کد خبر: 668181
تاریخ انتشار :

مرکز فروش برچسب(لیبل) تبلیغاتی در تهران

مرکز فروش برچسب(لیبل) تبلیغاتی در تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

برچسب های تبلیغاتی به لیبل و استیکر تبلیغاتی نیز شناخته شده اند. برچسب های تبلیغاتی در بسیاری از کسب و کار ها بسیار پر کاربرد هستند و بیشتر کسب و کار ها برای معرفی برند و محصولاتشان از لیبل های تبلیغاتی استفاده می کنند. انواع گوناگونی از این برچسب ها در دنیا وجود دارند که هر کدام کارایی و ویژگی های خاص خود را دارند.

مجموعه چاپ سروش مرکز فروش لیبل های تبلیغاتی در تهران است. چاپ مارک ژله ای  طبق سفارش و نوع طرح شما عزیزان طراحی و به چاپ می رسند.

2

ماندگاری و جنس برچسب تبلیغاتی برای همه ارزش بالایی دارد زیرا که جنس یک برچسب تبلیغاتی باید از چند جهت مورد بررسی قرار گیرد. مثلا چاپ استیکر تبلیغاتی باید در برابر نور خورشید و گرما مقاومت بالایی داشته باشند تا در اثر حرارت و گرمای خورشید استیکر از بین نرود.

چاپ شبرنگ یکی از لیبل های تبلیغاتی است که بسیار کاربردی می باشد. این چاپ برچسب  شبرنگ به گونه ای است که اگر ورقه ای روی سطح برچسب شبرنگ کشیده نشود، ممکن است سطوح لیبل و یا استیکر خط خطی شود. بنابراین لمینیتی که روی لیبل شبرنگ کشیده می شود، باعث ماندگاری بیشتر چاپ برچسب شبرنگ شده و دیگر آسیبی به سطح لیبل وارد نمی شود. چاپ لیبل شب رنگ، یک ورقه ی مات،تیره و یا براق دارد که بر روی سفارش شما قرار میگیرد.

جنس استیکر از نوعی متریال یا (ماده ی اولیه) دارد. که جنس متریال آن از پی وی سی سفید رنگ است و که دارای قسمت های زیادی می باشد. مانند: یک لایه چسب در زیر، یک لایه پی وی سی سفید رنگ در وسط، یک لایه کوتینگ جذب کننده و یک لایه کاغذ روغنی که برای محافظت از چسب زیر استیکر می باشد.

بهترین برچسب (لیبل) تبلیغاتی کدام است؟

چاپ استیکر سفید عرض 120 کاربرد های مختلفی در هر صنایعی دارد. در صنایع های زیادی می توان از چاپ استیکر سفید عرض با 120 استفاده کرد. صنایعی مانند: مواد شوینده، روی بطری های نوشابه، قوطی های کنسرو، شیشه های حبوبات، شیشه های کنسرو و..

شما عزیزان به راحتی می توانید برای صنایع مختلف خود از چاپ استیکر سفید عرض 120 استفاده کنید و برند و نام شرکت خود را به مشتریان معرفی کنید. چاپ و برش استیکر سفید برای آن دسته از صنایعی که از زمینه سفید برای معرفی برند محصولات خود بهره می گیرند استفاده می شود.

چاپ استیکر سفید مات مناسب برای نصب روی سنگ، نصب روی شیشه، نصب روی تابلو ها و.. است. استیکر سفید مات چسبندگی بسیار بالایی دارد.  نصب چاپ استیکر سفید مات بسیار راحت می باشد که قبل از چسباندن روی اشیاء، سطح مورد نظر باید تمیز و خیس شده باشد تا چاپ استیکر سفید مات با کارتر مخصوص به راحتی اما با دقت بالا چسبانده شود. چاپ استیکر سفید مات در مکان های زیادی مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، تاکسی ها، آمبولانس ها، آتش نشانی ها، شرکت ها، سازمان های اداری و... کاربرد دارد.

چاپ استیکر سفید مات مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد و در برابر حرارت و نور مستقیم آفتاب کم رنگ و پوسته پوسته نمی شود. البته چاپ استیکر سفید دو نوع مات و براق دارد که بسته به نوع مصرف، از آنها استفاده می کنند.

چاپ برچسب اموال و یا برچسب امنیتی و چاپ برچسب اموال نارنجی که عموما بر روی لیبل شبرنگ چاپ می شود. یک نوع برچسب امنیتی است که استحکام و قابلیت چسبندگی بالایی دارد. برچسب اموال سبز و برچسب اموال نارنجی در واقع برچسبی است که برای اموال امنیتی کاربرد دارد و رنگ برچسب سبز و یا نارنجی رنگ می باشد. که جهت حفظ اموال دولتی، شرکتی، سازمان ها و.. می باشد. و قابلیت پیگیری اموال سرقت شده دارد. چاپ برچسب اموال سبز و نارنجی، بارکد و شماره سریالی روی آن چاپ می شود که این بارکد حکم ID (شناسنامه) اموال را دارد.

3

چاپ لیبل استیل براق عموما برای نشان دادن برند بر روی محصولات، مشخص کردن کاربرد و توضیحات محصولات استفاده می شود. استیل شناخته ترین نوع فلز در تبلیغات برند، محصولات، لوگو، پلاک و... می باشد. که بر روی ورقه های استیل چاپ می شوند. چاپ لیبل استیل براق همان طور که از نامش از جنس براق است و بهترین گزینه برای چاپ برند، چاپ پلاک ماشین و پلاک منازل و.. می باشد. چاپ استیل لیبل براق، ضدخش می باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها