کد خبر: 670017
تاریخ انتشار :

خرید چاپگر اچ پی

خرید چاپگر اچ پی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

ما سعی داریم در این مقاله صفر تا صد خرید پرینتر اچ پی را به شما بیاموزیم تا در انجام ای کار یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات الکترونیکی در زمینه ماشین های اداری شرکت اچ پی می باشد. اچ پی اولین تولید کننده پرینترهای لیزری در جهان بود که امروزه یکی از پرفروش ترین پرینترها به حساب می آید. این شرکت انواع مختلفی از این پرینترها مانند پرینترهای تک کاره و چند کاره را در بازار عرضه می کند که دارای قابلیت های متفاوت و قیمت مناسب هستند.

 

ویژگی های پرینترهای اچ پی

بدنه محکم و مقاومی دارد

کیفیت چاپ بالا

سرعت چاپ بالا

با توجه به امکانات ذکر شده در بالا، اگر قصد خرید چاپگر را دارید، برند HP را به شما معرفی می کنیم. قبل از خرید دستگاه باید قیمتی را که می خواهید بپردازید بررسی کنید، زیرا این محصول از تنوع قیمت بالایی برخوردار است.

 

انواع پرینترهای اچ پی

فناوری چاپ در پرینترهای اچ پی شامل لیزر، ماتریس نقطه ای و جوهر افشان است.

چاپگر جوهرافشان اچ پی: این مدل ارزان ترین نوع چاپگر است که عمدتاً برای مقاصد گرافیکی و چاپ عکس استفاده می شود. یکی از معایب اصلی این محصول این است که در صورت عدم استفاده به مدت یک ماه، جوهر کارتریج خشک می شود و نیاز به تعویض مجدد کارتریج دارد.

 

چاپگر جوهر افشان اچ پی برای فروش

 

پرینتر لیزری اچ پی: یکی از بهترین پرینترها پرینتر لیزری است که قیمت بالایی دارد. از نظر کیفیت چاپ متن بسیار بالا و مناسب برای ادارات و مشاغل می باشد. یکی از دلایل قیمت بالای آن گرانی مواد مصرفی آن است.

 

مشخصات پرینتر لیزری اچ پی

 

چاپگر نقطه ای اچ پی: این چاپگر بسیار تخصصی است که توسط بانک ها برای چاپ فاکتور و دفاتر خدمات برای چاپ رسید استفاده می شود که برای استفاده در منزل توصیه نمی شود.

 

در مورد قیمت پرینترهای اچ پی

همانطور که میدانید قیمت پرینترهای اچ پی در بازار دچار نوسان می شود و یکی از دلایل اصلی این نوسانات روند افزایشی تکنولوژی است. تولید و ورود محصولات جدید به بازار و منسوخ شدن محصولات قبلی تعیین کننده قیمت و حجم فروش محصولات است. قیمت این پرینترها به عوامل دیگری مانند مدل، ویژگی ها، ابعاد، کیفیت و سرعت بستگی دارد. اگر بخواهیم قیمت نسبی برای چاپگر اچ پی ذکر کنیم، با قیمتی بین 1 تا 70 میلیون تومان روبرو خواهیم بود. بدون شک پرینترهایی با امکانات و قابلیت های متفاوت در این رنج وجود دارند که قیمت آن ها بر اساس این قابلیت ها تعیین خواهد شد.

یکی از راههایی که در محل کارتان به بهترین شکل ممکن تمامی کالا ها را داشته باشید و از آن لذت ببرید و میتوانید با کارشناسان ما در مورد خرید پرینتر لیزری میباشد

5

نماینده فروش پرینترهای اچ پی

برای خرید پرینتر اچ پی مصرف کنندگان آگاه باید بدانند که بهترین مکان برای خرید پرینترهای اچ پی از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز است و خدمات ارائه شده در این مراکز از نظر کیفیت و رضایت مشتری دائما بررسی می شود. همچنین در صورت بروز مشکل در دستگاه ها، گارانتی و خدمات پس از فروش موجود تمامی این مشکلات را جبران می کند تا مشتریان نگران این مشکلات نباشند. ضمنا شرکت مهام پرینت نماینده اچ پی در زمینه تامین و فروش انواع پرینترهای برند اچ پی می باشد که از این قوانین مستثنی نبوده و تمامی پارامترهای مربوط به گارانتی و خدمات را دارا می باشد.

 

حدود قیمت پرینتر اچ پی

مدل های بی شمار و متنوعی از چاپگرهای اچ پی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. فروش آنلاین این پرینترها توسط مرکز ماشین های اداری مهام پرینت با این ضمانت می باشد که با مقایسه هر مدل به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. برای خرید پرینتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان تماس بگیرید

 

خرید پرینتر اچ پی 12a

مشخصات فنی پرینتر تک کاره مدل HP M12a

چاپگر لیزری مدل اچ پی M12a با ابعاد 349*238*196 میلیمتر و وزن 5.2 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده در دفاتر اداری و همچنین مصارف خانگی نیز است .

سایز چاپ چاپگر تک کاره مدل HP M12a سایز a4 می باشد و تکنولوژی چاپ این دستگاه لیزری می باشد .

کاربران گرامی می توانند با چاپگر لیزری مدل اچ پی M12a با سرعت 18 برگ در هر دقیقه با رزولوشن 600 *600 dpi از اسناد و مدارک خود پرینت تهیه کنند.

6

چاپگر تک کاره مدل HP M12a دارای یک سینی کاغذ می باشد که ظرفیت آن 150 برگ می باشد و با توجه به ابعاد کوچکی که دارد فضای خیلی کمی را اشغال می کند و روزی میز کاری شما به راحتی قرار می گیرد.

این این پرینتر لیزری تک کاره 8 مگابایت و پردازنده آن 266 مگاهرتز می باشد و همچنین توان کار ماهانه این دستگاه 5000 برگ می باشد .

مدل کارتریجچاپگر تک کاره مدل HP M12a مدل hp 79a می باشد و ظرفیت تونر کارتریج آن 2000 برگ می باشد .

 درگاه اتصال چاپگر لیزری مدل اچ پی M12a از طریق usb  می باشد.

کاربران می توانند پس از بررسی های خود جهت خرید پرینتر اچ پی 12a با همکاران ما تماس حاصل نمایند .

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها