کد خبر: 670317
تاریخ انتشار :

فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول

فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول

 

 

85 درصد از مشتریان، پیامک تبلیغاتی را به تماس‌های تلفنی برای بازاریابی ترجیح می‌دهند. پیامک‌ها 60 الی 90 درصد نرخ باز شدن دارند که از نرخ باز شدن ایمیل بیشتر است. اگر شما هم مانند برخی افراد تصور می‌کنید که پیامک‌های تبلیغاتی نقش مزاحم را دارند و تبلیغات پیامکی را در موبایلتان غیرفعال کرده‌اید، سخت در اشتباه هستید! اگر با غیرفعال کردن پیامک‌های تبلیغاتی، دیگر قادر به دریافت پیامک‌های مهم مورد‌نظر خود نیستید، ما در این مطلب روش‌های بسیار ساده‌ای را برای نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول به شما معرفی خواهیم کرد. با کمک اطلاعات این مقاله، به‌راحتی می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی خود را با سیم کارت همراه اول خود فعال کنید.

چرا باید پیامک‌های تبلیغاتی را فعال کنیم؟ معرفی اهمیت فعال سازی پیامک تبلیغاتی

خدمات پیام کوتاه، پیام یک برند را در سراسر جهان به هر شخصی که از تلفن همراه استفاده می‌کند به‌خوبی می‌رساند. از این رو استفاده از پنل پیامکی این روزها برای کسب‌وکارها بسیار حائز اهمیت است. مخاطبان یک کسب‌وکار باید خودشان بخواهند که چنین پیامک‌هایی را دریافت کنند، در‌غیر‌این‌صورت با افزایش تعداد پیامک‌های تبلیغاتی، برای غیرفعال کردن آن اقدام خواهند کرد. به‌همین دلیل اولویت ارسال تبلیغات پیامکی، رضایت مخاطب است.

علاوه‌بر اهمیت فعال بودن پیامک‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها، می‌توان به اهمیت این مسئله برای مخاطبان نیز اشاره کرد. کاربران و مخاطبان یک کسب‌وکار یا یک برند تبلیغاتی، با فعال سازی پیامک تبلیغاتی خود می‌توانند اخبار مهم روز را دریافت کنند و از پیام‌های گسترده شبکه اجتماعی نیز یک قدم جلوتر باشند. هم‌چنین یکی دیگر از نقش‌های مهم فعال بودن پیامک‌های تبلیغاتی برای مخاطبان، ارتباط مستقیم آن‌ها با فرستنده است. در این صورت شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با باز کردن یک اعلان از تخفیف‌ها، جشنواره‌ها و مناسبت‌ها باخبر شوید.

معرفی روش‌های فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول

همراه اول یکی از اپراتورهای پرمخاطب در کشور است که امکانات مختلفی برای کاربران و مشترکین خود دارد.

همراه اول به مدیران کسب‌وکارهای مختلف این امکان را می‌دهد تا با خرید سامانه پیامکی و استفاده از پنل‌های مختلف، پیام‌های تبلیغاتی را برای مخاطبان خود ارسال کنند. اگر شما هم جز مشترکین و کاربران این اپراتور هستید ممکن است در‌خصوص نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول دچار چالش شوید. نحوه فعال سازی پیامک همراه اول به ۳ روش زیر امکان‌پذیر است که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم:

فعال سازی پیامک همراه اول از طریق اس ام اس؛ روشی آسان برای فعال کردن تبلیغات پیامکی

یکی از ساده‌ترین روش‌های نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول از طریق اس ام اس است. برای استفاده از این روش باید عدد 2 را به شماره 8999 ارسال کنید. پس از ارسال، پیامک مختص خود را از طریق سامانه پیامکی مربوطه دریافت خواهید کرد.

توجه داشته باشید که به جای عدد 2، به اشتباه عدد 1 را به این سامانه پیامکی ارسال نکنید. زیرا عدد 1 برای غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول است. در واقع با ارسال این عدد نتیجه‌ای دریافت نخواهید کرد.

فعال کردن پیامک تبلیغاتی همراه اول با اپلیکیشن همراه من؛ روش اختصاصی اپراتور همراه اول

یکی دیگر از ترفندهای ساده نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این اپراتور است. برای این کار باید در ابتدا اپلیکیشن همراه من را دانلود کرده و با شماره سیم کارت خود در این برنامه ثبت نام کنید. سپس وارد برنامه همراه من شوید. از گزینه‌های پایین صفحه، گزینه «خدمات من» را انتخاب کنید. در صفحه با چندین گزینه روبرو خواهید شد که یکی از این گزینه‌ها «پیامک‌های تبلیغاتی» است. این گزینه را انتخاب کنید و سپس به قسمت خدمات پیامکی انبوه بروید. در صفحه بعدی گزینه «پیامک تبلیغاتی غیر‌اپراتور» را انتخاب و فعال کنید. در طی 24 ساعت آینده پاسخ فعال شدن پیامک تبلیغاتی را دریافت خواهید کرد.

استفاده از سامانه 800 برای فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول

سامانه 800 که با کد دستوری #800* امکان دسترسی دارد، برای اطلاع مشترکین از بسته‌های فعال خدمات مبتنی بر محتوا طراحی شده است. که استفاده از این سامانه برای همه مشترکین اپراتورهای کشور به‌صورت یکسان خواهد بود. مشترکین تلفن همراه داخلی می‌توانند با استفاده از کد دستوری #800* از خدمات و طرح‌های فعال شده روی سیم کارت خود آگاه شوند. هم‌چنین، مشترکین اپراتورهای همراه اول نیز می‌توانند برای دریافت یا لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول، از طریق این سامانه اقدام کنند. نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول از طریق این سامانه به‌گونه‌ای است که باید پس از شماره‌گیری #800*، گزینه 5 را انتخاب کنید. در صورت غیرفعال بودن پیامک تبلیغاتی، این سرویس برای شما فعال خواهد شد.

استفاده از پنل پیامکی فراز اس ام اس برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی کسب‌وکار

در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه فعال سازی پیامک تبلیغاتی همراه اول آشنا کنیم. در مطالب فوق آموختیم که برای فعال کردن تبلیغات پیامکی سیم کارت همراه اول خود باید از 3 روش کمک بگیریم. استفاده از اپلیکیشن همراه من، سامانه 800 و ارسال اس ام اس به 8999 این سه روش بودند که به‌طور کامل به شرح آن‌ها در این مقاله پرداختیم. چنانچه شما نیز برای کسب‌وکار خود به یک پنل پیامک تبلیغاتی نیاز دارید، ما پنل فراز اس ام را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سامانه پیامکی فراز اس ام اس با قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار داده، به یکی از پنل‌های پرطرفدار در زمینه تبلیغات پیامکی تبدیل شده است. برای خرید و مشاهده امکانات این پنل سری به سایت farazsms.com بزنید. ‌در‌صورتی‌که هر‌گونه سوالی دراین‌باره داشتید نیز، با شماره 02174853 تماس بگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها