کد خبر: 667887
تاریخ انتشار :

راهنما خرید ادکلن اماراتی

راهنما خرید ادکلن اماراتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 نمونه ادکلن های 100 میل شرکت اسمارت کالکشن Smart Collection

 

امروزه عطر و ادکلن بخش جدایی‌ناپذیری در دنیای فشن و مد به حساب می آید که بدلیل تنوع بسیار بالای تولید کنندگان، بروز بودن اطلاعات در این رشته وقت زیادی می طلبد. بنا به اطلاعات سایت معتبر fragrantica بیش از 8000 برند تولید کننده مستقل ادکلن در سراسر دنیا وجود دارد که البته بسیاری از آنها برای ایرانی ها شناخته شده اند از جمله شنل و گوچی و دیور و ...

در بازار ادکلن نیز همانند سایر بازارها اجناس درجه چندم و تقلبی یافت میشود و با توجه به اختلاف قیمت با نوع اوریجینال آن، سود خوبی برای سوء استفاده کنندگان داشته و بر جذابیت این ادامه کار می افزاید و باعث زدگی خریداران از این بازار میشود. در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور، توان خرید عموم کاهش یافته و تهیه ادکلن اوریجینال از برندهای معروف که حداقل 2 میلیون تومان می باشد مشکل می باشد. ولی این را نباید بمعنی دور از دسترس بودن تهیه ادکلن با کیفیت از توان خرید عموم دانست.

در سال های اخیر شرکت های اماراتی اقدام به تولید ادکلن هایی نموده اند که با داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا، تا حد زیادی خلا ادکلن های گران قیمت اوریجینال را پر کرده اند. این شرکت ها با الهام از رایحه ادکلن های برند اوریجینال، اقدام به کپی کردن آن رایحه نموده و با طراحی بسته بندی ادکلن که تشابه به نمونه اوریجینال آن دارد بدون اینکه قانون کپی رایت خدشه دار شود تولید میکنند. این شرکت ها بطور قانونی در کشور تحت نظارت و سخت گیر کپی رایت امارات فعال هستند. در ادامه به معرفی این شرکت و ویژگی های آنها پرداخته می شود.

ویژگی ادکلن های اماراتی:

این شرکت ها که در ایران تحت عنوان ادکلن شرکتی نام برده میشود عمدتا دارای ویژگی ها زیر است:

  1. تنوع بالا در رایحه ها و حجم ادکلن
  2. بسته بندی جذاب و شیک ادکلن
  3. رایحه های بروز

شرکت های فعال

از شرکت های قدیمی فعال اماراتی که در زمینه تولید ادکلن کپی فعال بوده میتوان به شرکت ریو کالکشن اشاره کرد که سال ها فعال بود ولی در سال هال اخیر، تنوع و بروز رسانی رایحه ها را کمتر مورد توجه قرار داده است. این شرکت در حال حاضر در جنوب ایران اقدام به تولید ادکلن برای بازار داخل می نماید.

شرکت اسمارت کالکشن Smart Collection که طی 10 سال اخیر توانسته با اخذ نمایندگی تولید این محصول از کشور فرانسه، به تولید ادکلن در کشور امارات اقدام نماید. این شرکت طیفی از محصولات بهداشتی همانند صابون و اسپری و شامپو دارد در ایران بیشتر بخاطر ادکلن های آن شناخته می شود. به حتم بالاترین تنوع در حجم ادکلن تولید شده، متعلق به این شرکت می باشد که از 10 الی 100 میل را شامل میشود. تنوع رایحه های این شرکت در مجموع بیش از 400 رایحه از بیش از 100 برند معروف دنیا می باشد. محصولات این شرکت را می توان با وجود کیفیت خوب بعنوان ارزان ترین ادکلن شرکتی موجود در بازار ایران دانست و بهمین رو بیشترین فروش را در بین شرکت های تولیدی ادکلن کپی دارد.

شرکت فرگرنس ورلد Fragrance World را میتوان سرآمد شرکت های فعال اماراتی دانست که با تنوع بیش از 400 رایحه و داشتن نمایندگی های فراوان در امارات و اندونزی و ... گوی رقابت را در دست گرفته و طرفداران زیادی دارد. کیفیت بالا و تنوع زیاد و بروز از برترین رایحه های برندهای لوکس، از ویژگی بارز محصولات این شرکت می باشد. بسته بندی شیک و جذاب و پلمب با کیفیت و دارای شناسه تولید و تاریخ انقضا و مشخصات تولیدی دقیق نیز از ویژگی های ادکلن های فرگرنس ورد است. از زیر مجموع های این شرکت می توان به برند Essencia و Marque Collection اشاره کرد که اقدام به تولید ادکلن می نماید.

نمونه ادکلن های 100 میل فرگرنس ورلد Fragrance world

 نمونه ادکلن های 100 میل فرگرنس ورلد Fragrance world

 

شرکت برند کالکشن Brand Collection هم از دیگر شرکت های اماراتی که اقدام به تولید ادکلن مینیاتوری در حجم پایین نماید. این شرکت بدلیل تنوع بالا و کیفیت و ماندگاری خوب و نیز جذاب شیشه و بسته بندی محصولات تولیدی، توانسته بازار این نوع محصول را تصاحب نماید. تنوع رایحه و بروز بودن آن پیوسته در محصولات این شرکت عیان است. در واقع شرکت برند کالکشن را میتوان مبتکر تولید ادکلن مینیاتوری دانست که بدلیل جذابیت بازار این مدل محصول، توسط سایر شرکت های فعال از جمله اسمارت کالکشن، سلکتیو کالکشن، ویلیلی کالکشن، مارک کالکشن، جانوین و ... ادامه پیدا کرده ولی هیچ کدام تنوع تولید برند کالکشن را ندارند. محصولی با دسته Gift set نیز در سبد محصولات تولیدی این شرکت وجود دارد که شامل یک پک 3 تکه شامل ادکلن جیبی و یک محصول بهداشتی (لوسیون بدن یا کرم) است و با بسته شیک و قیمت مناسب، کاربرد هدیه در مناسبت ها دارد.  

نمونه ادکلن های تولیدی مدل 25 میل مینیاتوری شرکت برند کالکشن

نمونه ادکلن های تولیدی مدل مینیاتوری شرکت برند کالکشن

 

نمونه ادکلن های Gift set مینیاتوری شرکت برند کالکشن

 نمونه ادکلن های Gift set مینیاتوری شرکت برند کالکشن

 

از دیگر شرکت های فعال اماراتی در زمینه تولید ادکلن شرکتی می توان به شرکت جان وین Johnwin، لاموس Lamuse، پارادایس Paradise، پندورا Pendora، تام تیلور Tom Tailor اشاره نمود.

در سال های بین 95 الی 98 نیز تولید ادکلن شرکتی و کارگاهی در ایران انجام میگرفت ولی بدلیل نوسان قیمت ارز و سختی تولید و رقابت های موجود، این تولیدات از بازار داخلی حذف شدند.

در حال حاضر کشور امارات با دارا بودن جمعی از تولیدکنندگان بزرگ ادکلن، به سمت تبدیل شدن به قطب تولید ادکلن خاورمیانه پیش می رود و با ابتکارات فراوان در تنوع و حجم محصولات و قیمت و کیفیت رقابتی توانسته محصولات ش را تمام دنیا صادر کند و همراهی حمایت دولتی و جذب سرمایه گذاری در این زمینه، به اهداف بزرگ می اندیشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها