کد خبر: 669335
تاریخ انتشار :

کشورهای مناسب زندگی برای ایرانیان

کشورهای مناسب زندگی برای ایرانیان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که هر فرد در طول زندگی خود ممکن است با آن مواجه شود تصمیم برای مهاجرت است. دراین‌خصوص می‌خواهیم کار را برای شما قدری ساده‌تر کرده و کشورهای مناسب زندگی برای ایرانیان را نام ببریم. این کشورها هرکدام بر اساس یک سری معیارها و شاخص‌ها انتخاب می‌شوند و به شما برای رسیدن به زندگی ایده‌آل کمک خواهند کرد. هرچند دراین‌رابطه مشخص‌کردن هدف شما از مهاجرت می‌تواند بزرگ‌ترین عامل تعیین‌کننده در انتخاب مقصد مهاجرتی باشد.

 

مهاجرت به آلمان و کسب اقامت

اینکه شما می‌خواهید بعد از مهاجرت به کار یا تحصیل بپردازید و یا اینکه سرمایه‌گذاری کنید می‌تواند در انتخاب کشور محل اقامتتان بسیار تأثیرگذار باشد. علت آن هم این است که هر کشور بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود بستر خاص و ویژه‌ای را برای یک سری فعالیت‌ها مهیا کرده است. کشور مناسب برای زندگی ایرانیان جهت مهاجرت تحصیلی ممکن است برای کارکردن یا سرمایه‌گذاری چندان مناسب نباشد. بااین‌حال اما در این مقاله کشورهایی به شما معرفی خواهد شد که از هر لحاظ بهترین باشند!

اقامت در آلمان برای ایرانیان

یکی از ایده‌آل‌ترین سرزمین‌ها برای مهاجرت ایرانیان قطعاً کشور آلمان است. این کشور یکی از وزنه‌های اقتصادی اروپا و حتی دنیا شناخته می‌شود و به همین دلیل اوضاع تورم و دخل‌وخرج در آنجا به‌مراتب بهتر از ایران خواهد بود. درصورتی‌که شما می‌خواهید وارد مشاغل صنعتی شوید و به‌عنوان یک متخصص و تکنسین شغل خوبی به دست آورید، گرفتن اقامت آلمان می‌تواند گزینه خوبی به شمار آید. این کشور صنایع مادر عظیم و کارخانه‌های متعددی دارد و برای همه رشته‌های حوزه مهندسی، مشاغل بسیار زیادی وجود دارد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود تا آلمان را به‌عنوان یک سرزمین ایده‌آل بابت مهاجرت انتخاب کنیم مزایای آن بابت مهاجرت تحصیلی است! به‌جرئت می‌توان آلمان را یکی از بهترین سرزمین‌ها در حوزه توسعه علم و دانش معرفی کرد. در این کشور تحصیل از مقطع ابتدایی تا پایان کارشناسی به زبان آلمانی بوده و بعد از آن این امکان برایتان فراهم شده که به انتخاب خودتان به زبان آلمانی یا انگلیسی مشغول به تحصیل باشید. همه دانشگاه‌های این کشور از سطح علمی و امکانات بسیار خوبی بهره‌مند هستند.

شرایط مناسب کار و تحصیل در آلمان

در نهایت نیز لازم است برای شما آلمان را از جنبه‌های زندگی و معیشت نیز بررسی کنیم. از آنجایی آلمان را در صدر لیست کشورهای مناسب زندگی برای ایرانیان قرار داده‌ایم که شرایط گرفتن ویزا برای همراه و مخصوصاً خانواده افراد دارای ویزای کار بسیار آسان است. با این ویزا شما می‌توانید همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را به آلمان برده و در آنجا از مزایایی همچون درمان باکیفیت و تحصیل رایگان بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که شما باید برای دریافت اقامت آلمان حتماً تا سطح B2 به زبان آلمانی مسلط باشید.

مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

کانادا هم اکنون کشوری است که بالاترین میزان درخواست برای مهاجرت از طرف ایرانیان را دارد. تقریباً می‌توان گفت که هر ایرانی که تصمیم به مهاجرت گرفته حداقل یک‌بار شرایط زندگی در آن را بررسی کرده است. ازآنجایی‌که این کشور یکی از کشورهای بسیار وسیع در جهان بوده؛ ولی از تراکم جمعیتی پایینی برخوردار است درهای خود را بازکرده تا با ارائه اقامت کانادا نیروی کار و دانشجو از سراسر جهان برای خود جذب کند. فرصت کارکردن در کانادا برای همه حوزه‌های کاری فراهم شده است و این کشور به همه تخصص‌ها نیاز دارد.

شاخص توسعه انسانی در کانادا بسیار بالا است

آنچه که سبب شده تا کانادا را در گروه کشورهای مناسب زندگی برای ایرانیان قرار دهیم این است که این کشور در مقایسه با جایی مانند انگلستان یا ایالات متحده، بسیار ساده‌تر ویزا صادر می‌کند! این در حالی است که حتی در برخی زمینه‌ها کانادا از بقیه کشورها پیشرو تر بوده است. نرخ تورم در کانادا پایین بوده و حتی از نظر شاخص رضایت از زندگی، شادی، سبک زندگی سالم و... شهرهای کانادا حتی از اروپا هم بالاتر هستند. البته فراموش نکنید که این کشور زمستان‌های بسیار سردی داشته و تحصیل نیز کاملاً رایگان نیست!

بااین‌وجود اما کسانی که با سرمایه مناسب قصد مهاجرت دارند می‌توانند روی مزایای کانادا برای ایجاد شغل و شروع کسب‌وکار حساب کنند. یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت اقامت کانادا این است که شما با ارائه پلن کسب‌وکار، یک شرکت در آن کشور به ثبت برسانید و به‌سرعت اقامت خود را دریافت کنید. یکی دیگر از روش‌های پیشنهادی ما برای گرفتن اقامت کشور کانادا اقدام از طریق راه‌اندازی استارتاپ است. درصورتی‌که شما با این روش‌ها آشنایی ندارید می‌توانید همین حالا با کارشناسان گروه مهاجرتی هرمس اپلای با شماره 02191070170 تماس حاصل کنید.

مهاجرت با کمک موسسه مهاجرتی هرمس

مهاجرت به استرالیا برای یک زندگی بهتر!

 تا همین چند سال پیش این کشور به‌سادگی و به‌اصطلاح با سرعت باد از سراسر دنیا مهاجر می‌پذیرفت و سریعاً اقامت صادر می‌کرد. در چند سال اخیر اما تا حدودی سخت‌گیری‌هایی برای دادن اقامت استرالیا به متقاضیان به وجود آمده؛ اما باز هم می‌توان آن کشور را یکی از بهترین گزینه‌ها برای زندگی ایرانیان معرفی کرد. این کشور یکی از سرزمین‌هایی بوده که تنوع نژادی در آن بالا است و اکثر افراد تجربه مهاجرت را داشته‌اند پس چندان احساس غربت نخواهید کرد.

کشور استرالیا نیز یکی از سرزمین‌های بسیار پیشرو در علم و صنعت به شمار می‌آید و در آن علاوه بر وجود دانشگاه‌های بسیار معتبر و گروه‌های تحقیقاتی متعدد، شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی نیز وجود دارد. پس می‌توان این‌طور نتیجه‌گرفتن که راه‌های زیادی نیز برای مهاجرت وجود دارد. یکی از دلایلی که سبب شده تا استرالیا را یکی از کشورهای مناسب زندگی برای ایرانیان معرفی کنیم این است که شرایط بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری به شما ارائه می‌کند.

در حقیقت شما می‌توانید با ورود مبلغ تعیین شده از سمت اداره مهاجرت به بانک‌های این کشور از اقامت استرالیا به همراه مزایای بی‌شماری بهره‌مند شوید. شهرهای سیدنی و ملبورن نیز شرکت‌ها و کارخانه‌های متعددی دارند که به‌صورت مرتب آگهی جذب نیروی کار بین‌المللی منتشر می‌کنند. با پیگیری این آگهی‌ها و ارسال رزومه خود می‌توانید شانس زندگی در یکی از بهترین کشورهای انگلیسی‌زبان دنیا به همراه مزایای زیادی را به دست آورید. جالب است بدانید که آب‌وهوای استرالیا برای ایرانیان بهتر از کانادا است!

بهترین کشورها برای زندگی ایرانیان

سایر کشورهای مناسب برای ایرانیان

در ادامه نیز برخی دیگر از کشورهایی که اخیراً موردتوجه ایرانیان واقع شده را می‌بینید. درصورتی‌که همچنان میان کشورهای مناسب زندگی برای ایرانیان مردد مانده‌اید می‌توانید با کارشناسان مهاجرتی هرمس اپلای مشورت کنید. این کارشناسان به پشتوانه سال‌ها تجربه و پرونده‌های موفق بی‌شمار برای شما بهترین گزینه را انتخاب خواهند کرد. سایر کشورها برای مهاجرت به شرح زیر هستند:

  • امارات متحده عربی
  • ترکیه
  • قبرس
  • ایتالیا
  • انگلستان
  • نروژ
  • هلند
  • آمریکا

 

کلام آخر

 در این مقاله برای شما سه مورد از بهترین کشورهایی که ایرانیان می‌توانند در آن زندگی خوبی را بعد از مهاجرت تجربه کنند معرفی کردیم. در ابتدا به آلمان پرداختیم که قدرت اقتصادی بالایی دارد و برای مشاغل مختلف چه در حوزه مهندسی و چه در زمینه پزشکی و حتی علوم‌انسانی جایگاه‌های شغلی بسیاری دارد. سپس در لیست کشورهای مناسب زندگی برای ایرانیان به کانادا اشاره کردیم که بسیار مهاجرپذیر است و می‌توانید به‌سادگی اقامت آن را دریافت کنید.

 همچنین در این مقاله از استرالیا صحبت شد که یکی از پرمهاجرترین کشورهای دنیاست و تنوع نژادی خیلی خوبی دارد. در نهایت نیز برای هرچه کامل‌تر شدن لیست کشورهای مناسب زندگی برای ایرانیان تعداد دیگری از کشورها که ایرانیان زیادی می‌خواهند به آنها مهاجرت کنند را نام بردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها