتی با سخت‌ترین تکان‌های خودرو، از بدنه جدا نمی‌شود.

2.     اطلاع دائمی از وضعیت خودرو؛ ویژگی‌های خاص ردیاب‌های ماهواره‌ای

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص و البته کاربردی ردیاب‌های خودرو، اطلاع 24 ساعته از وضعیت وسیله نقلیه است. دستگاه‌های دزدگیر جی پی اس یا همان ردیاب‌های ماهواره‌ای، به اطلاع‌رسانی موقعیت جغرافیایی خودرو محدود نمی‌شوند. شما می‌توانید تمامی موارد زیر را از ردیاب ماهواره‌ای خود انتظار داشته باشید.

·        اطلاع‌رسانی در صورت عبور از سرعت غیرمجاز

·        اطلاع‌رسانی درباره زمان تعمیرات یا معاینه فنی خودرو

·        اطلاع‌رسانی مشکلات خاص خودرو مانند روشن ماندن چراغ یا وجود نقص فنی

·        ردیابی Real-Time یا ردیابی به‌محض روشن‌شدن خودرو

علاوه بر این موارد، بد نیست بدانید یک ردیاب ماهواره‌ای حتی تا یک ساعت پس از خاموش شدن به علت اتمام شارژ باتری، همچنان قابلیت عملکرد به کمک دیاگ خودرو را خواهد داشت.

2

3.    جلوگیری از سرقت خودرو؛ مهم‌ترین فاکتور برای رانندگان خودروهای سواری

با افزایش میزان سرقت خودرو و لوازم داخل آن در کشور ما، هیچ‌چیز از تأمین امنیت وسیله نقلیه برای رانندگان مهم‌تر نیست. ردیاب‌های خودرو نه‌تنها پس از سرقت با ردیابی مکان جغرافیایی، سبب دستگیری سارق و بازپس‌گرفتن خودرو می‌شوند، بلکه به کمک هشدارهای باز شدن در خودرو، خروج از ناحیه جغرافیایی تعیین‌شده و روشن‌شدن موتور، مانع از سرقت نیز می‌شوند.

4.     ضبط و شنود صدای داخل کابین توسط ردیاب ماشین

پیشنهاد می‌کنیم در خرید دستگاه GPS، به فکر خرید جدیدترین ردیاب خودرو باشید. چرا که نمونه‌های پیشرفته‌تر با تکنولوژی قدرتمند خود می‌توانند علاوه بر کنترل حرکت خودرو و ردیابی مسیر حرکت آن، قابلیت‌های بسیار بیشتری نیز در اختیار شما قرار دهند.

یکی دیگر از مزایای ردیاب خودرو، ضبط و شنود صدای داخل کابین راننده است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد حتی پس از سرقت خودرو، برای شناسایی و دستگیری سارقان، راه کوتاه‌تری در پیش داشته باشید.

3

5.    کاربری آسان ردیاب خودرو برای رانندگان

یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر دستگاه‌های ردیاب خودرو و وسایل نقلیه شخصی، کاربری آسان آن‌ها است. اگر به سراغ نمونه‌های مغناطیسی می‌روید، در کمتر از نیم ساعت و بدون نیاز به سیم‌کشی می‌توانید از دستگاه ردیاب خود بهره‌مند شوید.

علاوه بر بخش نصب، کار با دستگاه‎‌های ردیاب نیز بسیار ساده و آسان است. معمولاً دستگاه‌های ردیاب خودرو به دو صورت آنلاین و آفلاین کار می‌کنند. در نمونه‌های آنلاین کافی است برای نصب اپلیکیشن دستگاه اقدام کنید. اما نمونه‌های آفلاین حتی این مرحله را نیز نخواهند داشت؛ دستگاه به‌صورت کاملاً اتوماتیک، اطلاعات مرتبط با خودرو را برای شما اس‌ام‌اس خواهد کرد.

4

خرید ردیاب خودرو به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

مرکز آمار ایران می‌گوید 40 درصد از سرقت‌های کل کشور، مربوط به سرقت خودرو و لوازم داخل آن است؛ بنابراین در چنین شرایطی، تأمین امنیت خودرو یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تمامی شهروندان به شمار می‌آید.

قیمت ردیاب خودرو طیف وسیعی دارد. به همین دلیل شما می‌توانید با هر بودجه‌ای برای تهیه ابزارهای جانبی امنیت خودرو اقدام کنید. تفاوتی ندارد یک خودروی داخلی اقتصادی سوار می‌شوید یا خودروی خارجی گران‌قیمتی دارید؛ ردیاب خودرو ابزاری حیاتی و ضروری برای تمامی صاحبان وسیله نقلیه شخصی به شمار می‌رود.

بهترین ردیاب خودرو را از کجا بخریم؟ GPS خودرو؛ معتبرترین فروشگاه آنلاین ردیاب

برای تهیه بهترین ردیاب خودرو، در تعمیرگاه‌ها و فروشگاه‌های تجهیزات خودرو سرگردان نشوید. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا سری به وب‌سایت GPSkhodro.com بزنید. در این وب‌سایت فروشگاهی می‌توانید علاوه بر آشنایی با دستگاه‌های ردیاب خودرو، برای مقایسه قیمت نمونه‌های مختلف نیز اقدام کنید.

همچنین درصورتی‌که برای خرید ردیاب خودرو به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید، کارشناسان جی پی اس خودرو از طریق شماره‌تلفن 88801325 آماده ارائه خدمات پشتیبانی به شما هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها