کد خبر: 668137
تاریخ انتشار :

خرید کابین دوش حمام مناسب از لاریس

خرید کابین دوش حمام مناسب از لاریس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

این سوال همیشه از ما پرسیده می‌شود که برندهای مختلف کابین دوش شیشه ای حمام چه تفاوت‌هایی دارند؟ پاسخ دادن به این سوال واقعاً سخت است، با این حال، اگر برای خواندن این مقاله وقت می‌گذارید، لطفاً آن را به طور کامل بخوانید زیرا وقتی تمام شد، مطمئن هستیم که می‌توانید برای خرید بهترین کابین دوش حمام تصمیم بگیرید.

برندهای مختلفی از کابین دوش وجود دارند؛ برای انتخاب بهترین برند نیاز به بررسی ویژگی‌های هر کابین خواهید داشت تا متوجه شوید کدام یک نیازهای شما را برآورده کرده و با خواسته‌های شما مطابقت دارند. در این مقاله از گروه لاریس به بررسی این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

 

قابلیت ها تمامی کابین دوش های شیشه ای حمام

قبل از این که در مورد تفاوت برندها صحبت کنیم، باید ابتدا آنچه را که یکسان است و آنچه از همه آنها انتظار دارید را بررسی کنیم. ویژگی‌های زیادی وجود دارد که در محصولات تولید کنندگان محبوب رایج است. به عنوان مثال، در کابین دوش بخار، همیشه یک خروجی بخار شروع سریع با قابلیت افزودن روغن، یک صفحه کنترل لمسی با بلوتوث، رادیو، یک فن استخراج کننده، روشنایی کروموتراپی، احتمالاً نور LED، جت‌های بدنه، یک گزینه صندلی، شیر دوش ترموستاتیک و چرخ‌های درب که به راحتی تمیز می‌شوند وجود دارد.

تصور می‌شود که اینها مطلوب‌ترین و در واقع ضروری‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز کاربران هستند و بنابراین، همه تولیدکنندگان از گنجاندن آنها در محصولات خود اطمینان می‌دهند. این اقلام و ویژگی‌ها در هر یک از برندها بسیار مشابه هستند، شما باید آنها را تقریباً یکسان در نظر بگیرید.

به عنوان مثال یک سازنده کامپیوتر را در نظر بگیرید، در حالی که روی آن نوشته شده "Asus"، در واقع پردازنده توسط اینتل، درایو ساخت سامسونگ و رم توسط Kingston تولید شده است. ایسوس قطعات با بهترین کیفیت را تهیه کرده و آنها را کنار هم قرار داده و نام خود را روی بدنه اصلی کیس نوشته است. این موضوع هیچ ایرادی ندارد، در واقع ایسوس با کمک بهترین محصولات، یک کالای باکیفیت تولید کرده است.

این موضوع برای کابین دوش نیز یکسان است، مقدار زیادی از اتصالات در واقع بین برندها قابل تعویض هستند. توجه داشته باشید که پنل‌های کنترل، شیرهای دوش، جت‌های بدنه و بادهای موسمی همگی شبیه هم هستند. همین امر در مورد برخی از ژنراتورهای بخار و جعبه‌های الکتریکی و سایر اجزای اصلی نیز صدق می‌کند. اگرچه موارد فوق در اکثر موارد صادق است، برخی از قطعات منحصر به برندها هستند، اما همچنان توسط سازنده قطعات مربوطه تولید می‌شوند و با تغییرات آرایشی متفاوت توسط برندها به کار می‌روند.

 

نکات مهم هنگام انتخاب کابین دوش مناسب

ابعاد کابین دوش اکثر حمام‌های مدرن از کابین دوش به عنوان راه حلی مقرون به صرفه و عملی برای نیازهای مختلف استفاده می‌کنند. دوش نقطه کانونی اکثر حمام‌هاست، بنابراین درست کردن آن بسیار مهم است. در نگاه اول، انتخاب یک پیشنهاد نسبتاً ساده به نظر می‌رسد، اما چند فاکتور مهم وجود دارد که قبل از تصمیم گیری نهایی باید در نظر بگیرید.

ارتباط رزولوشن و تعداد پیکسل‌ها در تلویزیون

تعداد پیکسل‌های به کار رفته در صفحه نمایشگر شهری رابطه مستقیم با وضوح تصاویر و کیفیت آن دارد. به همین دلیل هرچه وضوح تصاویر بیشتر فقط در تلویزیون‌هایی با رزولوشن بالاتر امکان پذیر است. این نوع تلویزیون‌ها گه با استفاده از تکنولوژی بهتری ساخته می‌شوند، کیفیت بالایی در کنتراست و متریال مواد به کار رفته را رعایت می‌کنند که در مجموع روی کیفیت و وضوح تصاویر تاثیر دارد.

در مجموع می‌توان گفت رزولوشن فاکتوری بسیار مهم در کیفیت تصویر تلویزیون شهری است. ولی این فاکتور به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل شامل سایر تلویزیون شهری، نوع محتوا و تصاویر خروجی و فاصله مخاطب با تلویزیون شهری است.

رزولوشن در انواع صفحات نمایشگر شهری به شما نشان می‌دهد که چند پیکسل روی صفحه نمایش به صورت افقی و عمودی قابل نمایش است. به طور مثال، یک صفحه نمایش با عدد 1920 *1080 بیانگر این است که این صفحه نمایش دارای 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل به صورت عمودی است. در نتیجه اندازه پیکسل‌های یک صفحه نمایش با فرمول عرض*طول به دست می‌آید و در مثال ذکر شده نیز صفحه نمایش 1920*1080 پیکسل است.

 

رزولوشن نمایشگر و تلویزیون شهری چقدر مهم است؟

اجاره نمایشگر شهری با مطالعه این نوشتار شاید تصور کرده باشید که مهم‌ترین فاکتور در کیفیت یک نمایشگر شهری رزولوشن تصاویر آن است؛ در حالی که چنین نیست. به عبارت دیگر علاوه بر رزولوشن عوامل متعدد دیگری مانند روشنایی ارائه رنگ نیز در کیفیت تصاویر تاثیر گذار هستند. به همین منظور هنگام خرید تلویزیون شهری و نمایشگاهی ابتدا از خودتان بپرسید که مخاطبان شما چه کسانی هستند و ابعاد مکانی که تلویزیون در آن نصب می‌شود، چه مقدار است. با پاسخ به این سوالات می‌توانید گزینه مناسب را برای خرید یا اجاره انتخاب کنید.

همان‌طور که بیان شد تنها عامل در کیفیت تصاویر این نیست که تلویزیون دارای رزولوشن بالا باشد. به عبارت دیگر اگر قصد داشته باشید تصاویر بی کیفیتی را در نمایشگر با کیفیت به نمایش بگذارید، انتظار معجزه نداشته باشید! زیرا تلویزیون شهری با رزولوشن بالا نمی‌تواند عیب برنامه‌های بی کیفیت را بپوشاند

هرآنچه درباره تلویزیون نمایشگاهی باید بدانید.

با بیلبورد تلویزیون شهری بیشتر آشنا شوید

شاید بهتر باشد بیلبوردهای دیجیتال را مرحله‌ اخیر تکامل بیلبورد شهری در نظر بگیریم. همان‌طور که پیشتر اشاره شد بیلبوردهای دیجیتال می‌توانند با توجه به اهداف تبلیغاتی در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی طراحی و اجرا شوند.

در یک دسته‌بندی کلی بیلبوردها و نمایشگرهای دیجیتال را می‌توان بر اساس محل قرارگیری به دو دسته تقسیم کرد:

  • بیلبورد دیجیتال داخلی: معمولا کیفیت بالاتری دارند و امکانات خلاقانه‌تری برای طراحی فضا در اختیار طراحان غرفه‌های نمایشگاهی، فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و مراکز خدماتی قرار می‌دهند
  • بیلبورد دیجیتال خارجی: از شدت نور بیشتر و مقاومت بالایی در مقابل تغییرات جوی برخوردار هستند و با توجه به کاربرد یا محل قرارگیری و فاصله از دید مخاطبان می‌توانند ابعاد نمایشگر شهری و کیفیت‌های مختلفی داشته باشند

تغییر محتوای بیلبورد دیجیتال می‌تواند بر اساس متغیرهای مختلفی مثل گذشت زمان یا اتفاق‌های مهم انجام شود. اسکوربوردهای ورزشگاه‌ها، تابلوهای مشخصات پرواز فرودگاه‌ها، تابلوهای اعلان شماره باجه‌های مراکز خدماتی و حتی تابلوهای اعلان قیمت بورس و صرافی‌ها و تمام تابلو روان نمونه‌های ابتدایی و اولیه این دسته از بیلبوردها محسوب می‌شوند که جنبه آگاهی‌رسانی دارند و تغییرات را اعلام می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها