کد خبر: 668671
تاریخ انتشار :

سریال آکتور چند قسمت است؟ (با هنرنمایی نوید محمدزاده)

سریال آکتور چند قسمت است؟ (با هنرنمایی نوید محمدزاده)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

سریال آکتور به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی محصول سال 1400 کشور ایران می باشد در ژانر های خانوادگی ، درام تولید شده است و قرار است در اواخر سال 1401 به بازار شبکه نمایش خانگی عرضه شود. سریال آکتور اولین ساخته آقای نیما جاویدی به عنوان کارگردان یک سریال در شبکه نمایش خانگی می باشد و از جمله آثار مهم ایشان میتوان به فیلم ملبورن ، و سرخپوست اشاره کرد. او از جمله کارگردانی کار نویسندگی نیز انجام می دهد و آکتور دومین اثر ایشان و فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی اولین تجربه فیلم نامه نویسی ایشان بوده است.

داستان سریال از چه قرار است ؟

اکتور زندگی چند بازیگر و دانشجو تئاتر است که بسیار با استعداد هستند، آنها طی ماجراهایی یک پیشنهاد کاری دریافت میکنند و کل داستان سریال حول محور این داستان ادامه پیدا میکند و ماجراجویی از انجا شروعت می شود و زندگی آنها دستخوش تغییرات زیادی می شود.

سریال آکتور چند قسمت است و چند فصل دارد؟

این مجموعه در مراحل پسا تولید به سر میبرد اما هنوز از تعداد فصل ها و قسمت های آن اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

سریال آکتور چند قسمت است؟

قسمت اول سریال آکتور از کجا پخش میشود ؟

شما عزیزان برای دانلود سریال آکتور میتوانید به لینک مشخص شده مراجعه نمایید و بصورت قانونی بعد از انتشار این محصول اقدام به دریافت و تماشای حلال سریال بپردازید و لذت ببرید. (برای اطلاعات دقیق تر به لینک مشخص شده مراجعه نمایید)

از جمله بازیگران مطرحی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند می توان به نوید محمدزاده ، هانیه توسلی، هستی مهدوی فر، احمد مهران فر، هومن برق نورد، گلاره عباسی، و خانم مهراوه شریفی نیا اشاده کرد. تهیه کنندگی این اثر نیز توسط مجید مطلبی انجام شده است.

نکته :  پیشبینی میشود که سریال اکتور یکی از پرفروشترین و پربیننده ترین سریال در شبکه نمایش خانگی در سال 1401 شود اما اگه سریال پدر گواردیولا همزمان با اکتور وارد بازار نمایش خانگی شود میتوانیم شاهد رقابت بسیار جذابی از نظر فروش بین این دو اثار باشم که در نهایت موجب افزایش کیفیت و رضایت مردم عزیز کشورمان خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها