کد خبر: 666005
تاریخ انتشار :

معرفی ساعت های فندی، فردریک کنستانت و آلپینا

معرفی ساعت های فندی، فردریک کنستانت و آلپینا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هنگامی که صحبت از معرفی ساعت های فندی، فردریک کنستانت و آلپینا می شود، اولین گزینه ای که از آن ها به ذهن می رسد، زیبایی وصف ناپذیر طراحی در آنها می باشد. بسیاری از ما هنگامی که صحبت از یک ساعت لوکس و لاکچری می شود، انتظار داریم تا با طراحی فوق العاده، دوام و طول عمر بالا و فناوری های روز دنیا روبرو شویم. اما در میان انواع ساعت های مد که هر روزه با طرح های متفاوتی عرضه می شوند، کدام یک در مقایسه با دیگران، بهترین عملکرد را دارد؟ این سوالی است که هنگام خرید یک ساعت مارک، باید از خود بپرسید. بنابراین، اگر قصد خرید ساعت فندی، ساعت آلپینا و یا ساعت فردریک کنستانت را دارید، می توانید ابتدا راهنمایی های لازم را از کارشناسان دریافت کنید و مطابق با تقاضای خود، بهترین گزینه را بخرید.

ساعت فردریک کنستانت

ساعت فردریک کنستانت ، یکی دیگر از ساعت های پرطرفدار است که در تمامی دنیا، مشتریان خاص خود را دارد. برند ساعت‌ های لوکس سوئیسی Frédérique Constant در سال 1988 تاسیس شد و چند سال بعد، برند آلپینا را خریداری کرده و به مجموعه خود افزود. آنها همانند ساعت فندی و یا ساعت آلپینا ، ساعت‌ های لوکس و اولین ساعت های کالیبر با طراحی متفاوت هستند. آنها دارای طراحی های منحصر به فردی هستند که بسیاری از سلایق را پاسخگو خواهد بود.

طراحی ساعت Frederique Constant

نام ‌های قدرتمندی در صنعت ساعت ‌سازی سوئیس وجود دارد که هر کدام طراحی خاص خود را دارند. برندهایی که دارای سطح قابل توجهی از مهارت هستند. Frederique Constant ساعت هایی از 9 مجموعه را ارائه می دهد که هر کدام تم یا سبک خاص خود را دارند و از آن جمله می توان به Manufacture و Highlife اشاره نمود. این ساعت ها را می توان در مدل های زنانه و مردانه، با طراحی های شیک و زیبا تهیه نمود.

ساعت فردریک کنستانت مدل زنانه

این برند، نسخه ‌های کلاسیک‌ی را در انواع ساعت فردریک کنستانت مدل زنانه طراحی کرده است که هر یک دارای جذابیت های فوق العاده ای هستند. به عنوان مثال، کالکشن Slimline ، مجهز به درایو اتوماتیک یا کوارتز است. این ساعت های زیبا، همانند ساعت آلپینا و یا ساعت فندی، از مدل هایی با صفحه ای زیبا از شیشه های کریستال یاقوت کبود و فازهای ماه طراحی شده اند.

ساعت مردانه Frederique Constant

از سویی دیگر، در طراحی ساعت مردانه Frederique Constant خود، از کیفیت و زیبایی استاندارد شده ساعت سازی سوئیسی بهره برده است که طرفداران زیادی را برای آقایانی با استایل های متفاوت دارد. می توانید در این برند، طراحی خلاقانه، نوآوری و کیفیت بالا را مشاهده کنید.

ساعت فندی

ساعت فندی

در برند فندی، خانواده و به ویژه زنان، یکی از جنبه های مهم شرکت در طراحی و تولید ساعت فندی بوده است. در سال 1925 ادل و ادواردو فندی، شرکت را به عنوان یک مغازه خز و چرم در رم راه اندازی کردند. اکنون نسل چهارمی در این برند داریم که با دلفینا دلترز فندی اداره می ‌شود که سال ‌ها به عنوان یک طراح برجسته جواهرات شهرت خود را به دست آورده است که ویژگی های منحصر به فردی را در طراحی های مدرن خود همراه دارد.

طراحی مدرن ساعت های  Fendi

حس مدرن و خلاقانه مدیریت جدید این برند، باعث شد تا طراحی مدرن ساعت های Fendi متحول شده و بخش ساعت این برند ارتقاء یابد. در همین راستا، برندFendi  از مجموعه ساعت های سفارشی Policromia رونمایی کرده است. این مجموعه در بیش از 100000 ترکیب منحصر به فرد است که در مدل های زنانه و مردانه عرضه می شود که همانند ساعت فردریک کنستانت و ساعت فندی، زیبایی های خاصی را در طراحی شامل می شود.

ساعت فندی مدل زنانه

هنگام انتخاب ساعت فندی مدل زنانه، مشتری اندازه قاب را 33 یا 38 میلی متر و گزینه های فلزی را انتخاب می کند. فولاد ضد زنگ، طلای زرد 18 عیار، رزگلد 18 عیار، از جمله مواردی است که جذابیت این ساعت را منحصر به فرد کرده است. همچنین با انتخاب رنگ بند چرم تمساح در 42 رنگ مختلف سفید، قهوه ای، نارنجی، قرمز و حتی سبز، می توان بهترین و زیباترین نمونه های ساعت را از این برند دریافت نمود.

ساعت مردانه Fendi

در خصوص ساعت مردانه Fendi نیز، جذابیت های فوق العاده ای وجود دارد. به عنوان مثال می توانید در کالکشن های مختلف، بدنه فولادی ضد زنگ صیقلی با درج F را مشاهده کنید. در حالی که  انواع ساعت فندی با عقربه های خاکستری و بند چرمی مشکی عرضه شده است.

ساعت آلپینا

ساعت آلپینا

در میان برندهای سوئیسی با قدمت بالا، ساعت لوکس آلپینا، دارای تاریخچه آلپینا طولانی و جالب است. ساعت Alpina به عنوان برند سوئیسی معتبر، تأثیرات مهمی را در ساعت شناسی داشته است. در واقع، هاوزر به عنوان موسس این برند، به دلیل مساله ای که در تامین قطعات ساعت داشت، شرکت ساعت سازان سوئیس را راه اندازی کرد.

هدف سازنده ساعت آلپینا، به اشتراک گذاری ایده ها، منابع و مواد بین شرکت های ساعت ساز مطرح بود. خیلی زود، این شرکت شروع به تولید و طراحی انواع ساعت های کالیبر و کرونومتر به صورت کاملاً حرفه ای کرد که همانند ساعت فردریک کنستانت و ساعت فندی، دارای جذابیت های خاص خود است.

طراحی ساعت  Alpina

این برند، طراحی ساعت Alpina و تولید ساعت‌ هایی به سبک فلایگر با تاج ‌های بزرگ و بند‌های چرمی بلند را آغاز کرد که برای خلبان‌ ها بسیار مناسب بود. زیرا آنها می ‌توانستند این ساعت ‌ها را روی لباس ‌هایشان بپوشند و به راحتی آنها را بخوانند. این ساعت ساز بزرگ، انواع ساعت Alpina را همانند دیگر ساعت های لوکس و لاکچری  را در مدل های زنانه و مردانه ارائه کرده است که می تواند تمامی سلایق را پوشش دهد.

خرید ساعت های لوکس و اصیل

در صورتی که به ساعت های لوکس علاقه مند هستید، می توانید برای خرید انواع ساعت فردریک کنستانت، ساعت آلپینا و ساعت فندی اقدام کرده و آنها را مطابق با سلیقه خود، خریداری کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها