کد خبر: 667351
تاریخ انتشار :

چاپ استیکر خودرو + پیشنهاد بهترین کیفیت

چاپ استیکر خودرو + پیشنهاد بهترین کیفیت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یکی از روش‌های جدید تبلیغاتی که در شاخه گوریلا مارکتینگ قرار می‌گیرد، چاپ استیکر خودرو است. حتماً شما هم در شهر اتوبوس‌ها یا خودروهایی را دیده‌اید که روی تمام یا بخشی از بدنه آنها برچسب‌های تبلیغاتی چسبانده شده است. فرقی نمی‌کند این برچسب‌ها تبلیغ شرکت‌های خدمات‌رسان درخواست خودرو باشند، طرح خلاقانه‌ای از تبلیغات یک شرکت لبنیاتی؛ ویژگی این نوع تبلیغات، دیده شدن سریع آنها توسط مردم است.

اگر به عنوان یک کسب و کار یا برندی که می‌خواهد تبلیغات محیطی انجام دهد، به دنبال روشی موثر و خلاقانه برای اجرای کمپین‌های مارکتینگ خود هستید، یکی از گزینه‌های پیش روی شما، چاپ استیکر خودرو است. اما برای سفارش چاپ استیکر خودرو باید به کجا مراجعه کرد؟ چه نکاتی در طراحی و ثبت چنین سفارشاتی مهم است؟ هزینه این برچسب‌ها به چه صورت محاسبه می‌شود؟ با ادامه مطلب همراه باشید تا این توضیحات را بدهیم.

سفارش چاپ استیکر ماشین را به کجا بدهیم؟

2

از آنجایی چاپ استیکر خودرو را باید به یک چاپخانه معتبر سپرد که از دستگاه‌های به روز و امکانات لازم برخوردار باشد و بتواند طراحی مورد نظر شما را برای اجرای کمپین تبلیغاتی، آماده کند، به عنوان اولین قدم به این موضوع می‌پردازیم. طبق تجربه‌ای که ما از کار با چاپخانه‌های مختلف داشته‌ایم، مرکز تخصصی چاپ آی آر چاپ، با آدرس سایت irchap.ir یکی از بهترین خدمات‌دهندگان در این حوزه است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مرکز و انتخاب بخش چاپ استیکر، انواع برچسب‌های مختلفی که می‌توانید برای نصب روی خودرو، اتوبوس، کامیونت و ... استفاده کنید را ببینید. آنلاین بودن ثبت سفارش آی آر چاپ این امکان را به شما می‌دهد که از هر کجای ایران به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و از طریق پیک یا پست تحویل بگیرید. این مجموعه گزینه تحویل فوری را برای هموطنان ساکن تهران و کرج در نظر گرفته است. به علاوه تمامی سفارشات شما در این مجموعه تضمین کیفیت دارند و خیالتان از بابت رنگ، متریال و نوع چاپ راحت است.

همچنین می‌توانید بعد از مطالعه ادامه این مطلب، اگر سوالی درباره چاپ استیکر خودرو داشتید، در بخش نظرات برای ما بنویسید تا متخصصین این مرکز، پاسخگوی شما باشند. برای گرفتن نتیجه بهتر، با توجه به نوع تبلیغ و سطحی که می‌خواهید روی آن برچسب را بچسبانید، می‌توانید یکی از انواع چاپ‌های زیر را انتخاب کنید.

چاپ استیکر شیری (براق / مات)

3

رایج‌ترین نوع سفارش برای چاپ برجسب خودرو چاپ وینیل یا استیکرهای خودچسبی هستند که به استیکر شیری معروفند. این نوع برچسب‌ها از جنس PVC بوده و در دو حالت براق و مات چاپ می‌شوند. شما می‌توانید فارغ از ابعاد و نوع تصویری که می‌خواهید چاپ کنید، این نوع سرویس را در سایت irchap.ir انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. برای کارهای با عرض بالا، برچسب به صورت چند تکه چاپ می‌شود.

از آنجایی که این نوع برچسب‌ها روکش ندارند برای فصول بارانی سال گزینه چندان مناسبی نیستند. مگر اینکه زمان اجرای کمپین تبلیغاتی شما کوتاه باشد. در غیر اینصورت پیشنهاد می‌کنیم از سایر روش‌های چاپ استیکر ماشین استفاده کنید که ضد آب هستند و مقاومت بالایی هم دارند.

چاپ استیکر با لمینت

این نوع چاپ همانند چاپ وینیل روی برچسب‌هایی از جنس PVC صورت می‌گیرد با این تفاوت که یک لایه روکش روی آن نصب می‌شود. این روکش باعث خواهد شد برچسب شما قابلیت شستشو پیدا کند و ماندگاری بالایی داشته باشد. اگر می‌خواهید سفارش استیکر کامیونت یا اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه‌ای را بدهید که مدت طولانی تبلیغ شما را روی بدنه خود خواهند داشت، پیشنهاد می‌کنیم از این روش استفاده کنید.

چاپ مش

نوع دیگر چاپ استیکر که برای چاپ برچسب ماشین گزینه خوبی به حساب می‌آید، مش است. این روش تنها زمانی به کار می‌آید که بخواهید برچسب را روی شیشه‌های خودرو بچسبانید. مانند شیشه‌های اتوبوس یا مترو. این برچسب‌ها حالت شبکه‌ای دارند و در نتیجه نور را از خود عبور می‌دهند. پس اگر قصد دارید روی شیشه‌های وسیله نقلیه برچسب بزنید اما فضای داخلی خودرو از نور بیرون محروم نشود، چاپ مش بهترین گزینه است.

چاپ استیکر داخل چسب

این برچسب هم برای نصب روی شیشه اما از داخل به کار می‌رود. اگر نیاز است که خودرو به طور مرتب شسته شود یا فکر می‌کنید عوامل محیطی مانند آفتاب یا باران می‌توانند روی برچسب‌ها تاثیر بگذارد، می‌توانید از استیکر داخل چسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که با نصب این استیکر دید داخل کامل از بین می‌رود. به علاوه طرح روی آن فقط از بیرون شیشه قابل دیدن است.

در هنگام طراحی استیکر ماشین به چه نکاتی توجه کنیم؟

4

به طور کلی طرحی که برای چسباندن روی انواع خودرو انتخاب می‌کنید، می‌بایست ویژگی‌هایی همچون خوانایی یا وضوح را داشته باشد. اگر قرار است شماره تماس یا نام برند شما در این تبلیغ به چشم بیاید، مطمئن شوید که در طرح اولیه خود، محل نصب را به درستی مشخص کرده‌اید تا در جای خوبی اطلاعات دیده شوند. همچنین لازم نیست تمام خودرو را با برچسب بپوشانید. گاهی با کمی خلاقیت هم می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی نمایید هم ایده‌ای جذاب ارائه دهید. در ادامه چند نکته طلایی دیگر درباره طراحی استیکر خودرو را با هم خواهیم دید.

انتخاب رنگ اهمیت زیادی دارد

در هنگام طراحی هر کار چاپی، رنگ نقش مهمی را بازی می‌کند. چرا که ممکن است طرح شما در مانیتور و در تصویر، چیزی به نظر برسد که بعد از چاپ به آن خوبی مدنظر شما نباشد. پس بهتر است قبل از ثبت سفارش، طرح خود را از نظر مُد رنگی که می‌بایست CMYK تنظیم شده باشد، بررسی کنید و از طراح بخواهید که از کد رنگ‌های مخصوص چاپ استفاده کند که احتمال خطای آنها کمتر است.

همچنین در بعضی از شرایط برای مثال به جای پر کردن کل بدنه اتوبوس با برچسب، ابتدا آن را رنگ می‌کنند و سپس در بخش‌های مورد نظر برچسب‌ها را می‌چسبانند. برای اینکه رنگ زمینه برچسب با رنگ بدنه خودرو یکسان در بیاید، می‌توانید المان‌های گرافیکی طراحی شده خود را بدون بک گراند برای چاپ بفرستید. برچسب‌های شیشه‌ای می‌توانند در این شرایط خواسته شما را پاسخگو باشند.

شعار خود را در معرض دید بگذارید

تمام هدف یک شرکت یا کسب و کار از تبلیغات، دیده شدن است. اما اگر طراح شما در هنگام طراحی استیکر خودرو، به محل قرارگیری شعار یا پیغام اصلی که قرار است به چشم مخاطب بخورد، توجه نداشته باشد، کل هزینه‌های این کمپین تبلیغاتی به هدر خواهد رفت. همچنین دقت کنید که هر بخش از طراحی شما برای خودروی مورد نظر، در سر جای درست خود نصب شود.

به نکات آماده سازی فایل قبل از چاپ دقت کنید

اگر از تصاویر بیتمپ در طراحی خود استفاده می‌کنید، باید رزولوشن عکس بالا باشد. در غیر اینصورت ممکن است افراد با نزدیک شدن به بدنه خودرو، پیکسل‌های تصویر را ببینند. همچنین طراحی در مُد رنگی CMYK با عمق رنگی که چاپخانه به شما می‌گوید، از مهمترین نکات است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از ارسال طرح برای آی آر چاپ، راهنمای این سایت درباره آماده سازی فایل‌های چاپی را مطالعه کنید و اگر سوالی دارید با شماره تلفن 02191304252 تماس بگیرید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها