کد خبر: 666761
تاریخ انتشار :

تازه‌ترین آگهی‌های استخدام در چهارمحال و بختیاری + شرایط استخدامی

تازه‌ترین آگهی‌های استخدام در چهارمحال و بختیاری + شرایط استخدامی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

استان چهارمحال و بختیاری از استان‌های تاریخی کشور است که در حوزه کشاورزی و دامداری رشد و رونق بسیار خوبی داشته است. نرخ بیکاری این استان در سال 1401 نسبت به سال گذشته با کاهش 2.6 درصدی همراه بوده و نرخ اشتغال آن رشد 2.2 درصدی داشته است. اغلب فرصت‌های شغلی این استان در حوزه کشاورزی و مشاغل سنتی هستند و فرصت‌های شغلی در شرکت‌های مواد غذایی، حوزه حمل و نقل، شرکت‌های حوزه فناوری و... معمولا در استخدام شهرکرد و دیگر شهرهای بزرگ استان مشاهده می‌شوند. در این مقاله 10 مورد از جدیدترین فرصت‌های شغلی در استخدام چهارمحال و بختیاری را به شما معرفی می‌کنیم.

جدیدترین آگهی‌های استخدام در چهارمحال و بختیاری

در ادامه 10 مورد از جدیدترین و برترین فرصت‌های استخدام استان چهارمحال و بختیاری را به همراه شرایط استخدامی آن‌ها بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید جدیدترین موقعیت‌های شغلی استان چهارمحال بختیاری و شهرکرد مثل استخدام برنامه نویس، استخدام کارشناس کنترل کیفیت و... را به همراه شرایط استخدامی و میزان حقوق در صفحه استخدام شهرکرد مشاهده کرده و رزومه خود را به صورت آنلاین برای فرصت‌های شغلی مورد نظرتان ارسال کنید.

استخدام مدیر مالی

یکی از فرصت های شغلی جدید در آگهی ‌های استخدام شهرکرد، استخدام مدیر مالی است. این موقعیت شغلی تمام وقت بوده و از شروط استخدامی آن می‌توان به داشتن 4 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، مدرک کارشناسی مالی و حسابداری و حداقل سن 24 سال اشاره کرد. حقوق پرداختی برای این موقعیت شغلی بسته به میزان تجربه و تخصص کارجو و توافقات انجام شده با کارفرما در حدود 15 تا 20 میلیون تومان است.

استخدام مدرس زبان انگلیسی

استخدام مترجم و مدرس زبان انگلیسی از دیگر موقعیت‌های شغلی در آگهی‌های استخدامی چهارمحال و بختیاری است. استخدام در این موقعیت شغلی هم به صورت تمام وقت حضوری و دورکار، و هم به صورت پاره وقت انجام می‌شود. داشتن سابقه تدریس و حداقل سطح زبان C1 از شروط اصلی در استخدام این موقعیت شغلی هستند. از آنجایی که استخدام مدرس زبان جهت تدریس آنلاین نیز انجام می‌شود، روزها و ساعات تدریس و ارائه کلاس برعهده مدرس بوده و زمان کاری این موقعیت شغلی منعطف است.

استخدام تکنسین فنی

این موقعیت شغلی در استخدام شهرکرد تنها برای کارجویان آقا بوده و تمام وقت است. داشتن 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، حداقل مدرک کاردانی رشته‌های فنی،  داشتن گواهینامه رانندگی و توانایی تامین خودرو از شروط اصلی در استخدام تکنسین فنی هستند. محل انجام کار جهت نصب، راه‌اندازی، نگهداری و تعمیرات باسکول‌ها و سیستم‌های توزین در شهرکرد تا شعاع 200 کیلومتری آن است.

استخدام بازاریاب و ویزیتور

یکی دیگر از موقعیت‌های شغلی جدید در استخدام استان چهارمحال و بختیاری، استخدام بازاریاب و ویزیتور است. استخدام در این موقعیت شغلی نیازمند داشتن 1 سال سابقه کار درگروه شغلی مشابه، فن بیان قوی و روابط عمومی بالا، توانایی بالا در برقراری ارتباط با مشتری، داشتن پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان، آشنایی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، حداکثر سن 40 سال و داشتن ضامن معتبر است. میزان حقوق این موقعیت شغلی تمام وقت، 10 تا 12 میلیون تومان است.

استخدام مهندس فروش

شرکت «ژنرا پمپ» شهرکرد، مهندس فروش استخدام می‌کند. نوع همکاری در این موقعیت شغلی به صورت تمام وقت یا پاره وقت بوده و داشتن 1 سال سابقه کار مشابه از شروط اصلی استخدام در آن است. انجام کلیه پروژه‌های تحقیقات میدانی از جمله سرکشی به فروشگاه و رصد فعالیت‌های استراتژیک رقبا، مشارکت در بررسی و تحلیل نتایج و انجام فرایندهای فروش و بازاریابی و جمع‌آوری داده‌های مرتبط با بازاریابی از طریق پرسشنامه‌ها و دیگر ابزارهای مرتبط بخشی از وظایف مهندس فروش هستند.

استخدام کارآموز برنامه نویس وب

استخدام کارآموز برنامه‌نویسی وب در شرکت «کوچ لنسر» از دیگر فرصت‌های شغلی جدید در استخدام شهرکرد است. این موقعیت شغلی به صورت دورکاری و تمام وقت بوده و حداقل سن لازم برای استخدام در آن 18 سال است. پس از پایان دوره کارآموزی آنلاین دو ماهه، افراد برتر به استخدام شرکت درآمده و می‌توانند به صورت دورکار و یا حضوری مشغول به کار شوند. داشتن روحیه کار تیمی و علاقه به یادگیری مباحث روز برنامه نویسی از شروط اصلی پذیرش کارآموز هستند.

استخدام سرپرست فروش مویرگی

شرکت «مواد غذایی طبیعت» در این موقعیت شغلی استخدام می‌کند. این فرصت شغلی تمام وقت و برای آقایان بوده و داشتن 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه و همچنین سابقه کار در صنعت کالاهای مصرفی و تند گردش از شروط اصلی استخدام در آن هستند. تسلط بر اصول و فرآیندهای فروش شعب و مویرگی، توانایی هدایت و کنترل پرسنل فروش، پیگیری و روابط عمومی بالا از شایستگی‌های مهم و مورد توجه در انتخاب کارجویان برای این موقعیت شغلی هستند.

استخدام مدیر فروش بیمه

شرکت آتیه سازان (نمایندگی بیمه سامان)، در موقعیت شغلی مدیر فروش بیمه استخدام می‌کند. امکان دورکاری و همکاری به صورت تمام وقت یا پاره وقت در این موقعیت شغلی وجود داشته و از شروط استخدام در آن می‌توان به داشتن حداقل 1 سال سابقه کار مشابه  اشاره کرد. شروع کار در این موقعیت شغلی نیازی به سرمایه نداشته و پس از دریافت آموزش و ابزارهای لازم، درآمد ماهانه آن بین 10 تا 12 میلیون تومان خواهد بود.

استخدام کارشناس حسابداری

یکی از موقعیت‌های شغلی جدید در استخدام شهرکرد، استخدام کارشناس حسابداری در شرکت «راست چین» است. داشتن حداقل مدرک کارشناسی حسابداری، حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط، آشنایی کامل با امور ممیزی داخلی جهت کار ممیزی، آشنایی به قوانین مالیاتی و فروش آنلاین، تسلط به امور حقوق و دستمزد و تسلط کامل به صورت‌های مالی و اظهارنامه‌های مالیاتی از موارد مهم در انتخاب کارجویان برای این موقعیت شغلی هستند. میزان حقوق این فرصت شغلی تمام وقت در حدود 6 تا 8 میلیون تومان است.

استخدام کارشناس تحقیقات بازار

یکی از موقعیت‌های شغلی جدید در آگهی‌های استخدام چهارمحال و بختیاری، استخدام کارشناس تحقیقات بازار در گروه سولیکو کاله است. این موقعیت شغلی تمام وقت بوده و جهت استخدام در آن نیاز به حداقل 2 سال سابقه کار مشابه و مدرک کارشناسی مدیریت / بازرگانی / کسب و کار یا کارشناسی ریاضی و آمار دارید. توانایی جمع‌آوری داده‌های بازار و پرسشگری، توانایی تهیه گزارشات تحلیلی، آشنایی با اصول بازاریابی، آشنایی به مفاهیم تحلیل کسب و کار و آشنایی با فرآیند تحقیقات بازار از موارد مهم در انتخاب کارجو و استخدام این موقعیت شغلی هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله 10 مورد از تازه‌ترین فرصت‌های استخدام چهارمحال و بختیاری را به شما معرفی کردیم. استخدام این استان در کسب و کار های مختلف و مشاغل خصوصی و دولتی مثل حوزه حمل و نقل صورت می‌گیرد. شما می‌توانید با جستجوی «استخدام شهرکرد» یا «استخدام چهارمحال و بختیاری» در سایت استخدام و کاریابی، فرصت‌های شغلی معرفی شده در این مقاله و دیگر موقعیت‌های استخدامی، شرایط استخدام، نوع همکاری و میزان حقوق آن‌ها را مشاهده کرده و رزومه خود را به صورت آنلاین برای فرصت شغلی مورد نظرتان ارسال کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها