کد خبر: 670305
تاریخ انتشار :

کدامیک از مدل های پکیج ایران رادیاتور بهتر است ؟

مدل های پکیج ایران رادیاتور شامل سری هایB ، E، K، L، M و ... هستند که هر یک از آنها در ویژگی هایی با یکدیگر تفاوت دارند.

کدامیک از مدل های پکیج ایران رادیاتور بهتر است ؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

اگر قصد خرید یک پکیج خوب و باکیفیت را دارید، حتماً این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید تا اطلاعات خوبی در این زمینه بدست بیاورید و با یکی از برترین پکیج های حال حاضر آشنا شوید.

چرا پکیج دیواری ؟

پکیج های دیواری به دلیل اشغال فضای کم، ایمنی بسیار زیاد، کارکرد مجزا برای هر واحد مسکونی، مصرف پایین انرژی، راندمان بالا، قیمت مناسب و ... مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. پکیج های دیواری دو وظیفه مهم تأمین گرمایش محیط  توسط رادیاتورها و تأمین آب گرم مصرفی را بر عهده دارند.

نصب ، سرویس و نگهداری پکیج ها بسیار آسان است. سنسورهای موجود در این دستگاه ها، موجب افزایش ایمنی آنها شده است. پکیج ها در زمان روشن بودن، صدایی ایجاد نمی کنند و آرامش محیط را بر هم نمی زنند. یکی از پرفروش ترین و برترین پکیج های دیواری در ایران، پکیج دیواری ایران رادیاتور می باشد.

انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور کدامند ؟

مدل های سری B: این مدل از پکیج های ایران رادیاتور، دارای یک مبدل می باشند که داشتن یک پمپ کمتر موجب طول عمر بیشتر دستگاه و فرسودگی کمتر آن شده است.

پکیج های سری B ایران رادیاتور فاقد سیستم عیب یاب الکترونیک بوده و دردسته پکیج های آنالوگ قرار می گیرد.

مدل های سری B شامل پکیج 24 هزار BM 24CF و BM24FF می باشد. که مدل FF دارای فن دودکش و مدل CF فاقد فن دودکش می باشد.

مدل های سری E: سری E از پکیج های ایران رادیاتور، دارای دو مبدل می باشند. عملکرد پکیج های مدل های E با مدل های M بسیار شبیه است. پکیج های سری E ایران رادیاتور سیستم عیب یاب الکترونیک ندارند و دردسته پکیج های آنالوگ قرار می گیرد.

مدل های سری E شامل پکیج 24000 BM 24CF و BM24FF است. که مدل FF دارای فن دودکش و مدل CF فاقد فن دودکش می باشد.

مدل های سری ECO: این مدل از پکیج های ایران رادیاتور، دومبدله، فن دار می باشند. دارای راندمان حرارتی 93 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 متر مربع مناسب می باشند. سری ECO دارای دو ظرفیت 22 و 24 KW می باشد.

مدل های سری L: این مدل ها، دارای سیستم دو مبدله هستند که شامل مبدل حرارتی شعله ای و صفحه ای می باشند. مدل های سری L دارای منبع انبساط بزرگی هستند. مدل های سری L شامل پکیج 36000 رادیاتور مدل L36 FF ، پکیج 24000 مدل L24 FF و پکیج 28000 مدل L28 FF می باشند. پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36 FF، یکی از برترین مدل های پکیج ایران رادیاتور می باشد. مدل های L و K از چندین ویژگی مشترک برخوردار هستند که مهمترین آنها، منبع انبساط بزرگ و صفحه نمایش دیجیتال می باشند. این مدل از پکیج های ایران رادیاتور دارای فن دودکش می باشد.

مدل سری M : این مدل ها از دو مبدل گرمایشی برخوردار هستند. سری M پکیج ایران رادیاتور شامل مدل های M24FF و M24CF و  M28FFمی باشند. تنها تفاوت میان این دو ، وجود فن در مدل  M24FFمی باشد. ابعاد و وزن  این دو ، اندکی متفاوت است.  سری M ایران رادیاتور در دسته پکیج های آنالوگ قرار میگیرد.

مدل سری K : مدل K از دو مبدل گرمایشی برخوردار است. پکیج ایران رادیاتور مدل 24000 مدل K24FF از ظاهری منحصر به فرد در مقایسه با سایر مدل ها برخوردار است. این دستگاه را برای محیط هایی با متراژ متوسط تا پایین مورد استفاده قرار می دهند. در واقع این مدل ، یکی از برترین مدل های پکیج ایران رادیاتور برای محیط های کوچک و متوسط است.

پکیج دیواری ایران رادیاتور تک مبدله  یا پکیج دیواری ایران رادیاتور دو مبدله ؟

همانگونه که متوجه شدیم پکیج های دیواری ایران رادیاتور در دو مدل تک مبدله و دو مبدله وجود دارند. دستگاه پکیج ایران رادیاتور تک مبدله دارای تنها یک مبدل برای تولید گرمایش و آب گرم مصرفی می باشند. به همین علت معمولا عمر پکیج های تک مبدله بیشتر است. پکیج دیواری دو مبدله، آب گرم مصرفی یکنواختی را تولید نموده و رسوب کمتری ایجاد می کند.

پیشنهاد ما این است که برای مناطقی با املاح بسیار زیاد آب، پکیج های دیواری دو مبدله را خریداری کنید. اما برای مناطقی که املاح بسیار کمی دارند ، پکیج های دیواری تک مبدله را خریداری کنند که مقرون به صرفه تر است.

پرفروش ترین مدل های پکیج ایران رادیاتور کدامند ؟

پکیج ایران رادیاتور مدل ECO، پکیج ایران رادیاتور مدل BM، پکیج های ایران رادیاتور سری L و پکیج های ایران رادیاتور سری M و ... از پرفروش ترین مدل های این دستگاه هستند. قابلیت های هر یک از مدل های پکیج، متفاوت است. خریداران با توجه به قابلیت های هر مدل و قیمت آنها، نسبت به خرید آنها تصمیم گیری می کنند.

به طور مثال یکی از برترین مدل های این دستگاه ، پکیج دیواری ایران رادیاتور مدل L36FF می باشد که بسیار مجهز است. این دستگاه دارای فن، سیستم ضد یخ زدگی، پمپ سیرکولاتور قدرتمند، سیستم بای پس اتومات و سیستم هواگیری اتومات و سایر قابلیت های مدرن و کاربردی می باشد. این مدل پکیج حتی برای محیط هایی تا متراژ 220 متر مربع، گزینه بسیار ایده آلی است.

قیمت پکیج ایران رادیاتور چقدر است ؟

قیمت هر یک از مدل های پکیج ایران رادیاتور، متفاوت است. اختلاف قیمتی میان برخی از مدل های این دستگاه کمتر و میان برخی از مدل های دیگر، بیشتر است. در واقع اختلاف قیمتی مدل های این دستگاه به دلیل تفاوت قابلیت ها ، تفاوت قطعات و اجزای به کار رفته، تفاوت ظرفیت های آنها و ... می باشد. در هنگام خرید پکیج ایران رادیاتور باید به ویژگی ها و مشخصات آن توجه نمود و مدلی را انتخاب کرد که در مکان موردنظر، بیشترین راندمان را داشته باشد و با عملکرد بی نظیر خود، انتظارات کاربر را برآورده کند.

 

دمـاتجهیــز؛ بهترین قیمت ها و برند های تجهیزات تأسیسات ساختمان

دما تجهیز

شما می توانید برترین مدل های پکیج ایران رادیاتور را از بزرگترین عرضه کننده تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در ایران خریداری کنید. مجموعه دما تجهیز، یکی از معتبرترین مراکز عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان می باشد که آوازه آن تا کشورهای خاورمیانه رفته است. بسیاری از تجهیزات تأسیسات ساختمانی را می توان با شرایط عالی و استثنایی از دما تجهیز خریداری نمود و از اصالت و مرغوبیت آنها، اطمینان خاطر داشت.

دما تجهیز، سال هاست که در این زمینه فعالیت داشته و کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جای گذاشته است. مشتریانی که خرید محصولات موردنظر خود را از این مجموعه بزرگ انجام داده اند، از خرید خود رضایت کامل داشته اند.

 

9

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها