کد خبر: 668304
تاریخ انتشار :

راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون سرمایه | کسب درآمد از سایت بدون سرمایه اولیه!

راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون سرمایه | کسب درآمد از سایت بدون سرمایه اولیه!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رشد ۱۰ برابری کاربران اینترنت و فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند باعث شده است تا سبک زندگی مردم بیشتر از گذشته به سمت انجام اینترنتی کارها برود. امروزه همه افراد بخش گسترده‌ای از نیازهای روزمره خود را از طریق خرید آنلاین برطرف می‌کنند. به همین خاطر بسیاری از افراد از ما می‌پرسند: چگونه یک فروشگاهی اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟ شاید تصور کنید راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی به سرمایه اولیه بالایی نیاز دارد. درصورتی‌که این تصور کاملا اشتباه است و شما می‌توانید با کمترین هزینه یا حتی بدون هیچ هزینه‌ای یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید. در این مقاله روش راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان را به شما آموزش می‌دهیم. اگر به راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون سرمایه فکر می‌کنید، با خواندن این مقاله مهم‌ترین نکات را در این زمینه یاد خواهید گرفت.

آیا راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان امکان پذیر است؟

اگر بخواهیم در یک کلمه و بدون فوت وقت به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم: خیر، امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان وجود ندارد. زیرا در پایه‌ای‌ترین حالت باید برای خرید هاست و دامنه هزینه بپردازید. بااین‌حال، در دنیای مدرن امروز روش‌هایی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون سرمایه پدید آمده است که با کمترین هزینه می‌توانید یک سایت جذاب داشته باشید. یکی از این روش‌ها استفاده از سایت ساز است که در ادامه به‌طورمفصل به توضیح آن می‌پردازیم.

صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون سرمایه

هرچند بدون پرداخت هزینه نمی‌توانید یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید، اما برای انجام این کار لزوما به سرمایه اولیه بالا نیاز ندارید. اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید، حتما باید بودجه‌ای را برای هزینه‌های اولیه آن مانند خرید هاست و دامنه، ثبت فروشگاه در اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و دریافت مجوزها در نظر بگیرید. بااین‌حال سایر کارها مانند طراحی سایت، تولید محتوا و سئوی سایت فروشگاهی را می‌توانید به روش‌های زیر با کمترین هزینه انجام دهید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان

استفاده از فروشگاه‌سازهای اینترنتی؛ بهترین روش ایجاد سایت فروشگاهی

اگر هیچ سررشته‌ای در زمینه طراحی سایت و نکات مهم در راه اندازی فروشگاه اینترنتی ندارید، اصلا نگران نباشید. با استفاده از فروشگاه‌ساز اینترنتی شاپفا می‌توانید فقط با استفاده از یک ایمیل، در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود اقدام کنید. با مشاهده نمونه‌های طراحی‌شده توسط شاپفا متوجه خواهید شد که رابط کاربری سایت فروشگاهی آن به‌قدری جذاب است که هیچ تفاوتی با سایت‌های دیگر ندارد.

اگر نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام را بلد باشید، به‌راحتی می‌توانید بدون هزینه کسب درآمد داشته باشید. البته توجه داشته باشید که صفحه‌های فروشگاهی اینستاگرامی بدون سایت معمولا از اعتبار کافی برخوردار نیستند و مجوزی هم به آن‌ها داده نمی‌شود. به همین خاطر توصیه می‌کنیم حتی اگر قصد فروش محصولات در شبکه‌های اجتماعی را دارید، حتما یک سایت پشتیبان هم داشته باشید تا مشتریان راحت‌تر به شما اعتماد کنند.

یادگیری طراحی سایت و تولید محتوا؛ روشی زمان‌بر و ناکارآمد

اگر قصد استفاده از امکانات و خدمات سایت فروشگاهی ندارید و از طرفی نمی‌خواهید برای طراحی سایت از پایه خرج کنید، پس فقط یک راه برایتان باقی می‌ماند؛ یادگیری خودآموز طراحی سایت و راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی! یادگیری طراحی سایت، سئو سایت فروشگاهی و همچنین تولید محتوا از کارهایی است که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون سرمایه باید انجام دهید. آموزش هرکدام از این موارد به‌تنهایی حداقل یک سال به طول می‌انجامد. آیا شما قصد دارید راه‌اندازی سایتتان را حداقل سه سال به تعویق بیندازید؟

واضح است که یادگیری طراحی سایت و تولید محتوا جایگاهی در راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان ندارد. پس بهترین راه برای انجام این کار همان استفاده از فروشگاه‌سازهای اینترنتی است که با کمترین هزینه کارتان را راه بیندازد. بااین‌حال اگر سایتتان را برای آینده می‌خواهید، با یادگیری طراحی سایت، سئو و تولید محتوا می‌توانید صرفا با خرید هاست و دامنه سایر کارها را بدون هزینه خاصی خودتان انجام دهید.

صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی  با شاپفا

شاپفا؛ بهترین انتخاب برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه

در این مقاله به بررسی روش‌های راه اندازی فروشگاه اینترنتی بدون سرمایه پرداختیم. البته منظورمان از ایجاد سایت بدون سرمایه، راه‌اندازی فروشگاه بدون هزینه نیست؛‌ زیرا در هر صورت شما باید هزینه‌هایی مانند خرید دامنه و هاست را در نظر بگیرید. بااین‌حال اگر به فروش اینترنتی محصولات خود فکر می‌کنید، با استفاده از فروشگاه‌سازهای آنلاین می‌توانید با فقط چند میلیون یک سایت استاندارد و جذاب داشته باشید.

شاپفا بهترین فروشگاه‌ساز آنلاین در ایران است که خدمات خود را در سه سطح کاربردی، حرفه‌ای و پیشرفته به شما عزیزان عرضه می‌کند. واضح است که امکانات و قیمت سطح کاربردی از دو حرفه‌ای و پیشرفته پایین‌تر است و برای شروع کار انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. از جمله مزایای راه‌اندازی سایت فروشگاهی با استفاده از شاپفا می‌توانیم به ۷ روز تست رایگان، هاست رایگان، دامنه هدیه ir، اتصال دامنه شخصی، فعال‌سازی SSL و CDN و همچنین به‌روزرسانی و آموزش رایگان اشاره کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه‌ساز آنلاین شاپفا وارد سایت shopfa.com شوید یا با شماره تلفن ۰۲۲۱۶۷۹۵۴ تماس بگیرید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها