کد خبر: 666705
تاریخ انتشار :

3 مورد از بهترین جی پی اس ها برای موتور را بشناسید

3  مورد از بهترین جی پی اس ها برای موتور را بشناسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

طبق گزارش همشهری آنلاین، فقط در سه‌ماهه اول سال 1401، نرخ سرقت موتور سیکلت در پایتخت با افزایش 7 درصدی روبه‌رو بوده است. چنین نمودار رو به رشدی، یک پیام هشدار جدی برای صاحبان موتور سیکلت در خود دارد؛ یا برای تقویت ایمنی وسیله نقلیه خود بشتابید یا در انتظار به‌سرقت‌رفتن موتور سیکلت خود باشید!

خوشبختانه در سال‌های اخیر، شرکت‌های معتبر داخلی نسبت به ساخت و واردات دستگاه‌های جی پی اس برای موتور و اسکوتر برقی اقدامات چشم‌گیری کرده‌اند. اما پیش از آنکه برای خرید یک ردیاب موتور هزینه کنید، بهتر است تمامی نکات مرتبط با انتخاب آن را بدانید. در این مطلب علاوه‌بر آشنایی با 3 مورد از بهترین جی پی اس ها برای موتور، به ویژگی‌هایی که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید نیز پرداخته‌ایم.

جی پی اس موتور چیست؟ تامین امنیت وسایل نقلیه با دستگاه‌های ردیاب

موتورسیکلت‌ها و اسکوترهای برقی جزو آن دسته از وسایل نقلیه هستند که امنیت پایین‌تری دارند. بنابراین تامین امنیت موتور، همیشه یک دغدغه اساسی برای صاحبان آن‌ها به‌شمار می‌آید. دستگاه‌های جی پی اس موتور درواقع دستگاه‌هایی کوچک و کاربردی هستند که با نصب در نقاط مختلف موتور سیکلت، خدمات مختلفی را به شما ارائه می‌دهند.

ردیاب موتور به وسیله اتصال به سیستم موقعیت‌یاب جهانی یا همان GPS می‌تواند در ارائه موقعیت جغرافیایی موتور سیکلت به‌صورت لحظه‌ای، ردیابی پیک‌های موتوری توسط کارفرما و حتی کمک به نیروی پلیس در یافتن موتور سیکلت پس از وقوع سرقت، کمک کند.

2

بهترین جی پی اس ها برای موتور چه ویژگی‌هایی دارند؟

برای آنکه بتوانید بهترین جی پی اس برای موتور را انتخاب کنید، بهتر است چند نکته اساسی را در نظر داشته باشید. معمولا مدل‌های مختلفی در بازار برای ردیابی موتور شما وجود دارند؛ از دزدگیر جی پی اس دار گرفته تا نمونه‌های ماهواره‌ای، همگی در کلیات نحوه ردیابی یکسان هستند. با این حال نکات زیر به شما کمک می‌کند انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید.

·        قابلیت تنظیم از راه دور؛ یک ردیاب عالی برای شما امکان کنترل و خاموش-روشن‌کردن موتور از راه دور را فراهم می‌کند.

·        پردازش قدرتمند؛ هرچقدر هسته پردازشگر ردیاب موتور شما قدرتمندتر باشد، رد و بدل کردن اطلاعات ساده‌تر خواهد بود.

·        ارائه خدمات متنوع؛ یک ردیاب موتور مطلوب، علاوه‌بر ردیابی موقعیت جغرافیایی با ارائه هشدارهای امنیتی در مواجهه با ضربه و خاموش و روشن کردن موتور، شما را از خطر آگاه می‌کند.

·        استفاده از منبع تغذیه کمکی؛ منبع تغذیه کمکی در موتور سیکلت کمک می‌کند تا حتی در صورت به‌سرقت‌رفتن و حذف منبع تغذیه توسط سارق، دسترسی شما به موقعیت جغرافیایی دستگاه از بین نرود.

در نظر گرفتن همین نکات ساده باعث می‌شود تا انتخاب هوشمندانه‌تری در خرید و تهیه ردیاب موتور داشته باشید. در ادامه ما را همراهی کنید تا با سه نمونه از بهترین جی پی اس های موتور آشنا شویم.

3

بهترین GPS موتور کدام است؟ بررسی 3 نمونه از بهترین ردیاب‌های موتور

معمولا ردیاب‌ها براساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های خود، به دسته‌های مختلفی مانند مغناطیسی، ماهواره‌ای، ردیاب‌های شخصی و حتی ردیاب‌هایی با قابلیت شنود، دسته‌بندی می‌شوند. در این مطلب همراه شما هستیم تا با 3 مدل ردیاب کوچک و قوی برای موتور سیکلت آشنا شویم و نحوه کار آن‌ها را یاد بگیریم.

ردیاب مغناطیسی برای موتور؛ بدون نیاز به سیم‌کشی از دست سارقان در امان باشید

ردیاب‌های مغناطیسی یکی از جی پی اس های موتور هستند که عملکرد نسبتا مناسبی دارند. این دسته از ردیاب‌ها بدون نیاز به سیم‌کشی در بخش دلخواهی از موتور سیکلت یا اسکوتر برقی نصب شده و با اتصال به تلفن همراه، اطلاعات مختلفی نظیر موقعیت جغرافیایی، ضربات ناگهانی، سرعت دستگاه و حتی در برخی از نمونه‌ها، صدای اطراف وسیله را برای شما ارسال می‌کنند.

نصب این دسته از ردیاب‌های خودرو و موتور سیکلت بسیار آسان است و کم‌تر از 5 دقیقه از شما زمان خواهد گرفت. بنابراین اگر به‌دنبال دستگاه جی پی اسی هستید که بدون تغییر در سیم‌کشی موتور، امنیت اموال شما را تامین کند، ردیاب‌های مگنتی انتخابی عالی هستند.

تهیه ردیاب ماهواره‌ای موتور؛ ایمنی موتور سیکلت خود را به صد برسانید!

ردیاب‌های ماهواره‌ای دسته‌ای دیگر از ردیاب‌های موتور هستند که با دریافت اطلاعات از 6 ماهواره مستقر در مدارهای اطراف زمین، اطلاعات وسیله نقلیه را به تلفن همراه شما ارسال می‌کنند. معمولا برتری این دستگاه‌ها نسبت به سایر ردیاب‌ها، پوشش قدرتمند آن‌ها است. در واقع با تهیه یک ردیاب ماهواره‌ای، هیچ زمانی از موقعیت جغرافیایی وسیله نقلیه خود بی‌خبر نخواهید بود!

این دستگاه‌های کوچک و قدرتمند با اتصال به مرکز اصلی اطلاعات، حتی در نقاط کور و محیط‌های دورافتاده نیز قابلیت ردیابی دستگاه را خواهند داشت.

ردیاب موتور سیکلت با قابلیت هشدار سرقت

سومین نمونه از بهترین جی پی اس‌های موتور سیکلت که در این مقاله به آن می‌پردازیم، نمونه‌هایی است که قابلیت هشدار سرقت دارند. معمولا این ردیاب‌ها ویژگی‌های متنوعی در اختیار صاحبان خود قرار می‌دهند که در ادامه با برخی از آن‌ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • امکان شنود صدای سارق
  • امکان تعیین میزان سرقت وسیله نقلیه
  • ردیابی شبانه‌روزی موقعیت جغرافیایی موتور سیکلت
  • اندازه بسیار کوچک و نصب مخفی
  • امکان خاموش‌کردن موتور فقط با ارسال یک پیامک
  • تعیین محدوده‌های مجاز جغرافیایی برای تردد
  • دارای آنتن داخلی و بدون نیاز به سیم‌کشی اضافی
  • ارسال پیامک در همان لحظات ابتدایی در حالت به سرقت رفتن وسیله نقلیه

فراموش نکنید که برای خرید و انتخاب بهترین جی پی اس برای موتور سیکلت، به دریافت راهنمایی و مشاوره از برترین‌های این حوزه نیاز خواهید داشت.

4

GPS موتور سیکلت از کجا بخریم؟ معرفی برترین فروشگاه ردیاب موتور در ایران

برای خرید ردیاب موتور و ماشین، قدم اول، یافتن یک فروشگاه تخصصی و معتبر در این حوزه است. فروشگاه اینترنتی ایمن ردیاب با نزدیک به دو دهه سابقه و تجربه فعالیت در زمینه خدمات ردیاب اشخاص و وسایل نقلیه، همراه شما است. شما می‌توانید برای کسب مشاوره رایگان یا دریافت راهنمایی در زمینه انتخاب ردیاب موتور، از طریق شماره تلفن 02144420001 با کارشناسان ایمن ردیاب همراه باشید.

همچنین وبسایت این فروشگاه اینترنتی به آدرس Imenradyab.com در اختیار شما است تا با یک جستجوی ساده در آن، به خدمات و محصولات ایمن ردیاب دسترسی مستقیم داشته باشید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها