کد خبر: 668111
تاریخ انتشار :

معرفی آتلیه های معروف تهران + عکس و آدرس

معرفی آتلیه های معروف تهران + عکس و آدرس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

عکس گرفتن در بهترین آتلیه‌ها می‌تواند خاطراتی به یادماندنی را برای شما ثبت کند که گویی هربار با دیدن آن عکس می‌توانید به همان لحظه و همان مکان سفر کنید و خود را در لحظات پر از شادی خود تصور کنید. اگر به شهر تهران یعنی پایتخت ایران سفر کردید، ابتدا سعی کنید تا با اجاره روزانه خانه در تهران خیالتان را از بابت مکانی برای استراحت آسوده کنید و سپس برای گشت وگذار به جاهای دیدنی تهران سر بزنید و یا اگر به جشن و مهمانی خاصی دعوت شده‌اید یا به هر بهانه‌ای برای ثبت خاطرات که روزی به این شهر سفر کرده‌اید، به آتلیه رفت و عکس‌هایی را برای خودتان ثبت کنید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بهترین آتلیه‌های شهر تهران را به شما معرفی کنیم تا در صورت نیاز برای گرفتن عکس‌های دسته جمعی یا تکی به آن‌ها مراجعه کنید.

 

 

 

استودیو نگارین

استودیو نگارین بی‌شک یکی از بهترین و قدیمی‌ترین آتلیه‌های تهران است که در غرب آن واقع شده است. این استودیو با توانایی انتخاب لوکیشن مناسب، نورپردازی منحصر به فرد و سابقه طولانی مدت در زمینه عکاسی حرفه‌ای توانسته به یکی از بهترین عکاسی‌ها تبدیل شود؛ بنابراین در طول سفرتان به تهران و اجاره سوئیت ارزان در تهران، اگر به عکس گرفتن نیازی پیدا کردید حتما سری به این آتلیه حرفه‌ای بزنید.

2

استودیو ردشات

یکی دیگر از استودیوهای معروف تهران، استودیو ردشات است که می‌توانید با حضور در آن مشاوره‌های لازم را گرفته و نوع عکس یا فیلم خود را مشخص کنید و علاوه‌بر این‌ها می‌توانید آلبوم‌ها و ژورنال‌های فوق‌العاده آن‌ها را تماشا کنید و به کیفیت کار آن‌ها پی ببرید.

اسنپ روم با اجاره آپارتمان مبله تهران در خدمت شما است تا در زمان حضور در تهران مکانی امن و تمیز برای استراحت داشته باشید.

استودیو جواد شکری

اگر برای عکس و فیلم خود به دنبال بهترین و به‌روزترین تجهیزات عکاسی هستید، این استودیو می‌تواند انتخابی شگفت‌انگیز برای شما باشد. جالب است که بدانید این استودیو در ترکیه نیز فعالیت دارد و چه در ترکیه و چه در تهران از درجه یک‌ترین تجهیزات زمینی و هوایی برای عکاسی استفاده می‌کند تا بتواند بهترین عکس‌ها و فیلم‌ها را برای شما ثبت کند.

بهتر است در قدم اول بعد از سفر به این شهر، آپارتمان مبله تهران را از سایت اسنپ روم با کمترین بودجه رزرو کنید تا اگر به عکاسی نیاز پیدا کردید، با خیالی راحت و سر فرصت به بهترین استودیو تهران مراجعه کنید.

استودیو رازان

این استودیو که در زعفرانیه تهران واقع شده است، با شخصی به اسم سهیل رازان مدیریت می‌شود و به ساخت کلیپ‌ها و گرفتن عکس‌های ساده و طبیعی شهرت دارد. قابل ذکر است که بدانید از طریق این استودیو می‌توانید در شهرهای مختلف ایران و حتی دیگر کشورها نیز عکس و فیلم‌هایتان را ثبت کنید.

استودیو پرهان

استودیو پرهان دارای دو شعبه در شرق و جنوب تهران است که سابقه‌ای درخشان و حرفه‌ای در زمینه عکاسی و فیلمبرداری دارد. برای استفاده از خدمات این استودیو تنها کافی است به آن مراجعه کنید تا با کارهای بی‌رقیب آن‌ها آشنا شوید که گویی عالم رویا و خیال را در دنیای واقعی ثبت کرده‌اند.

با اجاره سوئیت ارزان در تهران این فرصت برای شما فراهم است تا در صورت نیاز به‌راحتی به این استودیو سر زده و از کارهای آن‌ها دیدن کنید.

 

3

 

جمع بندی

حال که با آتلیه‌های معروف تهران آشنا شدید، زمان آن فرا رسیده است که با مجموعه اسنپ روم بیشتر آشنا شوید تا برای اجاره روزانه خانه در تهران دیگر با مشکل مواجه نباشید. اجاره سوئیت ارزان در تهران یا اجاره روزانه خانه در تهران از طریق اسنپ روم ممکن است؛ چراکه این مجموعه، بهترین خدمات و کیفیت را با منصفانه‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

این مجموعه جزء گروه سوپراپلیکیشن اسنپ است که ازجمله مزیت‌های آن می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، نزدیکی به ایستگاه‌های رفت وآمد و مناطق مهم شهر، کنسلی بدون کسر هزینه، فراهم کردن روتختی و روبالشتی‌ها تمیز و... اشاره کرد. این مجموعه سفری خوش و راحت را برای شما عزیزان آرزومند است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها