کد خبر: 669211
تاریخ انتشار :

بهترین شرکت صادرات زعفران از ایران

بهترین شرکت صادرات زعفران از ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

در این مقاله قصد داریم شما را با روند صادرات زعفران از ایران آشنا کنیم و اگر به فکر تبدیل شدن به یکی از صادرکنندگان موفق زعفران ناب ایرانی هستید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کرده و این کار را انجام دهید. مراحل صادرات زعفران را خوب می شناسند، همدیگر را می شناسند، در عین حال از همان ابتدا خود را برای یک جاده پر دست انداز آماده می کنند، چرا که راه سختی پیش روی گام های بزرگ و دستاوردهای بزرگ است.

برای مشاوره در مورد صادرات زعفران از ایران به خارج از کشور با شرکت جهان کالا درتماس باشید.

قوانین کلی برای  شرکت صادرات زعفران از ایران

به طور کلی برای شروع صادرات انواع محصولات (خوراکی و غیر خوراکی) باید پنج نکته مهم را در نظر بگیرید:

1) تعیین استراتژی:

یعنی از مرحله تولید زعفران تا مرحله بسته بندی تا مرحله فروش و انتقال وجه را از قبل تعیین و تعیین کنید تا بتوانید کسب و کاری مطمئن و سودآور داشته باشید.

حتما از قبل به همه چیز فکر کرده اید: زعفران را خودم بخرم یا خودم بکارم؟ اگر بخواهم زعفران بکارم چگونه زعفران بکارم؟ چگونه بسته بندی کنم؟ چگونه بازاریابی کنم؟ هزینه های جانبی چقدر است؟ آیا تمام شرایط لازم برای اخذ مجوزهای مربوطه را دارم؟ و ….

۲) آگاهی از نیازهای بازار جهانی:

 

این بدان معناست که باید بدانید مشتریان شما در سراسر دنیا چه نوع زعفرانی را می پسندند و کدام زعفران را می خرند و بر اساس آن عمل کنید.

3) چه نوع زعفرانی برای صادرات بهتر است؟

این آیتم با شناخت نیاز بازار پیاده سازی می شود و شما بر اساس شناخت مشتری و نیاز او همان محصول را صادر می کنید.

4) فرآیند صادرات چگونه است؟

از ابتدا باید همه اینها را به دقت دنبال کنید، از نحوه صادرات کالا، از گمرک گرفته تا حواله پول.

5) کدام کشورها برای صادرات مناسب هستند؟

یکی از موارد مهم صادرات زعفران و سایر کالاها این است که مکان مناسبی برای صادرات کالای خود پیدا کنید در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد.

مراحل شرکت صادرات زعفران از ایران

ارزیابی کلی مراحل صادرات زعفران:

حال با این شرایط اگر همچنان به فکر فعالیت در زمینه صادرات زعفران هستید با ما همراه باشید.

اما شرایت خاصی برای صادرات زعفران وجود دارد که ابتدا به طور کلی بررسی می کنیم و سپس بیشتر توضیح می دهیم:

  • خرید یا تولید زعفران مرغوب
  • بسته بندی حرفه ای جهانی زعفران صادراتی
  • گواهی استاندارد داشته باشید
  • گواهی سلامت حیوانات داشته باشید
  • ارائه کارت بازرگانی
  • بررسی دقیق صادرات زعفران

مرحله اول: اولین قدم در صادرات محصولی مانند زعفران، تعیین قیمت مناسب برای آن است و برای این کار باید به کمیسیون قیمت مراجعه کنید.

 

مرحله دوم: کسب و کار شما در کلاس جهانی بسته بندی حرفه ای کالا و بسته بندی زعفران صادراتی معمولا کمتر از 30 گرم و بیشتر از آن نیست، دقت کنید یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در تجارت همین بسته بندی و تبلیغات است و اکنون شما نماینده کشور شما هستند، پس به مشتریان جهانی خود کیفیتی زیبا و باکیفیت بدهید شما باید محصول را معرفی کنید.

مرحله یا فرآیند سوم: اکنون نوبت به تهیه مجوزهای لازم برای صادرات زعفران می رسد که شامل گواهی استاندارد و گواهی گیاهپزشکی (البته بستگی به نوع محصول دارد) و ارائه کارت بازرگانی و همچنین معرفی. . یا وکالت نامه ای مبنی بر اعلام زعفران به گمرک، نحوه عدل بندی و در نهایت مجوز صادرات بسته به شرایط، محصول را در گمرک ثبت کرده و اقدام به صادرات کالای خود می کنید.

نحوه ثبت زعفران در گمرک:

پس از اخذ کلیه مجوزهای لازم برای صادرات و انجام مراحل قبلی، باید محصول خود را در گمرک جمهوری اسلامی ایران ثبت و برای این امر اظهارنامه صادراتی خود را تهیه و اظهارنامه صادراتی حاوی موارد ذکر شده در زیر را تکمیل نمایید. زیر:

اطلاعات شخص صادر کننده کالا (زعفران)، اطلاعات شخص اظهار کننده کالا (زعفران)، اطلاعات مشتری، کشور مبدا، کشور مقصد (صادرات زعفران)، مشخصات کالا، وسیله حمل و نقل و مبدا بارگیری، شرایط عملیات، نوع کالای صادراتی (زعفران) و کلیه جزئیات از وزن و تعرفه و مقدار یا تعداد آن، مشخصات کامل محموله (مانند بسته بندی، سبک و نوع) بسته بندی، مقدار، علامت، ظرف و وزن) کلیه اقلام حقوق گمرکی نام گمرکی که اظهارنامه از آنجا صادر می شود و نسخه محلی اظهارنامه برای امضا و مهر شماره و مشخصات ثبت آن در گمرک و تایید گمرک و مقامات آن.

پس از انجام تمامی این مراحل و تکمیل اظهارنامه، این اظهارنامه به همراه مدارک شما ضمیمه شده و به اداره تایید گمرک ارائه می شود.

مرحله چهارم یا فرآیند چهارم:

حال باید مدارک لازم جهت احراز هویت صادرکننده شامل: صحت مدارک ارسالی، نوع و تعرفه زعفران و صحت مندرجات از نظر ارزش اعلام شده با مدارک و در نهایت، مرجع صادرات، تولید کننده زعفران است.

   مرحله پنجم:

در صورتی که زعفران در آخرین مرحله از فرآیند صادرات باشد، باید محصول صادراتی (زعفران) مورد ارزیابی قرار گیرد و در این مرحله محصول صادراتی شما ثبت شود.

اما بهترین شرکت صادرات زعفران از ایران شرکت جهان کالا کارگو با خدمات ارسال بار و کالا، همچنین خدمات صادرات کالا به کشور های دیگر را دارد.

شما می توانید از محموله هوایی برای حمل بار و حتی محموله های کوچک در حالت بار و صادرات استفاده کنید. خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

6

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

  • حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و هزینه های مربوط به صادرات زعفراناز ایران، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت کنید:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰  ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱  ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱  ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴   ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸   ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها